آخرين مطالب

۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۵

تلاش خانم سخنگو برای تحریک یمنی‌ها علیه سفیر ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی به معرفی سفیر جدید ایران در صنعا واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۴

رئیس سازمان اداری و استخدامی: تصمیم گیری درباره تعطیلی ادارات بر عهده ستاد کروناست

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی احتمالی ادارات به علت شیوع کرونا گفت: اعلام تعطیلی ادارات تهران بر عهده ستاد ملی کرونا است.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۴

«حسن رعیت» آزاد شد؟

یک منبع آگاه در تماس با تحریریه سایت دیده بان ایران اعلام کرد که «حسن میر کاظمی» مشهور به حسن رعیت با تودیع وثیقه آزاد شده است.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۳

دستور روحانی به سازمان برنامه و بودجه درباره پرستاران

رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد پرداخت مطالبات پرستاران را در اولویت قرار دهد.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۳

بورل ترامپ را تحقیر کرد

مسؤول سیاست‌ خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد، ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ 'ضعیف است و او مناسب برای چالش‌ها نیست'.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۲

انتخابات آمریکا؛ جایی که تعداد آرای مردم ملاک نیست

12 روز تا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا زمان باقی مانده؛ انتخاباتی که نظام انتخاباتی غیرمستقیم و شاید ناعادلانه باشد، رئیس‌جمهوری که نه برپایه تعداد آرای مردمی، بلکه براساس آراء الکترال (کالج انتخاباتی) انتخاب می‌شود.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۱

ممنوعیت واردات برنج برداشته شد؛ 200 هزار تن در صف تخصیص ارز

معاون فنی گمرک با بیان اینکه از اول آبان‌ماه ممنوعیت واردات برنج برداشته می‌شود، گفت:‌ 200 هزار تن برنج در صف تخصیص ارز برای ترخیص قرار گرفت.
۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۰ : ۴۱

پاسخ روحانی به نامه وزیر بهداشت

رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راههای موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۱ : ۱۹

حق ٢٥٠٠ عضو هیئت علمى و ٣٠ هزار کارمند دانشگاه آزاد پایمال شده

دکتر سوسن صفاوردی: اشکارترین تبعیض ها عدم همسانی حقوق اساتید این دانشگاه غیر انتفاعی با دولتی است که در سال ۹۹ برای دانشگاه دولتی درصد حقوق اختلاف فاحش تا صد را نشان میدهد، مطلبی که در نامه سرگشاده جمعى از اساتید خراسان رضوى به رهبری نیز به شکایت برده شده است و ذیل یک جدول، هم اختلاف فاحش حقوق اساتید در سال جاری و هم ساعات موظف بیشتر دانشگاه ازاد نسبت به دولتی در ان ترسیم شده است.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۱ : ۱۳

واکنش محسن رضایی به مقایسه موشک و پراید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی وضعیت موشک را با پراید و خرمشهرها را با وضعیت اقتصادی مردم مقایسه می‌کنیم اینجاست که باید حکم روایی فرهنگی و اقتصادی کشور متحول شود و ما برای ایجاد این تحول از نظرات اساتید استفاده می‌کنیم.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۱ : ۹

پلیس امنیت: کسانی که در فضای مجازی ‌حجاب‌ را رعایت نکنند احضار می‌شوند

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت:در فضای مجازی کسانی که ناخواسته حجاب را رعایت نکنند به پلیس فراخوانده می‌شوند.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۱ : ۴

توصیه‌های قالیباف به نمایندگان جوان مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی، در جلسه با نمایندگان جوان مجلس بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های کاری میان جوانان مجلس تاکید کرد و از آن‌ها خواست تا پیشتاز زیست مومنانه در مجلس شورای اسلامی باشند.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۰ : ۵۹

مقاومت در برابر افزایش نرخ سود بانکی

طبق آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده مرکز آمار در شهریور ۹۹، نرخ تورم نقطه‌ای خانوارهای کشور ۴/ ۳۴ درصد بوده است. بنابراین در حال حاضر، در حقیقت نرخ سود حقیقی، منفی است. با این حال هنوز تصمیم جدیدی در این مورد گرفته نشده است.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۰ : ۵۶

رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز کنترل می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی می‌گوید اسامی ۲۵۰ صادرکننده بدحساب که حتی یک دلار ارز به کشور بازنگردانده‌اند را به قوه قضاییه تحویل داده است.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۰ : ۵۲

علت رکورد‌های پیاپی اخیر کرونا در ایران

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به نگرانی‌ها از روند فزاینده کرونا در کشور، این موضوع را نتیجه بی‌توجهی به الگوهای پیشنهادی ستاد کرونا دانست و گفت: حتی برای تعطیلات اخیر نیز محدودیت‌ها به شکلی اجرا شد که افراد وقت رفتن به سفر را پیش از اعمال محدودیت داشتند و همین نوع اعمال محدودیت‌ها نگرانی مارا از تعطیلات روزهای آینده نیز افزایش می‌دهد.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۰ : ۵۱

توضیحات پلیس درباره جریمه‌های کرونایی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد جریمه‌های مربوط به عدم استفاده از ماسک در پایتخت ارائه کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۰ : ۵۰

مینو محرز: تعطیل نکردن ها سیاسی است تا پزشکی

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا در کشور و به خصوص پایتخت، گفت: حداقل راهی که برای ما مانده این است که دو هفته تعطیلات اعلام کنند و افزود: تعطیل نکردن به نظر سیاسی است تا پزشکی.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۴۲

نگرانی وزارت بهداشت از خطر تشدید کرونا با آلودگی هوا

رییس اداره بیماری‌های مزمن تنفسی وزارت بهداشت با اشاره به نقش آلودگی هوا بر افزایش موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا، گفت: امسال با توجه سردتر شدن هوا، وارونگی هوا، آلودگی هوا و شیوع بیماری‌هایی مانند آنفلوانزا، سرماخوردگی و... انتظار داریم در سراسر کشور وضعیت بدتری در خصوص کرونا تجربه کنیم.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۳۵

احمدی‌نژاد می‌خواهد مثل خاتمی تکرار کند؟

هرچه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیکتر می شویم رفتارها و حرف های عجیب محمود احمدی نژاد بیش از قبل می شود، کار از نامه نگاری و توئیت زدن به آنجلینا جولی گذشته و حال او به مثابه سال ۸۴ و ۸۸ وارد اظهارنظر درباره نوع پوشش شده است.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۲۹

کنایه‌های سنگین عباس عبدی به حمله‌کنندگان به روحانی

عباس عبدی در یادداشتی به حملات علیه رئیس جمهور واکنش نشان داد.