آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۲۴

هویت تمامی کارمندان اطلاعاتی عربستان لو رفت

یک رسانه عرب زبان در اقدامی اسامی و هویت تمامی کارمندان اطلاعاتی عربستان سعودی را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۲۳

مسکو اواسط مارس میزبان مذاکرات افغانستان

خبرگزاری تاس دیروز (سه‌شنبه) گزارش داد، وزارت خارجه روسیه قصد دارد در تاریخ ۱۸ مارس (28 اسفند) میزبان کنفرانسی در مسکو در رابطه با افغانستان باشد. این پایگاه جزئیاتی از شرکت‌کنندگان ارائه نداد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۲۳

پارلمان اروپا مصونیت رئیس سابق دولت کاتالونیا را لغو کرد

پارلمان اروپا با ۴۰۰ رای موافق، مصونیت پارلمانی رئیس سابق دولت محلی کاتالونیا در اسپانیا را لغو کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۲۱

آمادگی قدرت‌های بزرگ برای عبور از اشرف غنی

نامه خارج از عرف دیپلماتیک وزیر امور خارجه آمریکا و ادبیات تحکمانه و یک‌طرفه آن به رئیس جمهور افغانستان، خبر از آمادگی قدرت‌های بزرگ جهانی برای عبور از اشرف غنی می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۲۱

تلاش نفتالی بنت برای کنار زدن نتانیاهو

رئیس ائتلاف احزاب راست افراطی در فلسطین اشغالی در صدد است به ریاست بنیامین نتانیاهو بر دولت پایان دهد و خودش جای او را بگیرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۹

آمریکا به ونزوئلایی‌های ساکن در خاکش وضعیت 'حفاظت موقت' داد

وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد، ونزوئلایی‌های ساکن این کشور واجد شرایط دریافت وضعیت 'حفاظت موقت' برای مدت ۱۸ ماه هستند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۹

معترضان عراقی پل های استان ذی قار را بستند

دهها تن در استان ذی قار واقع در جنوب عراق دست به تظاهرات زده و بیکاری و اوضاع نابسامان در این استان را محکوم کردند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۹

رسوایی فساد در معاملات ماسک در آلمان؛ استعغای نماینده مجلس

دو نماینده مجلس آلمان متهم به فساد مالی در تهیه ماسک‌های کرونا هستند. یکی از آنها بلافاصله استعفا کرده، دیگری نیز که حزب خود را ترک کرده زیر فشار زیادی است. این رسوایی به اعتبار دو حزب مهم آلمان نیز آسیب زده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۸

دستور تخلیه فوری یکی از شهر‌های هاوایی صادر شد

آسیب دیدن یکی از سد‌های ایالت هاوایی آمریکا، ساکنان منطقه را مجبور به تخلیه فوری منازل خود کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۷

مرحله سوم آزمایش واکسن کوبایی ویروس کرونا آغاز شد

مرحله سوم کارآزمایی‌ بالینی واکسن کوبایی سوبرانا۰۲ علیه کووید۱۹، دیروز /سه شنبه/ در بیش از ۳۰ مرکز بهداشتی پایتخت کوبا آغاز شد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۶

توصیه رئیس بورس به مذاق سهامداران خوش نیامد

سهامداران بورس در واکنش به سخنان رئیس بورس مبنی بر عدم ورود به بازار ارزهای دیجیتال نوشتند؛ اسفند ۱۳۹۸ که دولت با تبلیغات گسترده باعث سرمایه‌گذاری مردم در بورس شد، به کدام وعده خود در این حوزه پایبند بوده است و چه اقدامی برای جلب رضایت و اعتماد مردم کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۶

رشد نقدینگی رکورد شکست

براساس آخرین داده‌های بانک مرکزی از ابتدای امسال هر روز حدود دو هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان بر نقدینگی افزوده شده و تا پایان یازدهمین ماه سال رقم آن از سه هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد تومان هم گذشته است. این مساله نگرانی برای رشد نرخ تورم را افزایش داده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۵

چاپ پول 99؛ روزی 288 میلیارد تومان

رکورد رشدماهانه پایه پولی در بهمن ماه سال جاری شکست. این در حالی است که رشد یازده ماهه بهمن امسال با سال گذشته با یکدیگر برابر بوده است. آیا این اتفاق نشان از کنترل حجم پایه پولی در اقتصاد بوده است؟
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۵

لغو دوباره یک عرضه اولیه

در حالی که قرار بود تعداد ۷۴۲ میلیون سهم شرکت ریل پرداز نوآفرین معادل ۱۰درصد سهام این شرکت، امروز با نماد معاملاتی 'حآفرین' در فرابورس ایران عرضه اولیه شود، این عرضه لغو شد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۴

کاهش ۱۰ درصدی ذخایر سد‌های کشور

وزیر نیرو گفت: بارش‌ها نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته و حجم آب موجود سد‌ها ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۴

کاهش صادرات فرش دستباف

رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه صادرات فرش دستباف در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی کاهشی و از لحاظ وزنی افزایشی بوده است، گفت: صادرات فرش نباید مشمول رفع تعهد ارزی باشد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۲

دارایی‌های بلوکه شده ایران در اتحادیه اروپا چقدر است؟

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران و هلند اظهار کرد: دارایی‌های کمتری از ایران در اتحادیه اروپا بلوکه شده است که در این میان می‌توان به حدود 1.7 میلیارد دلار در لوکزامبورگ اشاره کرد. به دلیل نزدیک‌تر شدن دیپلماسی ایالات متحده با اتحادیه اروپا در دوره بایدن، می‌توان همین مقدار را نیز با رایزنی فعال با کشورهای اروپایی، به سادگی به چرخه اقتصاد ایران باز گرداند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۱

خرید تضمینی دام راهی برای حذف دلالان بازار گوشت

مدیر عامل اتحادیه دام سبک از آغاز خرید تضمینی دام خبر داد و گفت: با آغاز خرید تضمینی دام و حذف واسطه و دلال، بازار گوشت به تعادل می‌رسد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۱۰

موز از شنبه ارزان می‌شود

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: در حال حاضر قیمت موز اکوادوری داخل میدان از ۵۵ هزار تومان به ۴۲ هزار تومان کاهش یافته و از شنبه هفته آینده هم به زیر ۳۰ هزار تومان خواهد رسید.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰ : ۹

آغاز عرضه میوه‌های تنظیم بازار

وزیر صمت با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نیست، گفت: عرضه میوه، روغن و کالا‌های نوروزی از دیروز آغاز شد.