آخرين مطالب

۱۴۰۰/۱/۱۳ - ۱۸ : ۲۳

اظهارات رئیسی درباره نامگذاری امسال

رئیس قوه قضاییه گفت: انحصار در بازار خدمات حقوقی و قضایی از جمله وکالت، سردفتری و کارشناسی دادگستری باید شکسته شود و جوانان واجد شرایط بتوانند وارد این بازار شوند، رقابت سالم به سود جامعه خواهد بود.
۱۴۰۰/۱/۱۳ - ۱۸ : ۲۲

مخالفت اکثر کشورهای عضو شورای حقوق بشر با رویکرد غربی‌ها در قبال ایران

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعنامه پیشنهادی غربی‌ها درباره ایران، گفت: اکثر اعضای شورای حقوق بشر رویکرد سیاسی غربی‌ها در قبال حقوق بشر ایران را قبول ندارند؛ به نحوی که ۲۶ کشور از ۴۷ کشور عضو در این شورا، به این قطعنامه رأی مثبت ندادند.
۱۴۰۰/۱/۱۳ - ۱۸ : ۲۲

ادعای بی‌اساس جمهوری خواهان علیه ایران

جمهوری خواهان به بیان ادعاهای بی اساس علیه ایران پرداختند.
۱۴۰۰/۱/۱۳ - ۱۸ : ۲۲

بلومبرگ: همکاری ایران و چین آمریکا را به چالش می‌کشد

تارنمای بلومبرگ نوشت: سند همکاری جامع ایران و چین؛ دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را در تلاش برای ایجاد ائتلاف در مقابل چین به چالش می‌کشد.
۱۴۰۰/۱/۱۳ - ۱۸ : ۲۱

تحلیل نیویورک تایمز درباره همکاری جامع ایران و چین

به گزارش نیویورک تایمز، توافق منعقد شده میان ایران و چین فرصت نفوذ و سرمایه گذاری بیشتر در خاورمیانه را برای پکن فراهم کرده است. چین در این توافق متعهد به سرمایه‌گذاری‌های چشم‌گیر در ایران شده است.
۱۴۰۰/۱/۱۳ - ۱۸ : ۲۱

قالیباف با مراجع عظام تقلید گفت‌وگو کرد

رئیس مجلس در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد حضرت ولی عصر(عج) و سال نو را به ایشان تبریک گفت. مراجع عظام تقلید نیز در این گفتگوها بر تلاش مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید کردند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱ : ۵۷

برای عرضه ماسک به نیازمندان و کودکان کار

«باماسک» از هنرمندان عرصه سینما و موسیقی دعوت به همکاری کرد
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۹

گزارشات و اظهارات رئیسی در آخرین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹

رئیس قوه قضاییه در آخرین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹ درخصوص سند تحول قضایی، وضعیت زندان‌ها و زندانیان، روز‌های پایانی سال و خرید عید توسط مردم و ... سخن گفت.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۹

اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی؛ از بازگشت آمریکا به برجام تا حواشی قانون لغو تحریمها

دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگویی به سوالاتی درباره انتخابات 1400، کاندیداتوری نظامیان، برجام و بازگشت آمریکا و حواشی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پاسخ داد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۹

نتایج 7 بندی جلسه مجلسی‌ها با وزرا درباره بازار شب عید

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، نتایج 7 بندی جلسه 3 ساعته امروز مجلس با وزرای صنعت و کشاورزی درباره «بازار شب عید» را تشریح کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۷

فرمانده سپاه: ملت ایران دشمن را در اعمال فشار و تحریم خسته کرده‌اند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروی دریایی به عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی سپاه نام برد و گفت: قدرت‌افزایی ما براساس تدبیر و آرمان‌طلبی و برای ارتقاء دادن به شکوه و عظمت ملت ایران است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۷

شرط و شروط دبیرکل جبهه پایداری برای رسیدن به وحدت در انتخابات 1400

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامیبا بیان اینکه برای انتخابات یک مدل طراحی کردیم که ۴ مرحله دارد. در این مدل، دورنمای ما برای انتخابات ۱۴۰۰ این است که حتی‌الامکان به یک وفاق و نقطه مشترک با دوستان انقلابی خود برسیم، گفت: البته این وفاق به هر قیمتی شکل نخواهد گرفت و اصول ما، خطوط قرمز ما هستند. حفظ اصول از واجبات است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۶

انتقاد عطریانفر از اظهارات بادامچیان: به اصلاح‌طلبان توهین کرد

محمد عطریانفر چهره شاخص حزب کارگزاران می گوید: اشکالی که در جریان دوم خرداد پیدا شده این است که به جای تاکید روی مختصات و اصول اصلاح طلبی و تعیین ملاک‌های مورد انتظار جامعه، همواره روی افراد دست گذاشته و بعضا بلاوجه آنها را نماد تمام عیار اصلاح طلبی معرفی کرده ایم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۶

رونمایی از کاندیدای نهایی حزب کارگزاران برای انتخابات 1400

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است و من پیشنهاد می کنم که آقای حسن خمینی کاندیدا نشود.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۵

بادامچیان: نامزد هم‌نظر با ولایت و دلسوز مردم معرفی می‌کنیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: نامزد هماهنگ و هم‌نظر با ولایت و دلسوز مردم برای انتخابات۱۴۰۰ معرفی خواهیم کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۵

افشاگری ظریف از اقدام عجیب غرب؛ همان طور که موشک ساختیم، واکسن کرونا هم ساختیم

وزیر امور خارجه با بیان اینکه کاش می‌فهمیدیم که نمی‌توان واکسن را احتکار کرد و غرب چرا سه برابر نیاز مصرفی خود، واکسن احتکار کرده است؟، گفت: تلاش دانشمندان ما در کنار تلاش دانشمندان سایر کشورها برای ما این امکان را فراهم کرد تا همان طور که ناگزیر شدیم موشک را خودمان بسازیم، واکسن کرونا را هم خودمان بسازیم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۴

سرنوشت پسر بزرگ هاشمی رفسنجانی بعد از بازنشستگی

پسر بزرگ هاشمی رفسنجانی سال دیگر بازنشسته می شود ولی به نظر می رسد اگر دعوت به کار شود بدش نمی آید، محسن هاشمی برای انتخابات شوراها قعا نمی آید.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۴

نظر نقوی حسینی درباره فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد

عضو جمعیت ایثارگران گفت: سیاسیونی که انتظار دارند در کابینه آینده نقش داشته باشند و بتوانند جایگاهی را برای خود تدارک ببینند، قطعا آمدن احمدی نژاد آنها را نگران می کند چون او به هیچ جناح و فردی باج نمی دهد. اصلاح طلبان نیز شدید نگران می شوند چون می دانند توان رقابت با احمدی نژاد را ندارد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۳

ادعایی درباره تخلفات سعید محمد

رسانه دیده بان ایران مدعیست سعید محمد کاندیدای احتمالی انتخابات 1400 بر اساس آمار رسانه های جبهه پایداری سو استفاده مالی کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰ : ۱۳

نظر فائزه هاشمی درباره تاخیر در مورد تصمیم گیری برای FATF

دختر هاشمی رفسنجانی مدعیست یکی از دلایل به تاخیر افتادن تصمیم گیری برای FATF در مجمع تشخیص این است که احتمال می دهند ممکن است روی انتخابات به نفع جریان غیر خودی تاثیر بگذارد.