صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ارتش اسرائیل کشته شدن ۳ نظامی دیگر خود در غزه را اعلام کرد

ارتش اسرائیل که روز گذشته به کشته شدن ۲ نظامی خود در نوار غزه اعتراف کرده بود، امروز (سه‌شنبه)، کشته شدن ۳ نظامی خود در غزه را اعلام کرد.

ارتش اسرائیل، صبح امروز (سه‌شنبه)، اعلام کرد 3 نظامی خود از جمله 2 افسر را روز گذشته در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه از دست داده است.

 یکی از این 3 نفر فرمانده گردان 630 ارتش اسرائیل و نفر دوم فرمانده گروهان گردان 630 و دیگر یکی از نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل در همین گردان بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال اعلام کرد روز گذشته دو نیروی گردان 630 در درگیری با نیروهای مقاومت در جنوب نوار غزه به‌شدت مجروح شده‌اند.

ارتش اسرائیل روز گذشته نیز به کشته شدن دو نظامی خود در نوار غزه اعتراف کرده بود. به‌این‌ترتیب طبق اعلام ارتش طی 24 ساعت گذشته 5 نظامی اسرائیلی در غزه کشته شده‌اند.

براساس آمار اعلام‌شده از سوی ارتش رژیم اسرائیل، 569 نظامی اسرائیلی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» (پانزدهم مهر ماه) تاکنون کشته شده‌اند که از این تعداد، 232 نفر در جنگ زمینی از پا درآمده‌اند.

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین تاکنون از لحظه کشته شدن نظامیان اسرائیلی در غزه تصاویر متعددی منتشر و تاکید کرده‌اند شمار کشته‌شدگان بسیار بیشتر از آماری است که ارتش اسرائیل آن را اعلام کرده است.

پیشتر روز اسرائیلی «هاآرتص» نیز با انجام تحقیقاتی فاش کرده بود آماری که بیمارستان‌ها از تعداد نظامیان اسرائیلی مجروح ثبت کرده‌اند، بسیار بیشتر از آماری است که ارتش اسرائیل آن را علنی کرده است.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۱۵۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵     ساعت: ۱۳ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024