آخرين مطالب

۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۲۵

قانون چک دوباره اصلاح می شود

مجلس با هدف بالابردن سرعت و امنیت معاملات و جلوگیری از سرقت چک ها، همچنین شفافیت امور فعالان اقتصادی در مباحث مالیاتی با فوریت اصلاحیه قانون چک موافقت کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۲۲

«دورهمی» و «عصر جدید» سر قولشان هستند؟

برنامه‌های «عصرجدید» و «دورهمی» در حالی اواخر مرداد ماه متوقف شدند که سازندگان هر دو برنامه به بینندگانشان، پخش قسمت‌های جدید پس از ایام سوگواری محرم و صفر را وعده داده اند.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۱۸

قصه پر فراز و نشیب؛ راز عقب‌نشینی دلار در روزی که گذشت

در اولین روز کاری هفته، دلار پس از ۹ افزایش متوالی راه کاهشی را انتخاب کرد و به زیر مرز ۳۲ هزار تومانی بازگشت. روز یکشنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۱۵

انتشار بیشتر کرونا در فصول سرد سال به طور علمی ثابت شد

بررسی محققان آمریکایی نشان می دهد این تصور که ویروس بیماری کرونا در فصول سرد سال بیشتر شیوع پیدا کرده و افراد بیشتری را آلوده می کند از نظر عملی نیز دقیق و درست است.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۱۰

پشت پرده تهدید به اعدام رئیس جمهور

اظهارات اخیر حسن روحانی درباره صلح امام حسن مجتبی(ع) که بنا به شرایط و خواست مردم تن به صلح داد، کافی بود تا مطابق معمول فضای مجازی و رسانه‌ای به جولانگاهی برای مخالفان تند و تیز دولت مبدل شود؛ آنها حتی از تخریب و تهدید فروگذار نکردند و در جدیدترین اظهارات، او را تهدید به اعدام کردند.
۱۳۹۹/۷/۲۸ - ۱۱ : ۵

داعش سعودی‌ها را تهدید کرد

سخنگوی گروه تروریستی داعش از دستور برای حمله به زیرساخت‌های اقتصادی عربستان سعودی خبر داد.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۴۵

پیش‌بینی یک فعال بخش خصوصی از آینده قیمت دلار

یک فعال بخش خصوصی رشد نرخ ارز را فرصتی برای توسعه صادرات دانست و گفت: دلار متاثر از عوامل اقتصادی بالا نرفته و ریشه نوسانات نرخ ارز مسائل داخلی نیست.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۳۹

جرم روحانی برای سخن صلح!

۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۳۳

ترامپ کارزار انتخاباتی خود را به کُره ماه برد!

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این ادعا که می‌خواهد برای نخستین بار در جهان؛ یک زن را به کُره ماه بفرستد؛ در صدد شکار آراء انتخاباتی قشر مؤنث آمریکا برآمد.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۳۰

دو بازیکن استقلال کرونا گرفتند

دو بازیکن استقلال تهران در جدیدترین تست‌گیری کرونای این باشگاه کرونا گرفتند.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۲۶

راز گرانی مرغ؛ احتمال افزایش قیمت هست

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه کمبود و گرانی نهاده های دامی دلیل گرانی مرغ است نوشت: در صورتی که تامین نهاده تسهیل نشود قیمت بالاتر هم می رود.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۲۱

پاسخ سید احمد خمینی به احتمال کاندیداتوری پدرش در انتخابات ۱۴۰۰

همشهری آنلاین نوشت: فرزند سید حسن خمینی می‌گوید: فکر می‌کنم تصمیم‌ پدرم مشخص است و در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نخواهند شد.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۱۶

هشدار امیر ارتش به آذربایجان و ارمنستان

مشاور عالی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش می‌گوید: مسئولان رسمی حتما در مورد ورود پهپادهای متجاوز به کشورمان و سقوط آن‌ها در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را خواهند داد.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۱۳

دلار ۳۰ هزار تومانی چه بر سر خودروسازی کشور می‌آورد؟

عضو سابق هیئت مدیره‌ی انجمن قطعه‌سازان اظهار داشت: وقتی نرخ ارز به ۳۲ هزار تومان می‌رسد همه حوزه‌ها تغییر می‌کند و خیلی از تولید‌کنندگان ما از میدان خارج می‌شوند چون توان تامین را ندارند و نمی‌توانند از پس آن بر بیایند.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۳

۱۰ روش جستجو در گوگل که عموم مردم آن‌ها را نمی دانند

۹۶ درصد مردم نمی‌دانند که نحوه درست جستجو کردن در گوگل چگونه است، در این گزارش ۱۰ روش جستجوی صحیح در گوگل را گردآوری کرده‌ایم.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۲

تصویر عجیب شبکه پویا از همسران حضرت ابراهیم(ع)!

تصاویری از همسران حضرت ابراهیم(ع) در یک پویانمایی صداوسیما، بحث‌برانگیز شده است.
۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۳ : ۲

ریسک خرید دلار بالا رفت

در آخرین روز هفته، دلار ۳۵۰ تومان افزایش یافت که با این افزایش، میزان بازدهی دلار طی یک هفته به بالای ۸درصد رسید. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟
۱۳۹۹/۷/۲۳ - ۱۰ : ۲۷

توضیحات هلال‌احمر از مانع اصلی برای خرید واکسن آنفلوآنزا

رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه تامین ۲ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا توسط این سازمان، گفت: تحریم‌ها سبب شده در انتقال پول واکسن با مشکلات زیادی روبه رو باشیم و حتی پول آن را بدون تضمین در اختیار فروشندگان قرار دهیم.