آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۷ : ۲۷

حزب‌الله: از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت فاتح و رهبر واقعی جهاد است. ما مرد عمل هستیم و از آمریکا شر مطلق انتقام خواهیم گرفت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۷ : ۲۶

پیام لاریجانی در فراغ سردار سلیمانی

علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالروز شهادت سلیمانی نوشت:«نظام استکبار می داند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد.»
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۷ : ۲۶

نگاه روسیه به آفریقا

در تاریخ اول دسامبر روسیه توافقی را با سودان امضا کرد که به مسکو اجازه داد در بندر سودان یک تاسیسات دریایی را برای تعمیرات و تامین برپا کند. بر اساس این توافق روسیه می‌تواند تا ۳۰۰ نیروی تمام‌وقت در این بندر داشته باشد و به‌طور همزمان تا ۴ ناو جنگی نیروی دریایی روسیه را در آن جای دهد. طبق این توافق، پایگاه مزبور یک سامانه دفاع هوایی و جنگ الکترونیک خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۵

پژو ۲۰۶ رکورددار افزایش قیمت شد

خانواده پژو ۲۰۶ در بازار رشد قیمت ۱تا ۳ میلیونی را تجربه کردند تا به این طریق عنوان رکوردار افزایش قیمت در روزهای اخیر به این خانواده برسد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۴

ارائه گزارش تفریغ بودجه۹۸ زمینه ساز بررسی کیفی تر لایحه بودجه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:گزارش تفریغ بودجه ٩٨ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک می‌کند که با یک آینده‌نگری و پیش‌بینی بهتری بتوانند بودجه سال ۱۴۰۰ را بررسی و تصویب کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۴

لیست قیمت‌های خودرو با فرمول جدید شورای رقابت

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت:تغییر فرمول قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت ممکن است اثرات روانی ۲، ۳ روزه روی بازار بگذارد، اما دائمی نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۳

قیمت هر کیلو تخم مرغ برای مصرف کننده اعلام شد

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو تخم مرغ برای مصرف کننده ۱۷ هزار تومان است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۳

اکران «دیدن این فیلم جرم است» همزمان با بازگشایی سینماهای تهران

مدیر پخش سینماهای حوزه هنری با اشاره به آغاز به کار برخی سینماهای زیرمجموعه «بهمن سبز» در شهرستان‌ها، از آغاز اکران «دیدن این فیلم جرم است» همزمان با بازگشایی سینماهای تهران خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۳

آیت‌الله جنتی: هرچه می‌توانیم باید به این مردم خدمت کنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش از فتنه سال ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که البته با نصرت الهی، با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، حماسه ۹ دی خلق شد و طرح‌های دشمنان ناکام ماند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۲

مقایسه گلکسی S21 Ultra با گلکسی Note 20 Ultra سامسونگ

خیلی زود به استقبال گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ خواهیم رفت و این گوشی را با گلکسی Note 20 Ultra موجود در بازار مقایسه خواهیم کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۲

سال آینده قیمت دلار چقدر می‌شود؟

چند نرخی بودن ارز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ از چالش‌های مهم اقتصاد محسوب می‌شود در حالیکه بیشتر کارشناسان بر سر تک نرخی بودن ارز اتفاق نظر دارند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۲

وزیر بهداشت: هنوز ردپایی از ویروس جهش یافته کرونا در کشور نداریم

وزیر بهداشت با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونا را به شدت پیگیری و رصد می کنیم، تاکید کرد: به جرات می‌توانیم بگوییم که تا این لحظه ردپایی از ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور نداریم و هموطنان نگران نباشند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۲

گلایه‌های بازیگر زن پیشکسوت از بیکاری و بی‌توجهی

بازیگر فیلم «دخترشیرینی فروش» گفت: بازی نمی‌کنم، چون پیشنهادی نیست و اگر هم باشد می‌خواهند با مبلغ بیست سال پیش برایشان بازی کنم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۱

دو تاثیر مهم ترور سردار سلیمانی بر منطقه

یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: تضعیف روند مبارزه با تروریسم تکفیری در کل منطقه و جهان و از سویی تضعیف روند مدیریت بحران‌های جاری منطقه دو امری است که با ترور سردار شهید سلیمانی بر ثبات و امنیت منطقه شاهد هستیم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۱

گوشی میان رده جدید ویوو رونمایی شد

Vivo در اوایل سال 2020 از گوشی Y20 رونمایی کرده بود و حالا پس از فرا رسیدن سال جدید میلادی، نوبت به رونمایی از ویوو Y20 2021 رسیده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۱

شکست یک سیاست دستوری؟!

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰ : ۳۱

تفاوت اینستاگرام با اینستاگرام لایت چیست؟

هفته گذشته بود که فیس بوک مالک شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام خبر از نسخه جدید این برنامه با عنوان اینستاگرام لایت را داد. اولین سوالی که در ذهن کاربران اینستاگرام ایجاد شد این بود که این دو نسخه چه فرقی با هم دارند و باید از کدام نسخه استفاده کنند؟ آیا باید برنامه اصلی اینستاگرام را حذف کنیم و به سراغ نصب نسخه لایت اینستاگرام برویم؟ با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این موضوع بپردازیم.