صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سقوط لیگ برتری‌های سابق به لیگ دو قطعی شد!

با نتایجی که در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال به دست آمد، سقوط دو تیم به لیگ دسته دوم برای فصل بعد قطعی شد.

در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور ماشین سازی در شهر جم با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارس جنوبی شد و شاهین شهرداری بوشهر نیز در قزوین با 2 گل مغلوب شمس آذر شد تا امتیاز این دو تیم انتهای جدولی در پایان هفته بیست و هشتم در عدد 11 باقی مانده و سقوط آنها به رقابتهای لیگ دسته دوم کشور قطعی شود. این در حالی است که هنوز 6 هفته به پایان این فصل زمان باقی است.
با توجه به اینکه امتیاز این دو تیم 11 است و تیم استقلال ملاثانی در رده پانزدهم (آخرین رده‌ای که منجر به سقوط نمی‌شود) 32 امتیازی است، در صورتی که این دو تیم در هر 6 بازی باقی مانده پیروز شوند و 18 امتیاز به امتیازات شان اضافه کنند، جمع امتیازاتشان 29 می‌شود و اگر به موازات آن تیم استقلال ملاثانی در هر 6 بازی خود شکست بخورد، باز هم ماشین سازی و شاهین بوشهر به امتیاز لازم برای بقا در این مسابقات نمی رسند.
البته این بدان معنا نیست که استقلال ملاثانی از خطر سقوط فرار کرده و این تیم خوزستانی به همراه رایکا بابل، ویستا توربین، قشقایی و حتی سایپا تیم‌هایی هستند که باید تلاش کنند در پایان فصل نامشان به عنوان سومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم کشور اعلام نشود.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۰۶
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۱۷     ساعت: ۱۰ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024