صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
در آستانه میلاد امام رضا(ع) برگزار شد :

افتتاحیه نمایشگاه آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار

عصر جمعه افتتاحیه نخستین نمایشگاه آثار نفیس بانوان «سرپرست خانوار و معلول» با حضور دکتر محمد جواد شوشتری مدیر عامل خیریه متوسلین امام رضا،محمد مسلمی کارگردان عمو فیتیله ای ها وجمعی از اصحاب رسانه در گالری هم نمک برگزار شد.

عصر جمعه افتتاحیه نخستین نمایشگاه آثار نفیس بانوان «سرپرست خانوار و معلول» با حضور دکتر محمد جواد شوشتری مدیر عامل خیریه متوسلین امام رضا(ع)، محمد مسلمی کارگردان عمو فیتیله ای ها و جمعی از اصحاب رسانه در گالری هم نمک برگزار شد.
 این افتتاحیه با حضور خادمین حرم و بابا رجب خادم معروف امام رضا که افتخار حمل پر چم سبزرنگ حرم را برعهده داشت آغاز شد.
سپس یکی از خادمین گفت: این پرچم چند روز روی ضریح امام رضا بوده است و همه ساله در سراسر کشور شمیم عطر امام رضا را پخش می کند امسال هم این پرچم توسط خادمین در سراسر کشور می چرخد و اکنون هم در این مراسم افتتاحیه است.

وی افزود :در شب میلاد آرزو می کنم  امام رضا بهترینها را به شما دهد، ما با خود نمک امام رضا و نبات آن را به عنوان سوغاتی  آوردیم، انشالله این افتتاحیه آغازگر کارهای بزرگ باشد.

بعد از این سخنان یکی از خادمین به نوحه سرایی پرداخت سپس نمک و نبات امام رضا را بین حضار پخش کردند.
در ادامه محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه محلی مناسب و پایدار برای عرضه آثار نفیس قابل رقابت تولید شده از سوی بانوان سرپرست خانوار است که در ادامه سایر اقدامات و طرح‌های حمایتی طرح هم‌نمک صورت می‌گیرد، توجه به کیفیت و رقابتی کردن محصولات تولیدی رمز موفقیت برای خانواده‌های کم برخوردار است.
در حاشیه نمایشگاه یکی از فالورهای فعال موسسه هم نمک درباره این نمایشگاه گف: موسسه هم نمک وابسته به خیریه امام رضا است، این نمایشگاه برای حمایت و معرفی هنرهای دستی افراد کم توان افتتاح شد.

وی افزود :کارهایی که در این نمایشگاه می بینید متفاوت وزیاد است؛ شامل گلیم، جاجیم، فرش، انواع شمع، مجسمه چوبی، ظروف رزین و....  افراد بازدید کننده می توانند از طریق اسکن بارکد کارها را ثبت سفارش کنند و به این طریق کار مورد نظر خود را بخرند.
او خاطرنشان کرد: قرار است موسسه ما در تهران دو شعبه دیگر را برای حمایت از زنان سرپرست خانوار ومعلول افتتاح کند.
در ادامه مسئول غرفه شمع گفت: برای شرکت در این نمایشگاه اولویت بندی با کسانی است که سرپرست خانوار هستند پس هدف از برگزاری این نمایشگاه در حقیقت کمک به خانمهای سرپرست خانوار است.
وی افزود: به امید خدا قرار است به شعبه‌های این نمایشگاه دائمی اضافه شود، علاوه بر دو شعبه در تهران در استانهای دیگر مثل مشهد، تبریز، لرستان، کردستان هم شعبه هایی داشته باشیم.

لازم به ذکر است که  افتتاحیه نمایشگاه آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار در آستانه میلاد امام رضا(ع) روز جمعه ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۷ در محل تهران، خیابان ولیعصر، بعد از بیمارستان دی، نبش کوچه نیلو پلاک یک برگزار شد.

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۷۵۷
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۲۰     ساعت: ۲۳ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: برگزیده       زیرسرویس: برگزیده
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • ٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 16 2024