صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شفاف‌سازی عضو کمیته استیناف در پرونده گل‌گهر

عضو کمیته استیناف می گوید: باشگاه گل‌گهر از یک گوشه‌ای از قانون استفاده کرده که به استناد آن دوباره این پرونده که قبلا بررسی شده و درباره‌اش رای هم صادر شده به استیناف ارجاع شده تا دوباره بررسی شود.

به‌نظر می‌رسد ماجرای پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر با وجود رای کمیته استیناف ادامه داشته باشد و به‌تازگی نیز با درخواست سرپرست فدراسیون فوتبال این پرونده دوباره به کمیته استیناف ارجاع داده شده است. بر همین اساس باشگاه گل‌گهر درخواست اعاده دادرسی خود را ارائه کرده که براساس آن نیز اعضای کمیته استیناف مشغول بررسی این درخواست هستند و حالا باید منتظر حکم جدید این پرونده باقی ماند. طبق شنیده‌ها، قطعا تا قبل از پایان لیگ درمورد این پرونده تصمیم‌گیری خواهد شد اما زمان دقیق تعیین‌تکلیف پرونده مشخص نیست. بر همین اساس مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در این خصوص  گفت‌وگویی  انجام داد که در ادامه می‌خوانید.
از کمیته استیناف چه خبر؟ خبر خاصی از پرونده‌های در دست بررسی دارید؟
فعلا که تعطیل است و ان‌شاءالله بعد از تعطیلات در خدمت هستم.
ماجرای اعاده دادسری باشگاه گل‌گهر که به اسناد و مدارک جدید استناد شده است، چیست؟ گفته می‌شود شاید این اسناد روی رای جدید شما تاثیراتی داشته باشد.
ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا ببینیم این موارد اثر دارد یا خیر. فعلا تا پرونده را کامل نبینیم و دفاعیات را نخوانیم و آقایان نظرات خود را ندهند هیچ‌چیزی نمی‌توانیم بگوییم.
اعاده دادرسی سیرجانی‌ها ثبت شده است؟
بله، هفته گذشته بود و الان هم فعلا به تعطیلات خورده است. اینکه چرا تا این اندازه دیر این اقدام رقم خورده است هم ما بی‌اطلاع هستیم. در هر صورت فدراسیون فوتبال این پرونده را ارجاع داده و تا مراحل خود را سپری کند و به کمیته استیناف برسد، دیر شد اما یک‌هفته‌ای می‌شود که پرونده به ما رسیده است. در هر صورت ما هم باید یک‌بار جلسه بگذاریم تا ببینیم قضیه چیست.
می‌شود یک پرونده دوبار در استیناف بررسی شود؟
در هر صورت باشگاه گل‌گهر از یک گوشه‌ای از قانون استفاده کرده که به استناد آن دوباره این پرونده که قبلا بررسی شده و درباره‌اش رای هم صادر شده به استیناف ارجاع شده تا دوباره بررسی شود.
کدام بند از قانون؟
طبق قانون سرپرست یا رئیس فدراسیون می‌تواند از اختیارات خود استفاده کرده و پس از صدور حکم، دوباره درخواست بررسی بدهد. ما هم تابع قانون هستیم.
یعنی ماجدی این پرونده را دوباره به کمیته استیناف ارجاع داده است؟
بله، درست است.
این روزها فشارها زیاد شده که این پرونده دوباره بررسی شود، هم گل‌گهری‌ها امیدوارند که 7امتیازشان برگردد و هم پرسپولیسی‌ها منتظر هستند که دو امتیاز از استقلال کسر شود تا آنها هم به قهرمانی امیدوار شوند.
فشار هیچ سمتی روی ما هیچ اثری ندارد. ما تابع قانون هستیم و هرچه قانون می‌گوید ما براساس آن و محتویات پرونده حکم خواهیم داد و تحت‌تاثیر این فشارها قرار نمی‌گیریم.
شاهد توفان توئیتری هم بودیم.
مخلص همه هستیم و هر کاری می‌خواهند بکنند اما ما کار خودمان را می‌کنیم. اصلا تحت‌تاثیر جو و این فشارها قرار نمی‌گیریم و فقط تابع قانون و منطق هستیم و تمام.
صحبت پایانی؟
باز هم سعی می‌کنیم عدالت را به بهترین شکل پیاده کنیم و تحت‌تاثیر هیچ فشار یا حرف کسی قرار نخواهیم گرفت و قطعا طبق قانون عمل خواهیم کرد.


منبع: فرهیختگان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۱۰
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۱۷     ساعت: ۱۰ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024