آخرين مطالب

۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۷

'پیمان منع سلاح‌های هسته‌ای' رسمی شد

سازمان ملل گفته است پیمان بین‌المللی منع تسلیحات هسته‌ای از سوی پنجاهمین کشور تصویب شده است، که اجازه می‌دهد این متن اساساً نمادین تاریخی، بعد از ۹۰ روز لازم‌الاجرا باشد. به این ترتیب تولید استفاده و ذخیره تسلیحات هسته ای از ژانویه ۲۰۲۱ غیرقانونی خواهد شد اگرچه کشورهای هسته ای این توافق را امضا نکرده اند.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۷

پاریس: کالاهای ما را تحریم نکنید

به دنبال درخواست‌ها و فراخوان‌ها برای تحریم کالای ساخت فرانسه در اعتراض به اهانت مقامات این کشور به ساحت مقدس پیامبر اسلام ، وزارت خارجه فرانسه خواستار توقف سریع فراخوان‌های تحریم شد.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۵

دفاع پاریس از توهین به پیامبر اسلام؛ ماکرون: عقب‌نشینی نمی‌کنیم

در پی افزایش احساسات ضد فرانسوی در میان کشورهای اسلامی، رئیس جمهورفرانسه در پیامی در توئیتر به دو زبان عربی و انگلیسی گفت که هیچ چیزی هرگز سبب عقب‌نشینی فرانسه نخواهد شد.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۴

بیانیه ولایتی برای توطئه فرانسه

علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۳

گاردین: ترامپ «حقه های کثیف» جدیدی از خود رو می کند؟

جیمز کومی، رئیس وقت FBI، در 28 اکتبر 2016 ، خبری را عین بمب در زمان انتخابات ریاست جمهوری منفجر کرد. در حالی که تنها 11 روز تا انتخابات باقی مانده بود، وی اعلام کرد که عوامل او در حال تحقیق درباره ایمیل هایی هستند که به تازگی از سرور شخصی هیلاری کلینتون کشف شده بود.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۲

هشدار فرماندار نیویورک به یهودیان ارتدوکس

فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد در صورتیکه یهودیان ارتدوکس از محدودیت‌های جدید مرتبط با کرونا سرپیچی کنند، از دریافت بودجه عمومی محروم می‌شوند.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۲۰

ترامپ: اشتباهات رخ داده در رای گیری پنسیلوانیا عمدی بود

ترامپ با انتشار پیامی در فضا مجازی گفت: اشتباهات در رأی گیری پنسیلوانیا، به صورت عمدی توسط فرماندار دموکرات آنجا رخ داده است.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۱۹

انتقاد مجدد بایدن از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

«جو بایدن» در انتخابات ماه نوامبر (۱۳ آبان) سال جاری با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود به انتقاد از نحوه مدیریت کرونایی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و رقیب جمهوری‌خواهش پرداخت.
۱۳۹۹/۸/۵ - ۰ : ۱۹

پوتین: ‌اطلاعات دریافتی از آمریکا چند بار مانع حملات تروریستی در روسیه شده است

رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه گفت که اطلاعات دریافتی از سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا چند بار به روسیه در جلوگیری از حملات تروریستی کمک کرده است.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۳۰

شش نکته مهم که هنگام خرید گوشی اندروید باید به آن‌ها دقت کنید

با وجود تنوع گجت‌های اندرویدی موجود، توجه به چند نکته تاثیرگذار هنگام خرید گوشی قطعا می‌تواند به شما برای پیدا کردن دستگاه مناسب کمک کند.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۳۰

دکتر مردانی: کرونا مردان را «عقیم» نمی‌کند

عضو کمیته ملی مقابله با کرونا گفت: نباید به شایعه‌ها در مورد بیماری کووید-۱۹ توجه کرد و این بیماری به هیچ عنوان مردان را عقیم نمی‌کند.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۳۰

وزیر بهداشت: نمی‌توان کرونا را با خواهش کنترل کرد

وزیر بهداشت گفت: در هیچ جای دنیا نمی‌توان بیماری همه‌گیر مانند کرونا را با خواهش و توصیه کنترل کرد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۹

افزایش سقف انتقال پول از درگاه‌های غیر حضوری بانکی

تمهیدات ویژه بانک مرکزی با هدف تسهیل استفاده مردم از درگاه‌های غیر حضوری با توجه به شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۸

ستاره‌های رم و بارسا در انتظار 'تیم‌ملی'

تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدت‌ها در ماه جاری برابر تیم ملی بوسنی به میدان می‌رود که یک محک جدی برای تیم دراگان اسکوچیچ به شمار می‌رود.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۷

علت اصلی کمبود انسولین از زبان جهانپور

سخنگوی سازمان غذا و دارو دلیل اصلی کمبود انسولین قلمی در کشور را تحریم های آمریکا و در درجه بعدی عدم عمل یک شرکت به تعهدات خود در تولید این دارو در داخل کشور عنوان کرد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۷

رییس جمهور آذربایجان: برای براداران ایرانی نگرانی وجود نخواهد داشت

رییس جمهوری آذربایجان در پاسخ به سووالی مبنی بر نگرانی ایران از ادامه درگیری‌ها در نزدیکی مرزهای این کشور این که آیا با مسئولان تهران در این زمینه مذاکراتی را داشتید، گفت: ما با ایران این مساله را بررسی کردیم و آنچه اطلاع دارم، مقامات تهران در این زمینه با ارمنستان نیز گفت و گو کرده‌اند.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۶

شرایط بحرانی کارخانجات روغن به دلیل عدم تامین مواد اولیه

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن با بیان اینکه تمام کارخانجات روغن دچار مشکل هستند و در آستانه شرایط بحرانی قرار دارند،گفت: مشکل اصلی ما بحث تخصیص ارزِ قابل انتقال است.