مطالب حوزه برگزیده

۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۲۳ : ۹

جوابیه روابط عمومی گروه عظام به بانک مسکن: دستاوردسازی رسانه ای نکنید/ از بانک مسکن شکایت کردیم

پیرو مصاحبه جناب آقای سیدعباس حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن با پایگاه خبری آن بانک(هیبنا) در روز چهارشنبه 1402/09/22با عنوان «سودآوری بیست و دو همتی بانک مسکن برای شبکه بانکی» و اشاره ایشان به پرونده گروه عظام، چند نکته کلیدی را در راستای تنویر افکار عموم به آگاهی می‌رسانیم:
۱۴۰۲/۹/۱۴ - ۱۷ : ۴۵

تقدیر از خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت در دانشگاه آزاد اسلامی کرج به مناسبت هفته بسیج

در آستانه فرارسیدن هفته بسیج طی هماهنگی های بعمل آمده تعدادی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت با حضور سردار مهندس داود غیاثی راد و حضرت حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده نماینده ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مورد تقدیر و دلجویی قرار گرفتند.
۱۴۰۲/۸/۲۹ - ۱۸ : ۷

دهمین اجلاس جهانی مدیریت در کیش برگزار می‌شود

دهمین دوره اجلاس جهانی مدیریت با حضور اساتید برجسته بین‌المللی و ایرانی در جزیره کیش برگزار می شود.
۱۴۰۲/۷/۲۴ - ۲۰ : ۳۰

برای پروژه هوش مصنوعی نیاز به اینترنت پرسرعت داریم

اولین سمفوزیوم ملی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۱

بیش از یک میلیون سرباز گواهینامه مهارتی گرفتند

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: گواهینامه‌های مهارتی سربازان وظیفه از یک میلیون و 450 هزار نفر عبور کرده است.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۱

آمار تکان دهنده تعداد مهاجران افغان در ایران به روایت جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی از واکنش وزیر کشور به موضوع هجوم مهاجران افغان به ایران تعجب و انتقاد کرده است.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۰

بلاگرهای‌کوچک، قربانی‌های‌بزرگ

کودکان کار مجازی، ‌اینفلوئنسرهای کوچک یا کودکان کار لاکچری؛ ‌اینها نام‌هایی است که روی کودکانی که در شبکه‌های اجتماعی بازیگر سناریونویسی والدین‌شان می‌شوند، گذاشته می‌شود.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۰

خاورمیانه در آستانه زمانه ای تازه!

عملیات «طوفان الاقصی» پیامدهای تازه ای را برای خاورمیانه به دنبال دارد؛ این عملیات بی سابقه بار دیگر حقوق فلسطینی ها را در کانون توجه ها قرار داد و همزمان بحث عادی سازی رابطه کشورهای عرب بالاخص عربستان با اسرائیل را به حاشیه راند. از همین رو گروهی می گویند که خاورمیانه در آستانه عصری تازه قرار دارد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۰

باتلاق جنگ زمینی غزه برای اسراییل

یکی از موارد بسیار مهم در جنگ میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی ادعایی است که از سوی اسراییلی‌ها مبنی بر ورود زمینی به غزه مطرح می‌شود؛ ادعایی که روز اول مقامات اسراییلی روی آن پافشاری می‌کردند اما حالا می‌گویند که گزینه‌اش روی میز قرار دارد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۵

هنرمندان معروفی که به مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی آمدند

مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی طبق برنامه ریزی انجام شده، ساعت ۱۰ صبح امروز، پنجشنبه ۲۰ مهر با حضور جمعی از دوستان، همکاران و مردمی که تماشاگر اثار او بودند، آغاز شد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۳

امیرعبداللهیان به لبنان سفر می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان در سفری منطقه‌ای طی روزهای آتی به کشور لبنان سفر خواهد کرد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۱ : ۴

حذف 32 هزار استاد حق‌ التدریسی دانشگاه آزاد!

کرسی استادی به 20 هزار دانشجوی دکتری واگذار شد جمعی از مدیران واحدهای صنعتی بخش خصوصی، در واکنش به گزارش‌های «اعتماد» درباره استادان حذف‌شده و بیکار، بابت ایجاد شغل برای این استادان اعلام آمادگی کردند
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۱ : ۳

نوسان قیمت‌ها ماندگار است؟

یک اقتصاددان: به هم ریختگی بازارها نشان‌دهنده شکنندگی اقتصاد ایران است
۱۴۰۲/۵/۲۹ - ۲۰ : ۲۱

راه طولانی پیش رو داریم / «ماروک» از فرزند من حمایت کرد

ظهر یکشنبه نشست خبری اولین دوره جشنواره ایرانی فرزند من با حضور مهدی یوسفوندی مدیر عامل خانه خلاق ونوآوری و دبیر این جشنواره برگزار شد.
۱۴۰۲/۵/۲۴ - ۲۰ : ۳۲

عاشورا فراسوی تقدس

در روز عاشورا نیز مجدد نکاتی پرجسته می شود تا باز نیز رفتار یک محب حتی در حالت جنگ نیز الگویی داشته باشد تا تفاوت یک فرد با ایمان راستین با آنانی که تنها به نماد های ظاهری دین دلخوش داشته اند ، ملموس باشد
۱۴۰۲/۲/۱۸ - ۱۳ : ۲۳

جذب ۲۰۴ هزار حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جذب ۲۰۴ هزار حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است.
۱۴۰۲/۲/۱۸ - ۱۳ : ۱۹

نشست خبری روز پاسداشت زبان فارسی با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل در فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر غلامعلی حداد عادل گفت:
22 اردیبهشت روز پاسداشت زبان فارسی وحکیم ابولقاسم فردوسی نامیده شده است به همین مناسبت هفته آینده با دعوت از اهل ادب در تالار فرهنگستان مجلسی داریم، علاوه بر آن در فاصله 20 تا 30 اردیبهشت ماه هم نمایشگاه کتاب برگزار می شود.
۱۴۰۲/۱/۱۹ - ۱۳ : ۳

نشست خبری «هفته هنر انقلاب» برگزار شد

نشست خبری «هفته هنر انقلاب» با حضور علی قربانی مدیرعامل موسسه سپهر سوره هنر و علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری و دبیر «هفته هنر انقلاب» در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۵ : ۶

غلبه بر بُعد چهارم

«اتساع زمان» یکی از مفاهیم جذابی است که به نسبی بودن بُعد چهارم برای ناظرهای مختلف که سرعت یا جاذبه بیشتری را تجربه می‌کنند، اشاره دارد و برای خیلی ها به فانتزی‌های شگفت‌انگیزی مثل سفر در زمان گره می‌خورد؛ این موضوع جذاب را با بیانی ساده و برپایه نسبیت خاص و عام اینشتین، بررسی کرده‌ایم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲ : ۵۱

پایان 490 دقیقه نگرانی؛ طارمی برگشت!

پورتو توانست در شبی که طارمی باز هم موفق به گلزنی شد، از سد ویزلا گذشته و فاصله اش با صدر را حفظ کند.
سرانجام طلسم نزدیک به 490 دقیقه گل نزدن های مهدی طارمی در استادیوم دراگائو و مقابل دیدگان هواداران خودی شکسته شد و پورتو توانست در شبی که سرمربی خود، سرجیو کونسیسائو را کنار زمین نداشت، سه امتیاز شیرین را برابر ویزلا به دست بیاورد.