صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رضا فیاضی: چهار دوز واکسن زدم اما بازهم به خاطر کرونا در بیمارستان بستری ام!

فیاضی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه بار دیگر به بیماری کرونا از نوع اُمیکرون گرفتار شدم و همین باعث شد تا در بیمارستانی در شهر تهران بستری باشم، حالم نسبتا بهتر است؛ البته درد کلیه دارم، به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید به زودی مرخص خواهم شد.

رضا فیاضی پیرامون ابتلای مجدد خود به بیماری کرونا گفت: متاسفانه بار دیگر به بیماری کرونا از نوع اُمیکرون گرفتار شدم و همین باعث شد تا در بیمارستانی در شهر تهران بستری باشم، حالم نسبتا بهتر است البته درد کلیه دارم، به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید به زودی مرخص خواهم شد.

وی در همین راستا ادامه داد: من چهار دوز واکسن کرونا زده ام، عجیب است که با وجود رعایت بهداشت و اینکه یک بار کرونا گرفته بودم باز هم به این بیماری مبتلا شوم، قرار است اول مرداد از من تجلیلی به عمل آید، کمی هم نگرانم که بتوانم به دلیل این وضعیت به آن برسم.
فیاضی درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: به تازگی بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «عقرب عاشق» را پشت سر گذاشته‌ام، علاوه بر این سریال پیشنهادات دیگری هم به تازگی از تلویزیون و شبکه نمایش خانگی داشته ام اما منتظرم تا بیماری‌ام رفع شود تا بتوانم در مورد آنها بهتر فکر کنم.
 
نقش وکیل در سریال «عقرب عاشق» را بازی می‌کنم
وی درباره نقش خود در سریال «عقرب عاشق» اظهار کرد: در این سریال نقش یک وکیل را بازی می‌کنم، وکیلی که با عقرب‌های فضایی کار می کند، سریال جدید سعید سهیلی زاده داستان علمی تخیلی جالبی دارد که در فضای سریالی کاملا تازه بوده و با توجه موفقیت‌های پیشین این کارگردان مخاطب خود را پیدا خواهد کرد.
فیاضی در همین رابطه ادامه داد: از نظر من «عقرب عاشق» موفق خواهد بود، دلیل اصلی من حضور سهیلی زاده در مقام کارگردان است، وی فضای همدلانه و در عین حال حرفه ای را به وجود آورده بود که برای تمامی عوامل آرامش را به همراه می آورد.

فیاضی: هنر سینما رو به نابودی کامل است
این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درباره دلایل افت مخاطبان سینما اذعان کرد: سینما در حال افول است، چاره‌ای نیست اما سینما در کل دنیا رو به نابودی است زیرا علم و فناوری با سرعت وحشتناکی جلو رفته و همین عاملی شده تا مخاطبان به راحتی تمامی آثار را از طریق رسانه ها و در منزل نگاه کنند.
فیاضی در همین رابطه افزود: امروزه مخاطب هرچه که بخواهد در تلویزیون پیدا خواهد کرد، به همین دلیل ترجیح می دهد به جای خطر کرونا و هزینه زیاد در خانه مانده و در محیطی امن در کنار خانواده به تماشای آثار بپردازد. سرنوشت سینما در دراز مدت محو شدن کامل است و نمی توان آن را کتمان کرد، به همین دلیل می بینیم که در کل دنیا همه به دنبال سریال سازی رفته اند و آثار سینما افول کرده است.

بازیگر سریال «زی زی گولو» خاطرنشان کرد: در هر صورت و با وضع وجود من معتقدم که اگر فیلم خوب بسازیم مخاطب به سینما می آید، فارغ از قیمت بلیت و کرونا به نظر من مشکل اصلی امروز سینما کیفیت آثار است.

 

منبع: میزان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۹۶۲
تاریخ: ۱۴۰۱/۵/۲     ساعت: ۱۷ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024