آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۹

دفاع شمخانی از افزایش قیمت بنزین؛ نحوه اجرا توسط دولت بحران ایجاد کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفتتصمیم در مورد افزایش قیمت حاملهای انرژی در سال۹۸ می توانست بهتر گرفته شود و موجب شکل گیری هزینه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی برای کشور نشود. شمخانی افزود: در وقایع سال ۹۸ در کنار برخی ناهماهنگی های اجرایی و سوء مدیریت ها، باز هم ضعف در نحوه ارتباط با جامعه و اقناع مخاطبان خودش را نشان داد و این بار موجب شکل گیری بحران امنیتی برای کشور شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۹

غرضی: نظامی‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری موفق نمی‌شوند

کاندیدا اسبق ریاست جمهوری گفت: نظامی ها برای انتخابات ریاست جمهوری موفق نمی شوند زیرا کشور توان این را دارد که نظامیگری را نفی کند و اگر چنین دولتی به وجود آید سرنوشت دولت‌های گذشته را برق خواهد زد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۹

الیاس حضرتی کاندیدای 1400 می‌شود؟

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: کروبی چهار بار استعفا داده بود ضمن اینکه کمیسیون ماده ده احزاب کروبی و سه نفر دیگر را تایید نکرده بود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۹

اظهارات فولادگر درباره وضعیت نامزدهای اصولگرا و اصلاح‌طلب در 1400

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر آقای رئیسی نیاید، فرایند رسیدن به نامزد واحد در جریان اصولگرایی و انقلابی خیلی سخت می شود. در این حالت آقای رئیسی می تواند از مقبولیت و وجاهت خودش استفاده کند تا فرایند رسیدن به نامزد واحد اتفاق بیفتد. ثانیا شورای ائتلاف، شورای وحدت و سایر مجموعه ها بنشینند و به یک مدلی مثل سال 96 برسند تا دو تجربه بد سال های 84 و 92 تکرار نشود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۸

واکنش سازمان بازرسی به مطالبات رهبر انقلاب درباره گرانی‌ها

رییس سازمان بازرسی کل کشور در آیین معارفه معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان، پیگیری بیانات و مطالبات اخیر رهبری در مراسم روز درختکاری درباره گرانی بازار را مأموریت و اولویت کاری معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی عنوان کرد و از معاون جدید این حوزه و بازرسی های امور «صمت» و «جهاد کشاورزی» خواست که این موضوع را با جدیت دنبال کند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۸

خطیب زاده: هیچ تماسی با آمریکا درباره برجام و غیر برجام نداشته و نداریم

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤالی در خصوص نامه وزیر خارجه آمریکا به رئیس جمهور افغانستان و پیشنهاد تشکیل سازوکاری با حضور ایران و چند کشور دیگر و امکان موافقت ایران با این مذاکرات، گفت: ما هیچ تماس مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا درباره موضوعات برجامی و غیر برجامی نداشته و نداریم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۷

جعفرزاده: جریان اقتدارگرا می‌خواهد نتیجه مثبت تعامل با دنیا را به نام خود ثبت کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرف‌‌های امروز مسئولان جنبه تبلیغاتی دارد و نباید روی این حرف‌ها حساب کرد، گفت: دخالت‌‌های بی‌جا و اظهارنظرهای غیرکارشناسی و به دور از جبهه‌گیری سیاسی کشور و نظام حاکمیت، باعث می‌شود که کشور با چالش مواجه شود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴ : ۵۷

وزیر ارتباطات: به جای سلطان‌سازی جلوی فرایند فساد را بگیریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری کرده که ایران به لحاظ جایگاه توسعه دولت الکترونیک، در طول اجرای برنامه ششم ۳۰ رتبه باید ارتقا پیدا کند. ما در سال اول برنامه رتبه ۱۰۶ را داشتیم الان به رتبه ۸۶ رسیده ایم. ۲۰ رتبه ارتقاء یافتیم و ۱۰ رتبه همچنان طبق برنامه باید به آن برسیم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲ : ۱۲

این افراد سود سهام عدالت ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می کنند

رئیس سازمان بورس در خصوص سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند؟ گفت: برای آنان دو برابر۲۰۰ هزار تومان یعنی تقریبا ۴۰۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲ : ۱۱

دور زدن قیمت مصوب با مزایده!

