صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نمایش ثور مونث با بازی ناتالی پورتمن در پوستر جدید فیلم Thor ۴

پوستر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است که در آن شاهد حضور ثور مونث با بازی ناتالی پورتمن هستیم.

دوشنبه این هفته بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرد که این تریلر در 24 ساعت اول انتشار بیش از 209 میلیون بار تماشا شد تا استقبال گسترده طرفداران دنیای سینمایی مارول را نشان دهد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Thor 4 منتشر شده است. برخلاف پوستر اول که در آن شاهد نسخه روجر (Ravager) ثور هستیم، در پوستر جدید فیلم Thor: Love and Thunder شخصیت مایتی ثور یا ثور مونث با بازی ناتالی پورتمن قابل مشاهده است:

البته این پوستر تقریبا مشابه پوستر اول فیلم Thor: Love and Thunder است و تنها دو شخصیت ثور در آن تغییر کرده و تفاوت‌های کمی بین آن‌ها قابل مشاهده است. شخصیت مایتی ثور در اواخر اولین تریلر فیلم Thor 4 حضور کوتاهی داشت، اما می‌دانیم که این شخصیت قرار است حضور پر رنگ و مهمی در داستان این قسمت داشته باشد. ناتالی پورتمن، بازیگر نقش جین فاستر پس از حوادث فیلم Thor: The Dark World دیگر در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا نکرد و فیلم Thor: Love and Thunder به منزله بازگشت او به MCU پس از 9 سال نیز است.
وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ 8 ژوئیه (17 تیر) اکران شود.

 

منبع: زومجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۵۳۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۴     ساعت: ۳ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024