آخرين مطالب

۱۳۹۹/۷/۷ - ۹ : ۴۰

سفیر آمریکا از بغداد خارج شده است؟

منابع اعلام کردند که اخباری از خروج سفیر آمریکا در بغداد و رفتن وی به کنسولگری آمریکا در اربیل مطرح است.
۱۳۹۹/۷/۷ - ۹ : ۳۷

افشاگری در مورد نقشه شوم عربستان برای قطر

وزیر دفاع قطر در سخنانی اعلام کرد که کشورهای عربستان، امارات، مصر و بحرین پیش از محاصره قطر، طرحی را برای حمله به این کشور در دست تهیه داشتند.
۱۳۹۹/۷/۷ - ۹ : ۳۴

ماشین‌سازی داخلی گرفتار واردات با حمایت‌های گمرکی

یکی از مشکلاتی که شرایط را برای حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های ماشین سازی در صنایع کشور سخت کرده و کشور را به سمت صنعت مونتاژ پیش می‌برد، وجود معافیت‌های مختلف برای واردات این دستگاه‌ها است
۱۳۹۹/۷/۷ - ۹ : ۱۱

حمله ستاره استقلال به نامجومطلق و همکارش!

ارسلان مطهری به سرمربی و مربی استقلال تاخت.
۱۳۹۹/۷/۷ - ۸ : ۵۲

افزایش 60 درصدی وام مسکن جوانان

جزئیات تسهیلات مسکن حساب جوانان بانک مسکن با 2 مدل سپرده گذاری 5 و 15 ساله در تهران، کلان شهرها و سایر شهرها
۱۳۹۹/۷/۷ - ۸ : ۴۸

خرید و فروش داروهای سقط جنین ؛ نسخه‌های مرگبار دلالان ناصر خسرو

خرید و فروش داروهای سقط جنین به صورت غیر مجاز و بدون نسخه، تخلف و آسیبی است که سال‌های سال از وقوع آن زیر پوست شهر می‌گذرد.
۱۳۹۹/۷/۷ - ۸ : ۴۴

ایران در بین ۱۰ قدرت اول جهان در حوزه هوا فضا

نمایشگاه دایمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه با عنوان «پارک ملی هوافضا» روز گذشته با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در تهران افتتاح شد.
۱۳۹۹/۷/۷ - ۸ : ۴۱

واکنش آمریکا به درگیری‌ مرزی آذربایجان-ارمنستان

وزارت امور خارجه آمریکا تنش مرزی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ را محکوم کرد.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۳۵

چشم انداز کاهشی دلار پس از فتح قله 29 هزار تومان

بررسی‌ها نشان می‌دهد، اجرای مصوبه واردات یک میلیارد دلار کالا بدون انتقال ارز، به تازگی وزن تقاضای یک میلیارد دلاری به بازار تحمیل کرده است. کاهش تخصیص ارز دولتی برای واردات کالا و انتقال تقاضای ارز برای این کالاها به نیما، هم مزید بر علت شده است تا نرخ دلار در روندی افزایشی به 29 هزار تومان برسد. با این حال، خبرهای مثبت از رشد صادرات نفت و فراورده های نفتی به 1.5 میلیون بشکه در روز، چشم انداز کاهش نرخ را برای دلار در ماه های آینده ترسیم می کند.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۳۱

سکه در مسیر نزولی حرکت کرد

در اولین روز هفته، میزان نوسان دلار کاهش یافت و سکه تمام‌بهار آزادی نتوانست بالای کانال ۱۳‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به‌کار خود پایان دهد. در ابتدای روز شنبه، خریدهای ارزی در بازار زیاد بود و این ارز به همین واسطه وارد کانال ۲۹ هزار تومانی شد. زمانی که قیمت دلار وارد محدوده ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان شد، میزان فروش‌ها افزایش یافت و این ارز به کانال ۲۸ هزار تومانی بازگشت.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۳۰

غول نقدینگی چگونه بیدار شد؟

همه ما این روزها تورم را کاملا حس می کنیم. اجاره خانه های سر به فلک کشیده، افزایش قیمت انواع مواد غذایی و گرانی روز افزون خودرو، مواردی از تورم شتابان است که قدرت خرید مردم را تحت تاثیر قرار داده، اما برای فهم ریشه اصلی افزایش تورم، نگاهی به روند رشد نقدینگی ضروری است.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۱۸

