آخرين مطالب

۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۰ : ۱

واعظی: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه به زودی تشکیل می‌شود

رییس دفتر رییس جمهور گفت: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه با هدف تلاش و تصمیم‌گیری برای توسعه و تعمیق روابط تجاری و اقتصادی به زودی برگزار شود.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۰ : ۰

هاشمی: مصوبات خوب دولت اجرایی نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عدم تعیین تکلیف مصوبات دولت در حوزه کمک به مترو و اتوبوس گلایه کرد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۰ : ۰

شیرین هانتر: امیدی به جو بایدن برای حل مسئله ایران نیست

از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال 2017 ، روابط ایالات متحده و ایران به طور مداوم خراب‌تر شده است. این روند نزولی در روابط دو کشور پس از خروج ایالات متحده از برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام اتفاق افتاد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۹ : ۵۹

بیانیه مشترک روحانی و اردوغان

ششمین نشست شورای عالی همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه به ریاست روسای جمهور دو کشور روز سه شنبه به میزبانی تهران و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در پایان دو کشور بیانیه مشترکی در ۱۹ بند منتشر کردند که در آن، تداوم و گسترش همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تهران و آنکارا در راستای تامین منافع مشترک مورد تاکید قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۹ : ۵۸

اتحاد ایران و ترکیه درباره توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی

در جلسه مشترک رئیس جمهور و اردوغان، بر ضرورت اتخاذ تصمیم واحد از سوی ایران و ترکیه درخصوص موضوع فلسطین و توافق خیانت بار امارات با رژیم صهیونیستی تاکید شد.
- ۰ : ۰

ممنوعیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در بورس لغو شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تصویب آیین نامه پیشنهادی حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سهام داران و سرمایه گذاران در شورای عالی بورس خبر داد که به موجب آن بانک ها مجاز به سرمایه گذاری در بازار سرمایه خواهند بود.
- ۰ : ۰

یادداشت فیاضی پس از عدم کسب رای اعتماد مجلس

مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در یادداشتی با بیان اینکه اگر مجلس با تصمیم انقلابی خود، این فرصت را به جریان جوان، نخبه، بانشاط، خلاق، متخصص، باتجربه، تحول خواه و انقلابی موجود در بدنه آموزش و پرورش می دادند مناسب تر بود، تاکید کرد: نسبت به تصمیم مجلس احترام قائلم و آنها را در این عرصه تصمیم گیر اصلی می دانم.