آخرين مطالب

۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۰ : ۴۴

از درخواست احمدی‌نژاد تا برخورد با مؤسسات غیرمجاز

متن پیش رو در ایران منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۱۰ : ۸

سرمقاله شرق/ ریختن آب پاکی بر دستان روحانی‌؟

« ریختن آب پاکی بر دستان روحانی‌؟ » عنوان سرمقاله سردبیر روزنامه شرق، احمد غلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۱۰ : ۲

ماجرای جنجالی سفر خانوادگی سفرای انگلیس، سوئیس و دانمارک به یزد

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در یزد در واکنش به برخی انتقادها و اعتراض‌ها نسبت به سفر سفیران انگلیس، سوئیس و دانمارک به استان یزد تأکید کرد سفر سفیران انگلیس و دانمارک به این استان کاملاً گردشگری است و بدون دعوت مقامات رسمی صورت می‌گیرد.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۵۷

ترامپ در قرنطینه، بازارها در انتظار

در شرایطی که در روزهای اخیر، تحلیلگران از افزایش سطح نااطمینانی‌ها و ریسک در بازارها به دلیل نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و جنجال احتمالی بر سر نتایج خبر می‌دادند، اکنون بازارها با یک خبر غافلگیرکننده روبه‌رو شدند؛ ابتلای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به بیماری کرونا. همه چیز از دو توییت رئیس‌جمهور آمریکا آغاز شد.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۵۴

بایدن: رئیس‌جمهور شوم در روابط با ریاض تجدیدنظر می‌کنم

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت در صورتی که در انتخابات پیروز شود در روابط واشنگتن با ریاض تجدیدنظر خواهد کرد و حمایت آمریکا از جنگ یمن را پایان خواهد داد.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۵۱

دعای پادشاه و ولیعهد سعودی برای شفای عاجل ترامپ

پادشاه و ولی‌عهد سعودی پس از ابتلای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا برای او دو پیام جداگانه ارسال کردند.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۴۸

اولین شخص نجات‌یافته از ایدز بر اثر سرطان درگذشت

«تیموتی ری براون» ۵۴ ساله به عنوان نخستین فردی که از ویروس HIV رهایی یافته و با عنوان «بیمار برلین» شناخته می‌شد، به خاطر ابتلا به سرطان خون درگذشت.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۴۴

عضو ستاد کرونا: هنوز موج اول مهار نشده است

عضو کمیته اپیدمیولوژی ستاد کرونای تهران با اشاره به دلایل وقوع پیک سوم کرونا در تهران و اکثر استان‌های کشور، با انتقاد از بکارگیری برخی واژه‌های نادرست درباره اپیدمی، عنوان کرد:
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۴۰

پیشنهاد اعمال جرایم نقدی برای متخلفان پروتکلها

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از اعمال جریمه برای افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و با اشاره به مطالعات اولیه صورت گرفته، گفت: اگر وضعیت به همین منوال در تهران ادامه یابد و سیر تصاعدی بیماری افزایش یابد باید منتظر افزایش ۵-۳ برابری آمار مبتلایان و ۱,۵ تا ۳ درصدی میزان مرگ و میرها باشیم.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۳۷

سینمارو های حرفه ای بیشتر از آدم های عادی به سینما می روند

تهیه کننده برنامه حوض نقره ای معتقد است که سینمارو های حرفه ای بیشتر از آدم های عادی به سینما می روند.
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۲۹

سرمقاله کیهان/ چهار دسته‌ای که یک عذرخواهی به ملت بدهکارند

« چهار دسته‌ای که یک عذرخواهی به ملت بدهکارند » عنوان یادداشت روز در روزنامه کیهان به قلم محمد صرفی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۹ : ۲۶

سرمقاله ابتکار/ آیا شرایط کنونی کشور راه حل دارد یا خیر؟

« آیا شرایط کنونی کشور راه حل دارد یا خیر؟ » عنوان سرمقاله مدیر مسئول روزنامه ابتکار، محمدعلی وکیلی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۳ : ۲۸

ولع بانک‌های مرکزی برای خرید طلا در ۲۰۲۱

شرکت سیتی‌گروپ پیش‌بینی می‌کند تقاضای طلا از طرف بخش رسمی در ۲۰۲۱ تا حدود ۴۵۰ تُن افزایش یابد.
۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۳ : ۲۷

دولت آمریکا از تعطیلی نجات پیدا کرد

مجلس سنای آمریکا بودجه موقتی را برای جلوگیری از تعطیل شدن دولت این کشور تا تاریخ یازدهم دسامبر، تصویب کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۳ : ۲۶

قطر حباب سکه بیشتر شد

روز چهارشنبه، وقت هجوم خریداران به بازار سکه بود، هجومی که این فلز گرانبها را در معاملات عمده به بالای مرز ۱۴ میلیونی برد. در معاملات خرد هم کمتر صرافی حاضر بود که سکه امامی را زیر ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌فروش برساند. از آنجا که رشد قیمت سکه از سوی عوامل اثرگذار اونس طلا و دلار حمایت زیادی نمی‌شد، حباب فلز گرانبهای داخلی در روز پنجم هفته گسترده‌تر شد و به حدود ۸۰۰ هزار تومان رسید.
۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۳ : ۲۶

علت اصلی گرانی تخم مرغ در خرده فروشی

طی هفته های اخیر بازار گرانی کالاها داغ شده و قیمت اقلام اصلی سبد خانوار روند افزایشی به خودگرفته است که هریک از مسئولان دلایلی برای این گرانی ها مطرح می کنند.
۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۱ : ۱۷

سکه 14 میلیونی شد

۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۱ : ۱۶

سانسور قیمت مسکن در وزارت راه

متولی بخش مسکن در توجیه «سانسور ۲ ماهه اطلاعات و آمارهای حیاتی بازار ملک» اعلام کرده است: «چون برای انتشار آمار مربوط به قیمت مسکن، اول باید قیمت‌های غیرطبیعی، شناسایی و حذف می‌شدند بنابراین ما ابتدا آمارهای خام را استخراج کردیم و بعد از آن قیمت‌های واقعی را مشخص کردیم. به‌زودی هم آمارهای ۲ ماه اخیر مربوط به معاملات مسکن را منتشر می‌کنیم.»
۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۱۱ : ۱۵

رشد پایه پولی در شش ماه نخست امسال ۵.۴ درصد شد

رئیس کل بانک مرکزی، اعلام کرد: گزارش‌های اولیه اداره آمار اقتصادی حاکی از رشد ۵.۴ درصدی پایه پولی و رشد ۱۵.۵ درصدی نقدینگی در پایان شش‌ماهه اول امسال نسبت به پایان سال ۱۳۹۸ است.