آخرين مطالب

۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۱ : ۳۱

نهایت افزایش قیمت دلار چقدر است؟

برخی باور دارند، صرافی‌ها این سیگنال را به معامله‌گران مخابره کرده‌اند که بازارساز قیمت‌های بالای ۲۸ هزار تومان را به رسمیت نخواهد شناخت.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۱ : ۳۰

صادرات نفت خام ایران جهش کرد

سه تحلیل انجام شده توسط کارشناسان رویترز بر مبنای داده‌های ردیابی کشتی تانکرترکرز نشان می‌دهد صادرات نفت خام ایران در ماه سپتامبر علی‌رغم تحریم‌ها به شدت جهش کرده است.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۱ : ۲۹

یارانه میلیاردی برای استخرهای لاکچری

در شرایطی که بهای تمام شده تولید هر مترمکعب آب در تهران 2700 تومان و متوسط قیمت فروش 700 تومان است، در هر مترمکعب آب 200 هزار تومان یارانه پرداخت می شود. البته این یارانه برای کالایی ضروری مثل آب بد نیست اما وقتی حجم زیادی از آب مصرفی شهری مثل تهران در خانه های ویلایی لوکس شمال شهر صرف آبیاری درختان و پرکردن استخرها می شود، باید به موضوع به شکل دیگری نگریست.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۳۷

سرمقاله کیهان/ برخاسته از ارادت

« برخاسته از ارادت » عنوان یادداشت مدیر مسئول روزنامه کیهان، حسین شریعتمداری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۳۵

سرمقاله وطن امروز/ نتیجه مدارا با قاتل!

« نتیجه مدارا با قاتل! » عنوان یادداشت روزنامه وطن امروز به قلم نوید مؤمن است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۳۳

سرمقاله اعتماد/ جنگ تحمیلی دوم!

« جنگ تحمیلی دوم! » عنوان سرمقاله روزنامه اعتماد نوشته جعفرگلابی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۳۱

سرمقاله سیاست روز/ کارکردها و انتقادات از مجلس یازدهم

« کارکردها و انتقادات از مجلس یازدهم » عنوان سرمقاله سردبیر روزنامه سیاست روز، محمد صفری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۸

انتقاد شدید اللحن نماینده ایران در ژنو از اروپا

سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو در پاسخ به اتهامات بی اساس چند کشور اروپایی علیه ایران گفت: انگ زدن به دیگران ادامه ذهنیت استعماری و توهم خود برتر بینی، برخی کشورهای غربی است.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۸

اهداف جهانگیری از سفر به بندرعباس

معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش جهت افتتاح چند پروژه بزرگ ملی وراد بندرعباس شد.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۸

تصمیم فتاح برای انتخابات ۱۴۰۰

یکی از نزدیکان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره‌‌ی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: وی هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و تمام وقت به امور بنیاد مستضعفان فکر می‌کند و به آن کار مشغول خواهد بود.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۶

رفیقدوست: اصولگرایی که تندتر از رهبری می رود به هیچ دردی نمی‌خورد

محسن رفیقدوست با بیان اینکه اصولگرای تندرویی که از ولی فقیه تندتر می رود به هیچ دردی نمی خورد و اصلاح طلبی هم که با ولایت فقیه میانه ای ندارد به هیچ دردی در این نظام نمی خورد، گفت: یعنی اصلاح طلب ولایتی و اصولگرای ولایتی است که می تواند مملکت را اداره کند.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۵

تصویری دیده نشده از شهید رکن آبادی و سید حسن نصرالله

تصویری دیده نشده از شهید رکن آبادی و سید حسن نصرالله را به همراه متن پیام دبیر کل حزب الله در پی شهادت این شهید بزرگوار را از نظر می گذرانید.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۴

جواد امام: حتما تصمیم انتخابات ۱۴۰۰ از ۹۲ متفاوت خواهد بود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاح طلبان باید این واقعیت را در نظر بگیرند که ما در شرایط سال۹۲ نیستیم، گفت: ما باید شرایط امروز جامعه و خواسته های مردم را در نظر بگیریم ، حتما تصمیم انتخابات ۱۴۰۰ از ۹۲ متفاوت خواهد بود.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۳

حمله تند یک نماینده به حسن روحانی

نماینده مردم شازند گفت: رئیس‌جمهور همانند کودک پنج ساله با مجلس و مردم لجاجت می‌کند، تمام هنرش رئیس جمهور این است رنگ ریشش را با رنگ لباسش ست کند، به جالی اینکه تمام فکر و ذهنش مردم و حفظ منافع مردم باشد. رئیس جمهوری که این‌گونه فکر و رفتار می‌کند نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد، از سر لجاجت با مردم و مجلس حرکاتی می‌کند که منافع مردم در آن نیست.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۳

سخنگوی بورل: تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران بازگردانده نشده است

یک سخنگوی اتحادیه اروپا بر غیرقانونی بودن اقدامات آمریکا علیه ایران تاکید کرد و گفت: برخلاف ادعای آمریکا نه تنها تحریم‌های سازمان ملل بازگردانده نشده و لغو تحریم‌های شورای امنیت کماکان ادامه دارد، بلکه تعهدات اروپا به برجام هم همچنان پابرجا است.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۲

مادورو: به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به تحریم‌های اخیر ایالات متحده گفت، در عین حال که به همکاری با ایران و کشورهای دیگر ادامه می دهد، برنامه تولید تسلیحات بومی را نیز پیش می‌برد.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۱

برنامه‌ریزی روسیه برای دیدار روحانی، پوتین و اردوغان

«سرگئی ورشینین»، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری روسی «تاس» گفت برنامه‌هایی برای برگزاری اجلاس حضوری سران کشورهای ضامن روند آستانه (روسیه، ایران و ترکیه) وجود دارد اما هنوز تاریخ مشخصی برای آن تعیین نشده است.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۱

شورای اروپا: حفظ برجام ضروری است

رئیس شورای اروپا روز جمعه در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد حفظ توافق هسته‌ای برجام را «ضروری» توصیف کرد.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۲۰

واعظی: کار دولت، پنهان نیست

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: گزارش‌ها از عملکرد دولت در هفته دولت ارائه شد و هرکسی گزارشی بخواهد ما در اختیارش قرار می‌دهیم.
۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۰ : ۱۹

نمایش پروژه حائل و پهپادهای کلاس حازم توسط پدافند هوایی ارتش

نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی از دستاورد راهبردی خود را در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس به معرض نمایش گذاشت.