آخرين مطالب

۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۷

بازگشت دلار به مرز روانی

بازارساز نشان داده که این بار قصد رها کردن بازار و نرخ ارز را ندارد، یک تغییر استراتژی مشهود است: خداحافظی با رویکرد منفعلانه. همین عامل موجب شده تا انگیزه دپوی دلار از بین رود، و یک کانال فعال در عرضه دلار ایجاد شود.
۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۷

ریزش سنگین دلار جهانی

ارزش دلار در مقابل تمامی رقبای اصلی اش کاهش یافت.
۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۶

وزیر صمت: تیم اقتصادی دولت منسجم است

وزیر صمت گفت: برای رفع موانع کسب‌وکار در حوزه تولید و تجارت کشور اهتمام جدی داریم که این امر می‌تواند منجر به رونق تولید و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم امسال شود.
۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۵

کاهش ارزش برگه‌های سهام عدالت رکورد زد!

ارزش سهام عدالت در این هفته کاهش چشم‌گیری داشت و در پایان معاملات این هفته بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. این پایین‌ترین ارزش سهام عدالت در سه ماه گذشته است.
۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۴

پرداخت بیش 39 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی

معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور ماه امسال، 39 هزار و 279 میلیارد ریال تسهیلات در قالب پروژه رونق تولید به 1535 واحد تولیدی در سراسر کشور پرداخت شده استو
۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۳

برنامه جدید ایران برای تهاتر نفت با کالا

رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تامین کالاهای مورد نیاز کشور اعم از کالاهای اساسی و ضروری و همچنین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید، اولویت نخست تهاتر کالا با نفت است.
۱۳۹۹/۸/۲ - ۱۰ : ۲۳

بزرگ‌ترین عرضه داخلی بورس انرژی

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از بزرگ‌ترین عرضه‌ تاریخ بورس انرژی از سوی این شرکت خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۹

هم‌حزبی‌های ترامپ: به جای حمله به بقیه روی سیاست تمرکز کن!

هم‌حزبی‌های ترامپ در اظهاراتی انتقادی تأکید کردند که اگر رئیس‌جمهور آمریکا در دو هفته باقیمانده تا انتخابات به جای حمله به شخصیت دیگران روی مسائل سیاسی متمرکز شود، عملکرد بهتری خواهد داشت.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۹

افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا به مدت 5 روز

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره میزان غلظت آلاینده‌ها در روزهای آتی گفت: از پنج شنبه اول آبان تا دوشنبه هفته آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۸

پرتیراژترین روزنامه آمریکایی از «بایدن» حمایت کرد

«یواس‌ای تودی» که پرتیراژترین روزنامه آمریکا است، در اقدامی کم‌سابقه، از مردم این کشور خواست که با رای دادن به بایدن، مانع از انتخاب دوباره ترامپ شوند.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۷

انتقاد شدید روسیه از تحریم‌های آمریکا

سخنگوی کرملین در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه پروژه خط لوله انتقال گاز «نورد‌استریم۲» این اقدام را ادامه سیاست‌های مخرب آمریکا توصیف کرد.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۴

دستگیری عاملان فروش سلاح اینترنتی در پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۴ نفره قاچاق سلاح و مهمات در فضای مجازی خبر داد.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۳

آمادگی مشروط عربستان برای پرداخت غرامت سودان به آمریکا

منابع مصری و سودانی از جزئیات توافق آمریکا و سودان برای حذف نام خارطوم از فهرست تروریسم پرده برداشتند و فاش کردند عربستان آماده است به شرط عادی سازی روابط بین سودان و رژیم صهیونیستی پرداخت مبلغ درخواستی آمریکا به قربانیان حملات تروریستی را عهده دار شود.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۳ : ۲۲

پلیس راهور: جریمه‌های کاغذی جمع می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا: با استفاده از دست افزار‌های مخصوص جریمه در آینده نزدیک شاهد جمع شدن جریمه‌های کاغذی خواهیم بود.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۱ : ۵

قهرمان بوکس ایران هم به کرونا مبتلا شد

احسان روزبهانی بوکسور کشورمان به کرونا مبتلا شده است.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۱ : ۴

فاصله 'بایدن' و 'ترامپ' کم شد

نتایج تعدادی از نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد، رقابت در تعدادی از ایالت‌های کلیدی از جمله اوهایو و فلوریدا که برنده شدن در آنها برای ترامپ حیاتی است، نزدیک‌تر می‌شود.