..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۶۰۰۲۹  |  تاريخ: ۱۴۰۱/۵/۹  |  ساعت: ۲ : ۵۰


سردار صفوی: امضای قرارداد با روسیه و چین نشان‌دهنده قدرت ایران است

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امضای قراردادهای۲۰ ساله با روسیه و ۲۵ ساله با چین نشان دهنده بروز و ظهور قدرت ایران است.

سردار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با کارکنان و پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)استان قم گفت: اقتصاد و فرهنگ در دنیای کنونی بسیار تعیین کننده است و قدرت در حال حرکت به سمت شرق عالم است.
او  با بیان اینکه چین، روسیه، هند و ایران اسلامی در حال چیرگی و غلبه بر دنیا هستند، افزود: با لشکر کشی و تجاوز رژیم آمریکا به منطقه غرب آسیا و صرف میلیارد‌ها دلار در این جنگ ها، عملا زوال رژیم آمریکا آغاز شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ایران اسلامی را الهام بخش مسلمانان جهان دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با روسیه قرارداد 20 ساله و با چین قراردادی 25 ساله امضا کرده که نشان دهنده بروز و ظهور قدرت ایران در آسیا و جهان اسلام است.
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت به آرامی از غرب به شرق عالم در حال حرکت است،عنوان کرد: جنگ‌ها در حال حاضر ماهیت ترکیبی پیدا کرده اند و شامل ابعاد مختلفی همچون بعد رسانه‌ای، اقتصادی و فرهنگی می‌شوند و پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید در تمامی عرصه‌ها ورود کنند.
سردار صفوی به فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در تمام مناطق کشور اشاره کرد و گفت: این قرارگاه فارغ از دولت‌ها برای کمک به محرومان وارد میدان شده و خدمات بزرگی نیز ارائه کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


لينک مطلب: http://newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=260029

چاپ خبر