توزیع تخم‌مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور خبر داد.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۱۷

ادامه مذاکرات برای افزایش پروازهای خارجی

درپی از سرگیری برخی پروازهای مسافری به مقاصد خارجی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش مقاصد خارجی در پروازهای مسافری خبر داد و گفت: مذاکرات مناسبی برای از سرگیری پروازهای مسافری با کشورهای مختلف صورت گرفته است و در آینده تعداد و مقاصد خارجی پروازها افزایش خواهد یافت.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۱۶

توزیع ۲۵ تن روغن خوراکی کشف شده از فردا

توزیع ۲۵ تن روغن خوراکی کشف شده از فردا
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۱۵

بیش از نصف تورم ثروتمندان؛ مربوط به حمل و نقل

یکی از تفاوت های بارز طبقات محروم و ثروتمند، برخورداری از خودرو است. بر همین اساس، ثروتمندان از تورم قیمت ها در این گروه، بیشتر متاثر می شوند. در شهریور گروه حمل و نقل با محوریت خودرو، بیشترین تورم ماهیانه (8.8 درصد) را در بین دیگر گروه های کالایی به خود اختصاص داد. در این نمودار تفاوت تورم گروه حمل و نقل برای ثروتمندترین و فقیرترین دهک نشان داده شده است.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۳

افزایش ۲ برابری صادرات نفت با راهکارهای مویرگی زنگنه

به فاصله ۱۰ روز از صحبت‌های «بیژن زنگنه» در مجلس مبنی بر گشایش‌هایی برای صادرات نفت با استفاده از راهکارهای مویرگی، حالا خبرگزاری رویترز تایید کرده که صادرات نفت ایران در ماه جاری به شدت افزایش داشته و تا ۱.۵ میلیون بشکه در روز نیز برآورد می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۳

زشت و زیبای تزریق پول به سهام

اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی برای حمایت از بازار سرمایه که برخی از آن به‌عنوان خبری خوش در روزهای اصلاحی بازار سهام یاد می‌کنند، همچنان وضعیت نامعلومی دارد. با وجود آنکه زمزمه‌های نهایی شدن این خبر به‌صورت موقت شاخص‌های بورسی را سبز کرد اما به دلایل کارشناسانه‌ای همچون احتمال ایجاد تورم فزاینده ممکن است همانند پنج سال گذشته هیچ‌گاه به مرحله اجرایی نرسد.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۲

تعادل بورس در روز فرمان توقف موقت به نوسان گیران روزانه

بازار سرمایه کشور در اولین روز هفته یک وضعیت مشابه با روزهای قبل را تجربه کرد. جایی که در دقایق ابتدایی در ادامه وضعیت روز چهارشنبه شاهد فشار خرید و رشد قیمت ها بودیم اما هرچه گذشت فشار عرضه ها بیشتر و بیشتر شد و شاخص کل به رشد چهار هزار واحدی بسنده کرد. این در حالی بود که در دقایق ابتدایی شاخص کل حدود 23 هزار واحد رشد کرده بود.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۱

لیدرهای بورس در انتظار شکست سقف تاریخی

باتوجه به شاخص کانی‌های فلزی، شاخص این صنعت از دی ۹۴ تا آذر ۹۸ درون یک کانال صعودی بوده است و پس از شکست سقف کانال، مورد استقبال بازار قرار گرفت و رشد خوبی را آغاز کرد.
۱۳۹۹/۷/۶ - ۱۰ : ۱

سپتامبر طلایی صادرات نفت

خبرگزاری رویترز روز جمعه در گزارشی به نقل از «تانکر ترکرز» عنوان کرد که صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر به یک و نیم میلیون بشکه در روز افزایش یافته است. ادعای «تانکر ترکرز»، هرچند به عقیده برخی از کارشناس دقیق‌ترین ارقام نیست؛ اما پس از نطق زنگنه در بهارستان که در آن از «صادرات مویرگی نفت» در دوران تحریم‌های نفتی خبر داده بود