مطالب حوزه ورزشی

۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۴

آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مورد انتقال شماره 10 لیونل مسی به آنسو فاتی صحبت کرده است.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۴

رونمایی منچستریونایتد از رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی در تمرینات دیروز منچستریونایتد حضور پیدا کرد.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۳

نورافکن؛ جدید‌ترین انتخاب اسکوچیچ

طی سالیان اخیر بازیکنان زیادی در پست دفاع چپ تیم ملی بازی کرده اند.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۳

سود نجومی پاریسن‌ژرمن از این ستاره

هرچند انتقال نیمار برای پی اس جی هزینه ای 500 میلیون یورویی داشت ولی بخش مهمی از این هزینه در همان سال اول حضور نیمار جبران شد.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۳

آرزو دارم گواردیولا سرمربی اسپانیا شود

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا عنوان کرد که اگر پپ گواردیولا خواهان سرمربی‌گری لاروخا باشد، او با کمال میل، این سمت را به او خواهد سپرد.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۲

تمرین تاکتیکی پرسپولیس در غیاب ۴ بازیکن

تمرین شاداب سرخپوشان پس از دیدار با سرپرست باشگاه و پیشکسوت پرسپولیس برگزار شد.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۲

چهارمین ستاره فداکار بارسلونا

ساموئل اومتیتی نیز به گروه بازیکنانی پیوست که پیشنهاد کاهش دستمزد باشگاه بارسلونا را پذیرفته است.
۱۴۰۰/۶/۱۷ - ۱ : ۵۲

شکست خانگی چین برابر ژاپن

تیم ملی فوتبال چین در دیداری خانگی مغلوب ژاپن شد.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۲ : ۱۱

فتح‌ا...زاده به جای مددی، نکونام به‌جای مجیدی؟!

با انتخاب سید‌حمید سجادی به‌عنوان وزیر جدید ورزش‌و جوانان، یکی از مسائلی که برای ورزش‌دوستان اولویت دارد، وضعیت مدیریت 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال پس از تغییر دولت و روی کار آمدن وزیر جدید و شرایط واگذاری سهام آن‌هاست.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۲ : ۹

ترک توکیو با بهترین نتیجه تاریخ

پرونده کاروان پارالمپیک ایران با رکوردشکنی بسته شد؛
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۲ : ۶

دعوای ادامه‌دار رحمتی با مدیران!

با وجود این‌که سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشخص شده اما دعوا بین مهدی رحمتی و مدیران مجموعه شهرخودرو همچنان ادامه دارد. کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی حمیداوی با رحمتی در 2 جناح مخالف قرار گیرند و این گونه از خجالت هم دربیایند.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۲ : ۳

بازگشت اسکو و هاشمیان به نیمکت تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران ظهر جمعه با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا روز سه‌شنبه، شانزدهم شهریور برای دیدار با عراق در کشور قطر آماده شود.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۱ : ۵۴

چرا کریم باقری این‌قدر پرطرفدار است؟

ماه‌ها است که باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال به ‌طور مشترک و گاه به‌ طور همزمان از کریم باقری استفاده می‌کنند و در نتیجه باید پرسید چرا او این‌قدر پرطرفدار است. دوست داشتن باقری عادت تماشاگران است و نه تنها هواداران تیم «سرخ» به او ارادتی ویژه دارند، طرفداران رقیب بزرگ آنها (استقلال) نیز به وی احترام می‌گذارند و افسوس می‌خورند که چرا آدمی مثل وی را در جمع خود ندارند.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۱ : ۴۸

آمار عجیب مهاجمی که با پرسپولیس به توافق رسید

پرسپولیسی‌ها اصرار زیادی به جذب یک مهاجم خارجی دارند. با چند مهاجم هم صحبت کردند اما ظاهرا گزینه نهایی یک نام آشناست؛ کی‌روش استنلی مهاجم سابق سپاهان. این مهاجم برزیلی سال‌های خوبی در ایران داشت و همیشه جزء مهاجمان خطرناک به‌شمار می‌رفت اما بعد از یک‌فصل افت کامل از سپاهان جدا شد و حالا قرمزها سراغش رفته‌اند تا شاید به‌نوعی انتقال مغانلو به اصفهان را جبران کنند!
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۱ : ۴۷

قایدیِ جدید در استقلال

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که فعلا برای بازی با الهلال شاکله فصل گذشته استقلال مدنظر فرهاد مجیدی بوده و با تمدید قرارداد ارسلان مطهری و ماندگاری احتمالی فرشید اسماعیلی در این بین به احتمال زیاد شاهد تغییرات ۲۰ تا ۳۰ درصدی در ترکیب آبی‌پوشان خواهیم بود.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۱ : ۴۶

۲۰ ایراد ورزشگاه آزادی ثبت شد

یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه ضمن تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه حدود ۲۰ مورد از اشکالات ورزشگاه آزادی را به‌منظور اصلاح ثبت کرد که در این میان خبرنگاران از او خواستند تا مشکلات مربوط به جایگاه خبرنگاران را در راس همه ایراد‌ها قرار دهد تا این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۱ : ۴۵

بیرانوند دوباره سوژه رسانه‌های دنیا شد

گلر فصل پیش آنتورپ که امسال به‌صورت قرضی به «بواویشتا»‌ی پرتغال رفته، روز پنجشنبه در دیدار ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ درون دروازه تیم‌ملی کشورش قرار گرفت و در این مسابقه باز هم قدرت بالای دستانش را به رخ کشید. او با پرتابی که حدود ۷۰ متر بود، مهاجم ایران را صاحب توپ کرد که صحنه‌ای جالب بود و کمتر شبیه آن را دیده بودیم.
۱۴۰۰/۶/۱۴ - ۱۱ : ۴۵

هدیه برندگان مسابقه پیش بینی در بخش «رده بندی کلی» پرداخت شد

اسناد واریز جوایز مسابقه پیش بینی فوتبال در قسمت «رده بندی کلی» را میتوانید در این خبر ملاحظه کنید.
۱۴۰۰/۶/۱۳ - ۱۲ : ۱۰

برگزاری دیدار ایران و عراق با VAR

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های ایران و عراق اطلاع داد که دیدار روز سه شنبه دو تیم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود.
۱۴۰۰/۶/۱۳ - ۱۲ : ۹

اوزیل: رونالدو را به مسی ترجیح می‌دهم

ستاره سابق آرسنال به ستایش از ام باپه پرداخت و او را بهترین بازیکن کنونی فوتبال جهان دانست. او همچنین گفت که رونالدو را به مسی ترجیح می دهد.