نگاهی به پربازدیدترین جست و جوها در هفته های اخیر نشان می دهد به دلیل تفاوت قیمت فاحش تحویل کارخانه تا بازار آزاد خودرو در کشورمان بسیاری از مردم به دنبال پیش فروش خودروسازها بودند تا این که در قرعه کشی ها شانس خود را امتحان کنند شاید بتوانند یکی از آن خودروها را از آن خود کنند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲ : ۱۰

آشفتگی بازارهای موازی با تعطیلی صرافی‌های ارز دیجیتال

اخبار روزهای گذشته در کشور حاکی از سنگ‌اندازی در مسیر صرافی‌های ارز دیجیتال است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۵۸

روزهایی که بوی عید و خرید نمی‌دهد

تقریبا از اوایل اسفند جنب و جوش برای خرید شب عید در بین ایرانی‌ها آغاز می‌شود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۵۰

رییس کل بانک مرکزی از تورم‌زا بودن بودجه 1400 خبر داد

رییس کل بانک مرکزی در حالی چند ساعت پس از انتشار خبر تصویب کلیات اصلاح شده بودجه 1400، به آن انتقاد کرد که از زمان تدوین لایحه در دولت نوشته یا صحبت‌هایی مبنی بر تورم‌زا بودن بودجه عنوان نکرده بود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۴۸

تکلیف دستمزد کارگران چه می‌شود؟

با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال ۹۹ بحث میزان افزایش حداقل دستمزد کارگران به مراحل حساس خود رسیده و به نظر می‌آید در روزهای آینده شاهد یک توافق دراین‌باره خواهیم بود. این در حالی است که در روزهای گذشته بارها بحث درباره میزان افزایش دستمزد و حتی نوع افزایش مطرح شده که برخی از افزایش دست‌کم ۳۵ درصدی می‌گویند و بعضی کارشناسان هم از ضرورت افزایش تومانی و نه درصدی سخن می‌گویند. در این شرایط تکلیف این موضوع چه خواهد بود و چه پیش‌بینی‌هایی درباره توافق نمایندگان کارگری و کارفرمایی مطرح است؟
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۴۶

نمادی که در دوره سقوط بورس ۵ برابر رشد کرد!

با وجود اینکه بازار سهام دوران فرسایشی را طی می‌کند، برخی از نمادها بازدهی مثبتی را ثبت کرده‌اند. نماد گدنا که از عرضه‌های اولیه چند ماه گذشته است، در دوران افت شاخص حدود پنج برابر رشد کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۴۵

تورم افغانستان ۴.۱ درصد!

در ادامه روند نزولی نرخ تورم در افغانستان، این نرخ در آستانه رفتن به زیر چهار درصد قرار گرفت.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۳۲

شاخص‌کل بورس بالاخره مثبت شد

شروع معاملات امروز بازار سهام با روندی صعودی همراه شد و شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات حدود ۱۰ هزار واحد رشد کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۳۲

تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان تا پایان فروردین ۱۴۰۰

رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن (ایدرو) در نامه‌ای خطاب به مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، از تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز آن‌ها، یک دوره و تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و آن‌ها را ملزم به دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۳۱

آخرین سیگنال‌ها برای معامله‌گران بورس

دیروز قیمت دلار و طلا اندکی افزایش یافتند و شاخص بورس نیز به میزان ناچیزی رشد کرد. این روند در امروز چطور خواهد بود؟ آخرین اخبار برای فعالان بازار چه سیگنال‌هایی دارد؟
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱ : ۳۰

تورم آلمان در اوج یک ساله

تورم آلمان به ۱.۳ درصد رسید.