آخرين مطالب

۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۳

۱۹۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا؛ وزارت بهداشت دست به دامان مسئولان شد

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه از میان ۱۹۲ شهرستان وضعیت قرمز کشور، ۴۳ شهرستان در وضعیت حاد بیماری قرار دارند، گفت: مدیریت ویروس و جلوگیری از شیوع آن بحثی فرادستگاهی است که امیدواریم با همکاری همه‌ی بخش‌های حاکمیتی کشور بتوانیم آن را کنترل کنیم.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۱۲ : ۲۲

باج برای تروریست نبودن

۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۸

مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا؛ تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در 43 شهرستان

سخنگوی دولت گفت: از دوشنبه محدودیت‌های شدید در 43 شهرستان اِعمال و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۸

بازار خودرو با وام آرام می شود؟

این روز‌ها بسیاری از افراد برای خرید خودرو با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
بازار خودرو این روزها دچار التهابات زیادی شده است. از یک سو نظارت و قیمت گذاری بر قیمت خودروهای کارخانه و از یک سو افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد هیاهوهای زیادی ایجاد کرده است.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۷

خانواده های ایرانی به جای فرزندآوری عروسک می خرند!

رسم داشتن یک فرزند عمدتا به دلیل هزینه ها و اوضاع اقتصادی است اما آنها درک نمی کنند که داشتن یک خواهر و برادر واقعی نمی تواند از این طریق جایگزین شود.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۶

باکو: درگیری های نظامی در منطقه مورد مناقشه قره باغ ادامه دارد

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان دیروز (شنبه) در گزارشی از ادامه درگیری های شدید در محورهای مختلف منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۵

خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی‌ها

بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه، سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به سبد معاملات (پرتفوی) خود افزودند.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۴

جزئیات تازه زمین لرزه قزوین از زبان سخنگوی اورژانس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع زلزله در مرز قزوین و همدان خبر داد و گفت: این حادثه تنها یک مصدوم داشت که آن هم در حین فرار دچار آسیب شده بود.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۳

حدیثی که در جلسه ستاد کرونا بالای سر رهبر انقلاب بود

معمولا در دیدارهای مقام معظم رهبری که در حسینیه امام خمینی (س) برگزار می‌شود، یک حدیث یا آیه قرآن متناسب با موضوع جلسه، بالای سر رهبر معظم انقلاب به چشم می‌خورد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۲

تصاویری از شکل ظاهری سامسونگ گلکسی S21 پلاس فاش شد

تصاویر رندری که از گلکسی اس 21 پلاس در فضای مجازی منتشر شده‌اند، برخورداری پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ از صفحه‌نمایشی تخت را نشان می‌دهند.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۱

لیگ برتر هندبال/ برتری ذوب آهن در آخرین دیدار دور رفت

در ششمین روز از دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان ذوب آهن برابر تاسیسات دریایی به برتری رسید.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۲۰

جزئیات وام جدید کرونا اعلام شد

معاون گردشگری از ابلاغ دستورالعمل تسهیلات جدید بانکی برای جبران خسارت کرونا ویژه بخش گردشگری که به تازگی مصوبه ستاد کرونا را دریافت کرده است خبر داد و جزئیات بیشتر آن را تشریح کرد.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۱۹

مریخی‌ها صاحب اینترنت می‌شوند!

اسپیس ایکس تصمیم دارد اینترنت ماهواره ای استارلینک را در مریخ فراهم کند.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۱۸

زمان باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شد

استقلال تا حالا 400 هزار یورو به حساب شفر واریز کرده و 200هزار یورو دیگر هم دوشنبه به حساب مربی آلمانی مینشیند اما پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه با این پول هم باز نمی شود.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۱۸

شیائومی گوشی رقیب را با محصول خود ترکیب و اختراع ثبت کرد!

این اواخر در صنعت موبایل نوآوری های زیادی صورت گرفته است. ابتدا تلفن های تاشو، سپس گوشی چرخان وارد بازار شدند و اکنون به نظر می رسد که شیائومی می خواهد امور را حتی بیشتر پیش ببرد. ما امروز شاهد حق اختراع گوشی تاشو شیائومی با ترکیبی از Mi Mix 3 و گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ هستیم.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۱۸

گفت و گوی رو در روی باقری با زندانیان از جمله نسرین ستوده و کایلی مور گیلبرت

علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده برای بهبود کیفی ندامتگاه زناناستان تهران و افزایش رضایت مددجویان، اظهار داشت: «نخبگان جامعه، به ویژه حوزویان و دانشگاهیان، مسئولیتی بزرگ در قبال بازاجتماعی نمودن زندانیان دارند».
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۱۶

بازپخش «پایتخت» و «پس از باران» پُرمخاطب‌تر از سریال‌های جدید تلویزیون!

بازپخش «پایتخت» و «پس از باران» براساس میزان بازدید روزانه تلوبیون از سریال‌های جدید صدا و سیما بیشتر است.
درحال حاضر ســه ســریال «ایلدا»،«بوم و بانو»و «نجلا»، برای اولین بار از شبکه های یک، دو و سه روی آنتن رفته اند و شبکه پنج هم در باکس مخصوص پخش سریال های شبانه اش، بازپخش فصل سوم سریال «عملیات۱۲۵» را پخش میکند. مسئله قابل توجه اینجاست که میــزان بازدید روزانه هیچکدام از این سریال ها در تلویزیون اینترنتی تلوبیون، به صد هزار نفر هم نرسیده است.
۱۳۹۹/۸/۴ - ۶ : ۱۵

روحانی: فهمیدیم که در روزهای مبادا باید روی پای خودمان بایستیم

رئیس جمهور اشاره به تفاوت ماهیت ویروس کرونای فعلی با ویرس زمان اسفند ماه که کشور را درگیر کرد، گفت: هم وزارت بهداشت و هم متخصصان می‌گویند ویروس ماه‌های اخیر ویروس جهش‌یافته اروپایی است که سرعت و قدرت انتقال آن، ۹ برابر شده است.