آخرين مطالب

۱۳۹۹/۷/۱۹ - ۱۰ : ۱۴

انتقاد 'عصر ایران' از ستاد ملی مبارزه با کرونا

متن پیش رو در عصر ایران منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
هر تصمیمی که 'می گیرید' یا 'نمی گیرید'، ظرف چند روز آینده اش، منتهی به مرگ یا زندگی انسان های زیادی می شود.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۲ : ۳۳

فقیهه سلطانی و تمام خانواده‌اش کرونا گرفته‌اند!

بازیگر فیلم سینمایی «صورتی» گفت: باور کنید از زمان شیوع کرونا خانواده من هیچکدام پایشان را از خانه بیرون نگذاشتند و من هم که به دلیل کار مجبور به خروج از خانه بودم به خوبی نکات بهداشتی را رعایت می کردم اما در نهایت کرونا وارد خانواده ما شد.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۲ : ۲۶

محسن میردامادی: دوران نامزد نیابتی برای اصلاح‌طلبان سر آمده است

رویکرد انتخاباتی حاکمیت و به‌صورت مشخص شورای نگهبان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تنگ‌تر شدن بی‌سابقه فیلترگزینش نامزدهای این عرصه، میزان مشارکت انتخاباتی در جامعه ایران را به شکل بی‌نظیری کاهش داد تا نگرانی‌های اهالی سپهر سیاست در کشور برای حضور مردم در انتخابات 1400 بیش از هر دوره دیگری نمود پیدا کند. امری که باتوجه به رویکرد سلبی تشدید شده حاکمیت در مواجهه با اصلاح‌طلبان حضور جدی این جریان سیاسی را نیز در کارزار انتخاباتی خرداد 1400 با اما و اگرهای ریز و درشتی رویارو کرده است.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۲ : ۲۵

آمریکا: نگران وخیم شدن شرایط شیوع کرونا در ایران هستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که این کشور نگران وخیم شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در ایران است.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۲ : ۱۱

وزیر ارتباطات: عده اندکی می‌گویند اینترنت کشور باید قطع شود

وزیر ارتباطات گفت: عده اندکی می‌گویند اینترنت کشور باید قطع شود. این افراد صاحب نفوذ نیستند و تعدادشان زیاد نیست. اگر عقل در جامعه غالب باشد، اینترنت قطع نخواهد شد.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۱ : ۴۸

۱۶ میلیون واکسن آنفلوآنزا امسال توزیع می‌شود

مدیر کل نظارت بر دارو و فرآورده های تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: امسال حدود ۱۶ میلیون واکسن آنفلوانزا وارد و توزیع می‌شود اما اکنون فقط ۱.۵ میلیون دوز واکسن وارد شده و بعد از توزیع ۲.۵ میلیون واکسن در مراکز بهداشتی، توزیع داروخانه‌ای آن شروع خواهد ‌شد.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۱ : ۴۳

کشمکش بر سر کنترل بازار خودرو

کشمکش بر سر چگونگی مدیریت بازار خودرو و کنترل قیمت‌ها در حالی بین خودروسازان، دولتی‌ها و مجلس ادامه دارد که به گفته خودروسازان، مقرر شده قیمت‌گذاری در بورس کالا بر مبنای نرخ‌های سازمان حمایت صورت گیرد و هر 3 ماه یک بار نیز بازنگری شود.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۱ : ۴۳

هشدار به قلیان کشان

تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته که در یکی از انبارهای جنوب شرق تهران دپو شده بود تا در بازار توزیع شود، از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کشف شد.
۱۳۹۹/۷/۱۶ - ۱۱ : ۴۲

افزایش قیمت دوبرابری بلیت پرواز استانبول

در پی اعمال محدودیت‌های جدید و چندباره ترکیه که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول را به یک بار در روز کاهش داد، قیمت بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی حدود دو برابر هفته‌های قبل شده است.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۴ : ۸

بایدن در ۲ ایالت کلیدی بر ترامپ برتری دارد

بر اساس نتایج نظرسنجی نیویورک تایمز/سی‌ینا کالج، جو بایدن نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها بعد از مناظره جنجالی سه‌شنبه گذشته با دونالد ترامپ، با اختلاف قابل توجهی از این رقیب انتخاباتی جمهوری‌خواه خود در میان رای‌دهندگان ایالت‌های پنسیلوانیا و فلوریدا پیش است.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۳ : ۵۶

شرکتهای ژاپنی دست به دامان آمریکا شدند

شرکت سونی و یک تراشه سازی ژاپنی برای صادرات به هواوی از آمریکا درخواست مجوز کرده اند. این درحالی است که بدون این مجوز آنها با کاهش درآمد روبرو خواهند شد.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۲ : ۲۱

بازار خودرو همچنان در مدار صعودی

قیمت‌ خودرو از خرداد ماه وارد فاز افزایشی شده و این روند طی هفته‌های اخیر به اوج خود رسیده است به طوریکه خودروهای داخلی و مونتاژی شاهد رشد چند ده‌میلیون تومانی قیمت‌ها بود.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۲ : ۸

شاخص کل بورس ۱۶ هزار واحد دیگر ریخت

شاخص کل بورس با افت ۱۶ هزار واحدی، به عدد یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد رسید.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۱ : ۵۰

خطرناک‌ترین نقاط جهان؛ از دهکده عجیب «حید الجزیل» تا برج‌ پیرزن!

به نقل از ام‌اس‌ان، همه ما علاقه خاصی به بازدید از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری جهان داریم؛ اما شاید تعداد کمی از ما ترجیح دهیم از خطرناک‌ترین جاذبه‌ها بازدید کنیم. ما در این گزارش همراه با شما به صورت مجازی از برخی خطرناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان بازدید می‌کنیم:
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۱ : ۴۶

دلار در دوره همتی چقدر گران شد؟

همتی از زمان انتصابش نشست خبری نگذاشته و عمده سوالاتی که خبرنگاران از او می‌پرسند در حاشیه جلسه هیأت دولت یا حضورش در مجلس بوده است. از سوی دیگر بازار بی‌توجه به صحبت‌ها و برنامه‌های او به نوسان‌های پی در پی‌اش ادامه می‌دهد.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۱ : ۴۳

گوشی‌تان را به یک ابزار زمان سنج مجهز کنید

Pomodoro Timer عنوان یک اپلیکیشن زمان سنج با امکانات کامل است. ظاهر این برنامه بسیار شبیه به یک گوجه فرنگی است. تایمر های عروسکی در دهه هشتاد میلادی در بسیاری از کشور ها طرفداران زیادی پیدا کردند و به صورت میلیونی به فروش می رسیدند.
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۱ : ۳۴

حجاب راهکار فرهنگی می‌طلبد

متن پیش رو در منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۱ : ۳۲

زلزله 9 ریشتری دلار

متن پیش رو در وطن امروز منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست