صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

وزیر صهیونیست: کمک‌های بشردوستانه به غزه ممنوع، فقط بمب بریزید!

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در خصوص ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه مدعی شد: نباید یک کیلو از این کمک‌ها وارد غزه شود.

ایتامار بن گویر که جنایت‌های جاری تل‌آویو بخشی از نتیجه حضور وی و دیگر افراد رادیکال در کابینه نتانیاهو است، در خصوص ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه گفت: نباید یک کیلو از این کمک‌ها وارد غزه شود.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، بن گویر در اظهاراتی کینه‌توزانه خواستار تشدید حملات به غزه شده و گفته که تنها چیزی که باید وارد غزه شود، صد‌ها تن مواد منفجره نیروی هوایی اسرائیل است.

با وجود درخواست‌های مکرر سازمان‌های جهانی و کشور‌های مختلف از رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره کامل نوار غزه، حجم زیادی از کمک‌های بشردوستانه منتظر مجوز ورود هستند. منابع خبری در چند روز گذشته گزارش دادند که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود. تصاویر منتشرشده از گذرگاه رفح نشان می‌دهد که حدود 100 کامیون با هزار تن کمک‌های بشردوستانه منتظر ورود به نوار غزه از خاک مصر هستند.

پیش از این، خبرگزاری «رویترز» به نقل از دو منبع امنیتی مصر مدعی شده بود که توافقی در خصوص آتش‌بس موقت در نوار غزه بین آمریکا، رژیم صهیونیستی و مصر حاصل شده است، اما حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه نه تنها این احتمال را قوت نبخشید بلکه بیانگر ادامه خوی متجاوز صهیونیست‌ها علیه باریکه غزه است.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تا این لحظه گزارش‌ها از شهادت بیش از 1000 تن حکایت دارد.

مردم کشور‌های مختلف اسلامی و عربی دیگر نیز در واکنش به جنایت اسرائیل که آن را نمونه‌ای از وحشیگری قرن 21 خواندند، در خیابان‌ها حضور یافته و علیه این رژیم شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۴۱۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۶     ساعت: ۱۴ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024