آخرين مطالب

۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۹ : ۵۱

کشف 3500 تن شکر احتکاری در یک کارخانه

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: 3500 تن شکر خام از یک کارخانه کشف شد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۹ : ۴۹

سیگنال اصلاح قیمت خودرو؛ سند سوم احتکار خودروسازان رو شد؟

وزیر صمت، شورای رقابت را به اهمال کاری در قیمت‌گذاری خودرو متهم کرد و خواستار واگذاری این وظیفه به سیاستگذار خودرو شد. وی تعلل شورای رقابت در تعیین قیمت‌های جدید را عمدی خواند که منجر به بروز مشکلاتی در زنجیره تامین قطعات شده است. اظهارات وی در شرایطی است که دپوی خودرو در پارکینگ‌ها، خودروسازان را در مظان اتهام احتکار قرار داده است. حالا با سیگنال وزیر صمت به نظر می‌رسد خودروسازان با دپوی خودرو در انتظار اصلاح قیمت‌ها هستند؛ امری که سکاندار صمت به دنبال آن است.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۱۶

آیا احتمال انقراض انسان در این قرن واقعا ۱ به ۶ است؟!

«توبی اورد»(Toby Ord) فیلسوف اهل آکسفورد در سال ۲۰۲۰، کتابی به نام «پرتگاه»(The Precipice) را درباره خطر انقراض انسان منتشر کرد. او در این کتاب، شانس فاجعه برای گونه ما در طول قرن آینده را یک به شش اعلام کرد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۱۶

جشنواره فیلم کودک امسال بی رونق تر از هر سال!

جشنواره کودک و نوجوان، امسال در شرایطی به کار خود پایان می دهد که پوشش رسانه ای و نحوه برگزاری آن، از سوی کارشناسان بسیار ضعیف ارزیابی شده است.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۶

حجاب‌استایل‌ها؛ بلای دین و حجاب

یک وجه مشترک دارند؛ حجاب. شال‌ها و روسری‌های رنگارنگ، چادرهای گران‌قیمت و تیپ‌های شیک و به‌روزی که حجاب را به‌ظاهر رعایت کرده‌اند. در فضای مجازی چندصباحی است کاروکاسبی‌شان رونق گرفته و نام مستعار «حجاب‌استایل» را برای خود گزیده‌اند. مدلینگ حجاب هستند؛ بلاگرهایی که زندگی شخصی‌شان را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند، مشابه همه بلاگرهایی که در حیطه‌های مختلف در این دنیای مجازی کارو‌کاسبی برای خود دست و پا کرده‌اند.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۵

رئیسی در گفتگو با بن سلمان: ایران و عربستان باید به‌عنوان دو بازیگر کلیدی از ملت فلسطین حمایت کنند

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل وحدت جهان اسلام و همسایگی قائل به تعمیق و تقویت روابط با عربستان است، گفت: ایران و عربستان در مقطع حساس کنونی باید به عنوان دو بازیگر کلیدی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت کنند.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۵

هنرمندان معروفی که به مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی آمدند

مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی طبق برنامه ریزی انجام شده، ساعت ۱۰ صبح امروز، پنجشنبه ۲۰ مهر با حضور جمعی از دوستان، همکاران و مردمی که تماشاگر اثار او بودند، آغاز شد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۴

تعلل خودرویی دولت به زیان ملت

وضعیت عرضه خودروهای تولید داخل و قطعیت زمان تحویل وارداتی ها هنوز روشن نیست. هریک از طرفین، طرف دیگر را مسئول می دانند اما در هر حال تعلل خودرویی دولت به زیان ملت تمام خواهد شد. چرا که هزینه تاخیر هم مانند سایر هزینه از کیسه ملت برداشته خواهد شد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۴

علی پروین در بیمارستان بستری شد

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۳

امیرعبداللهیان به لبنان سفر می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان در سفری منطقه‌ای طی روزهای آتی به کشور لبنان سفر خواهد کرد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۱ : ۴

حذف 32 هزار استاد حق‌ التدریسی دانشگاه آزاد!

