مطالب حوزه خبر ویژه

۱۴۰۰/۶/۳۱ - ۱۰ : ۵۹

آماده بازگشایی مطلوب مدارس هستیم

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه همه استان ها و تمام مناطق ساماندهی نیرویشان را انجام داده اند، گفت: برخی انتقال و جابجایی ها باقی مانده که ممکن است ابلاغشان دیرتر صادر شود، اما نگرانی خاصی وجود ندارد و آماده بازگشایی مطلوب و آغاز سال تحصیلی هستیم.
۱۴۰۰/۶/۳۱ - ۱۰ : ۵۲

میدان، دیپلماسی و اقتصاد؛ سه ضلع مثلث نظام اجرایی سیاست خارجی رئیس جمهور رئیسی

گام اول دولت سیزدهم در عرصه ی بین المللی و دستاورد حضور در سازمان همکاری شانگهای نشان داد که نوع رفـتـار سیاست خارجی دولت رئیسی در مـحـیـط بـیـن المـللى به بهترین وجه منافع ملى را تامین خواهد کرد.
۱۴۰۰/۶/۳ - ۲۱ : ۴

تبریک نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به وزیر جدید فرهنگ

پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب محمد مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.
۱۴۰۰/۳/۱۶ - ۱۰ : ۳۵

باهم۱۴۰۰ بستری برای معرفی همه کاندیداها و انتخاب آگاهانه شهروندان

در روزهای شلوغ انتخاباتی ، بروشور الکترونیکی www.baham1400.ir، بر بستر اینترنت داخلی، صفحه اینستاگرام وکانال تلگرام @baham1400_ir بستری جامع برای شهروندان وکاندیداها ی شورای شهر آماده خدمت رسانی است فقط کافیست یک سر بزنید تا از انتخابات شورای شهر آگاه شوید.
۱۴۰۰/۲/۲۹ - ۱۶ : ۱۱

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون تجمیع کووید-19 در قلب طهران

شهردار منطقه 12 از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون تجمیع کووید-19 در خیابان مختاری این منطقه خبر داد.
۱۴۰۰/۲/۲۵ - ۱۷ : ۳۷

فوتبال خیابانی ثبت فیفا خواهد شد

شهردار منطقه 12 از برگزاری فوتبال خیابانی جام رمضان 1400 در محله هرندی خبر داد و گفت: فوتبال خیابانی با دستورالعمل خاص یک تیم حرفه‌ای، توسط شهرداری منطقه 12 ثبت فیفا خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۱ - ۲۰ : ۱۹

شورای شهر جای افراد سیاسی فاقد تخصص امور شهری نمی باشد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت معتقد است که شورای شهر جای افراد سیاسی فاقد تخصص امور شهری نمی باشد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱ : ۵۷

برای عرضه ماسک به نیازمندان و کودکان کار

«باماسک» از هنرمندان عرصه سینما و موسیقی دعوت به همکاری کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸ : ۱۱

برگزاری نشست صمیمانه با پرسنل پردیس ارس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

نشست صمیمانه مسئولین پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با کارمندان خانم شاغل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، جمعه 17 بهمن ماه در جلفا برگزارشد.
۱۳۹۹/۱۰/۳ - ۸ : ۵۵

دکتر مهدی اخوان نمونه بارز مدیریت جهادی و انقلابی در کشور

جامعه اسلامی ایران سرشار از پتانسیل های مهم و درخور توجه مالی و نیروی انسانی به ویژه وجود توانمندی های نهفته در بین جوانان و آینده سازان این کشور در همه زمینه ها می باشد.
۱۳۹۹/۹/۱ - ۸ : ۲۴

واکسن کرونا آکسفورد در ۹۹ درصد داوطلبان پادتن تولید می کند

واکسن کرونا تهیه شده توسط آکسفورد، مرحله دوم آزمایش‌های بالینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و نتایج امیدوار کننده‌ای به همراه داشت. این واکسن اثربخشی مطلوبی روی افراد مسن از خود نشان داده و کارایی 99 درصدی آن از سوی محققان تایید شده است.
۱۳۹۹/۹/۱ - ۸ : ۲۳

تکرار نخستین انفجار رادیویی سریع رصد شده در کهکشان راه شیری

ماه‌ها پیش دانشمندان اولین انفجار رادیویی سریع را در کهکشان راه شیری پیدا کردند حال بنا بر گفته دانشمندان اولین انفجار رادیویی کشف شده در کهکشان راه شیری اکنون هنگام عبور از یک مگنتار(یک ستاره نوترونی با یک میدان مغناطیسی قوی ) که در فاصله ۳۲ هزار و ۶۱۶ سال نوری از ما قرار دارد مجددا تکرار شده است.
۱۳۹۹/۹/۱ - ۸ : ۲۳

سالمندان 'تنها' وضعیت تغذیه مناسبی ندارند

یافته‌های یک پژوهش نشان داد که نیمی از سالمندان بررسی‌شده احساس تنهایی می‌کنند. همچنین مشخص شد بین احساس تنهایی و وضعیت تغذیه سالمندان رابطه معکوس وجود دارد و افرادی که احساس تنهایی بیشتری دارند، از تغذیه مناسبی برخوردار نیستند.
۱۳۹۹/۹/۱ - ۸ : ۲۲

هوش مصنوعی جدید گوگل نقاشی‌های ساده را به هیولا تبدیل می‌کند

محققان گوگل موفق به توسعه ابزاری قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که می‌‌تواند نقاشی‌های ساده طراحی شده در برنامه‌ای مثل «پینت» به هیولاهای عجیبی تبدیل کند. این ابزار به خوبی قدرت بالای هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد.
ابزار قدرتمند هوش مصنوعی گوگل، «Chimera Painter» نام دارد و با کمک فناوری مبتنی بر یادگیری ماشینی می‌تواند تصاویری طراحی شده کاربران را به راحتی به هیولا تبدیل کند.