۱۴۰۲/۸/۷ - ۱۱ : ۵۱

بوگدانف: حماس وعده آزادی اسرای روس را داد

بوگدانف: حماس وعده آزادی اسرای روس را داد

میخائیل بوگدانف به خبرگزاری تاس گفت: ما فهرستی را در نشستی در مسکو به نمایندگان حماس ارائه کردیم که شامل اسامی 8 نفر از شهروندان روسیه است که در اسارت بسر می برند.

بوگدانف افزود: آنها به ما قول دادند به این درخواست پاسخ دهند، کمک کرده و این افراد را پیدا کنند و همه اقدامات را برای آزادی شهروندان روسیه انجام دهند.

تاس نوشت: پیشتر، نمایندگان گروه حماس از مسکو بازدید و با بوگدانف دیدار کردند. در این نشست، طرف روس به ویژه توجهات را به آزادی اسرا و تخلیه روس ها از نوار غزه جلب کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد "یحیی سنوار" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه شنبه شب گفت که این جنبش آماده مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی است.

سنوار افزود: آماده توافقی هستیم که بر اساس آن همه اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در قبال همه اسرای نزد مقاومت آزاد شوند.

 

ایرنا