کرسی استادی به 20 هزار دانشجوی دکتری واگذار شد جمعی از مدیران واحدهای صنعتی بخش خصوصی، در واکنش به گزارش‌های «اعتماد» درباره استادان حذف‌شده و بیکار، بابت ایجاد شغل برای این استادان اعلام آمادگی کردند
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۱ : ۳

نوسان قیمت‌ها ماندگار است؟

یک اقتصاددان: به هم ریختگی بازارها نشان‌دهنده شکنندگی اقتصاد ایران است
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۱ : ۳

سفر احمدی‌نژاد و سد گتوند

مهدی زارع| سفر محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در کنفرانس مدیریت منابع آب در گوتمالا در مهر ماه 1402، یادآور مدیریت خود وی در حوزه منابع آب بود. سد گتوند یکی از بزرگ‌ترین سدهای ایران است که در زمان احمدی‌نژاد افتتاح شد.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۲۰

اسامی نامزدهای دو بخش جشنواره فیلم کودک اعلام شد

اسامی نامزدهای دو بخش پویانمایی کوتاه و داستانی کوتاه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران اعلام شد.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۲۰

گوشی‌های «خود‌ترمیم‌شونده» پنج سال دیگر از راه می‌رسند

یک مؤسسه‌ی تحقیقاتی می‌گوید که تا پنج سال دیگر شاهد عرضه‌ی گوشی‌هایی با نمایشگر خودترمیم‌شونده خواهیم بود.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۱۹

فضاسازی رسانه آمریکایی درباره مذاکرات احیای برجام

شبکه خبری فاکس نیوز وابسته به جمهوریخواهان آمریکا در گزارشی همزمان با جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل و گزارش های ادعایی درباره نقش ایران در این جنگ برغم تکذیبیه های پی در پی مقامات آمریکایی، سعی در فضاسازی درباره مذاکرات احیای برجام دارد.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۱۹

امتیاز کسر شده پرسپولیس برمی‌گردد

هیئت‌مدیره پرسپولیس به رضا درویش ماموریت داد تا در مورد حکم کمیته انضباطی دفاعیه سفت و سختی داشته باشد.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۱۹

نمایندگی ایران در سازمان ملل: فریب روایت‌های رژیم خونخوار اسرائیل را نخورید

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با انتشار فیلمی از جنایات رژیم اسرائیل خطاب به افکار عمومی جهان گفت: فریب روایت های رژیم خونخوار اسرائیل را نخورید.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۱۸

جنگی که می‌تواند برای بایدن به کابوس تبدیل شود

با افزایش تعداد کشته‌ها عوامل دیگری فراتر از تشدید تنش از وضعیت گروگان گیری در حال توسعه گرفته تا افزایش قیمت نفت که باعث افزایش تورم و آسیب اقتصادی می‌شود ممکن است بایدن را با چالش‌هایی مواجه سازند که اثرات مخرب سیاسی قابل توجهی در ایالات متحده به همراه خواهد داشت.
۱۴۰۲/۷/۱۹ - ۲۳ : ۱۸

خالص‌سازی با اسم رمز «صورتی»

سیما پروانه‌گهر| در سال‌های اخیر پسوند صورتی در جریان اصولگرا کاربرد زیادی پیدا کرده است. پسوندی که می‌تواند پشت واژگان مداح، اصولگرا، ارزشی، حزب‌اللهی و حتی مذهبی بنشیند و مفاهیم جدیدی را خلق کند. مفاهیمی که مراد از خلق آنها و نیت خالقان‌شان را باید در عرصه سیاست داخلی و تسویه‌ها و خالص‌سازی‌های درونی در دوران تسلط کامل اصولگرایان بر نهادهای مختلف کشور جست‌وجو کرد.