آخرين مطالب

۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۷

رمزگشایی از جنجال‌‌آفرینی‌های رسانه‌های آمریکایی درباره توافق ایران و چین

یک تحلیلگر مسائل غرب آسیا در شبکه‌های «الجزیره انگلیسی» و «تی‌آرتی» ترکیه، در یاداشتی ضمن رد جنجال‌های رسانه‌های آمریکایی درباره توافق 25 ساله ایران و چین، دلایل این جنجال‌ها را برشمرد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۷

روحانی: آموزش حضوری اولویت نخست دولت است

رییس جمهوری «آموزش حضوری را اولویت نخست دولت دانست و گفت: همه وسایل آموزشی فراهم شده و درب مدارس و دانشگاه‌ها بسته نمی‌شود.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۶

افشای فشار ابوظبی و واشنگتن به عُمان برای دوری از ایران

«گروه اطلاعاتی سوفان» از طرح جدید ولی‌عهد ابوظبی علیه عُمان خبر داد تا از طریق فشار به مسقط بتواند این کشور را از تهران دور کرده و به سمت رژیم صهیونیستی سوق دهد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۶

جلسه محرمانه مجلس برای بررسی وضعیت بازار مسکن، ارز و بورس در هفته آینده

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت مسکن و خودرو گفت: قیمت خودرو پرواز کرده و به عرش رسیده و در این شرایط آقایان تنها تماشاچی هستند.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۵

پیام روحانی به امامعلی رحمان

رییس جمهوری در پیامی، فرا رسیدن بیست‌ونهمین سالروز استقلال جمهوری تاجیکستان به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۴

مأموریت قالیباف به کمیسیون عمران درباره زلزله گلستان

رئیس مجلس به کمیسیون عمران مجلس مأموریت داد تا زلزله گلستان را مورد بررسی قرار دهد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۴

روایت رجایی از نظر آیت‌الله هاشمی درباره روحانی

مشاور سابق آیت‌ الله هاشمی گفت: «آقای‌ هاشمی وضعیت را درک کرده و احتمال می‌دادند آقای روحانی در انتخابات سال 96 ردصلاحیت شوند تا عملا دیگر دولتی به نام اعتدال تشکیل نشود. واقعیت این بود که ردصلاحیت آقای روحانی در انتخابات هزینه‌های زیادی برای کشور داشت.»
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۳

کوهکن: رئیس جمهور ۱۴۰۰ تقصیرها را بر گردن روسای جمهور قبل نیندازد

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: در دوره‌های اخیر انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداهای پیروز بر اساس فعل و انفعالات دقیقه نودی و بر حسب یک سلسله اتفاقات توانسته‌اند پیروز شوند.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۲

«روحانی» برای «کیم جونگ اون» پیام فرستاد

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل جمهوری دمکراتیک خلق ابراز امیدواری کرد در سایه اراده مقامات عالی دو کشور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، روابط فیمابین در همه زمینه‌ها توسعه یابد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۲

واکنش آشنا به ماجرای اتهامات مالی علیه پناهیان

حسام الدین آشنا نظرش را در مورد ماجرای اتهامات مالی علیه حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان کرده و با یادآوری تفاوت زندگی قشرهای مختلف جامعه نوشت: «تخریب نکنیم».
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۲

هدیه متبرکی که «حاج‌قاسم» از کرمان برای رهبر انقلاب برد

بیستم اسفند سال ۹۵ بود که حاج‌قاسم از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر اباعبدالله (ع) در کرمان بازدید کرد و بعد از این زیارت بود که درخواست کرد مقداری از آن تربت را برای هدیه به رهبر انقلاب برایش جدا کنند.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۱

طعنه سناتور آمریکایی به اظهارات پمپئو درباره برجام

«کریس مورفی»، نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا پیام «مایک پامپئو»، وزیر خارجه این کشور درباره افزایش میزان ذخائر اورانیوم ایران را «خنده‌دار» توصیف کرده است.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۰

مازنی: لاریجانی درباره عدم استیضاح وزیر کشور باید پاسخگو باشد

کلیدواژه انتخابات 1400 امروز داغ‌ترین بازار را در فضای سیاسی دارد؛ از همین جهت گمانه‌زنی‌های مختلفی در رابطه با شرایط برگزاری این انتخابات و کاندیداهای مطرح صورت می‌گیرد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۱ : ۳۰

وقتی 2 فرمانده در یک اقلیم گنجیدند

۱۸ شهریور ماه سالروز شهادت احمدشاه مسعود فرمانده مجاهدان افغانستانی است که در سال ۱۳۸۰ و طی یک عملیات تروریستی به شهادت رسید و به 'قهرمان ملی افغانستان' معروف است. او سابقه مجاهدت و شرکت در دو جنگ بزرگ داشت که نخستین آن مقابله با ارتش سرخ شوروی و دومین آن مقابله با گروه‌های افراطی در دهه ۷۰ بود.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۰ : ۱

واعظی: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه به زودی تشکیل می‌شود

رییس دفتر رییس جمهور گفت: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه با هدف تلاش و تصمیم‌گیری برای توسعه و تعمیق روابط تجاری و اقتصادی به زودی برگزار شود.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۰ : ۰

هاشمی: مصوبات خوب دولت اجرایی نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عدم تعیین تکلیف مصوبات دولت در حوزه کمک به مترو و اتوبوس گلایه کرد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۱۰ : ۰

شیرین هانتر: امیدی به جو بایدن برای حل مسئله ایران نیست

از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال 2017 ، روابط ایالات متحده و ایران به طور مداوم خراب‌تر شده است. این روند نزولی در روابط دو کشور پس از خروج ایالات متحده از برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام اتفاق افتاد.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۹ : ۵۹

بیانیه مشترک روحانی و اردوغان

ششمین نشست شورای عالی همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه به ریاست روسای جمهور دو کشور روز سه شنبه به میزبانی تهران و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در پایان دو کشور بیانیه مشترکی در ۱۹ بند منتشر کردند که در آن، تداوم و گسترش همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تهران و آنکارا در راستای تامین منافع مشترک مورد تاکید قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۶/۲۱ - ۹ : ۵۸

اتحاد ایران و ترکیه درباره توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی

در جلسه مشترک رئیس جمهور و اردوغان، بر ضرورت اتخاذ تصمیم واحد از سوی ایران و ترکیه درخصوص موضوع فلسطین و توافق خیانت بار امارات با رژیم صهیونیستی تاکید شد.
- ۰ : ۰

ممنوعیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در بورس لغو شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تصویب آیین نامه پیشنهادی حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سهام داران و سرمایه گذاران در شورای عالی بورس خبر داد که به موجب آن بانک ها مجاز به سرمایه گذاری در بازار سرمایه خواهند بود.