آخرين مطالب

۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۴۵

انتقاد نماینده مجلس از یک بام و دو هوای صدا و سیما

رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها انتقاد کرد و اعلام کرد از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند.
۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۴۵

نماینده مجلس: اگر دولت در جراحی اقتصادی به قانون جدید نیاز دارد، سران قوا تصویب کنند و مسئولیتش را بپذیرند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بهتر است که اگر در زمینه جراحی اقتصادی دولت قانونی لازم است خودشان در جلسه سران قوا تصویب کنند، مجلس را درگیر این کار نکنند و خودشان هم مسئولیتش را بپذیرند که چه اتفاقی می‌خواهد دوباره رخ دهد.
۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۴۴

قیمت جدید داروها در دسترس مردم قرار گرفت

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا، از امکان دسترسی مردم به قیمت های جدید داروها خبر داد.
۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۴۴

بیمه خسارت خودرو‌های مچاله شده در سیل را پرداخت می‌کند؟

سیل‌های اخیر، آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای برخی خودروها به ویژه محصولات داخلی بوجود آوردند. اما آیا این خودرو‌های مچاله شده، می‌توانند از بیمه خسارت بگیرند؟
۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۴۴

محمد هاشمی: تعرض به مردم ولو اینکه با نیت و قصد امر به معروف باشد، گناه دارد

یک فعال سیاسی گفت: بدرفتاری با مردم و هتک حیثیت‌شان گناهی بزرگ و آثار منفی روی ارزش‌های اسلامی می‌گذارد، بخصوص بر نسل جوانی که آگاهی آنچنانی ندارند ممکن است برخی این را به اشتباه به پای اسلام تلقی کنند.
۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۳۳

سهم رضا عطاران از گیشه سینما ۵۲ میلیارد تومان شد

در بین فیلم های سینمایی که روی پرده سینما قرار دارند، فیلم «انفرادی» با بازی رضا عطاران با فروش ۵۲ میلیاردی رتبه اول گیشه را در دست داشت.
۱۴۰۱/۵/۹ - ۲ : ۲۴

ماسک هم از توئیتر شاکی شد

ایلان ماسک ساعاتی پس از اعلام زمان برگزاری دادگاه پنج روزه (۱۷ اکتبر مصادف با ۲۵ مهر) او با توئیتر از این شبکه اجتماعی به صورت متقابل شکایت کرد و اسناد محرمانه ۱۶۴ صفحه‌ای خود را به این دادگاه تحویل داد. طبق قوانین دادگاه نسخه ویرایش شده مدارک محرمانه احتمالا به زودی عمومی می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۱

اعلام موضع حزب موتلفه درباره بازداشت پسر میرسلیم به اتهام جاسوسی برای منافقین

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نهادهای امنیتی و مراجه چهارگانه در ارتباط با پرونده پسر آقای میرسلیم نقطه ایرادی به خود ایشان وارد نداسته در نتیجه صلاحیت آقای میرسلیم برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم تایید شد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۱

موضع کروبی درباره حجاب اجباری و گشت ارشاد

فرزند آقای کروبی به این سوال که «اخیرا آقای کروبی درباره‌ی حجاب موضعی داشتند که باعث به وجود آمدن بحث‌هایی شد. نظرتان را درباره‌ی بحث‌هایی که در این ارتباط مطرح شده چیست؟ و دیدگاه آقای کروبی به طور مشخص درباره‌ی موضوع حجاب و برخوردهای اخیر چه بوده است؟» پاسخ داد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۱

انتقاد روزنامه «رسالت» از پنهانکاری در مذاکرات برجام

استراتژی مشترک آمریکا و اتحادیه اروپا در قبال ایران، «مهار ایران قدرتمند» است. آن‌ها در مسیر نیل به این استراتژی، یک تاکتیک مهم تعریف کرده‌اند و آن «پیچیده سازی صحنه بازی با ایران» است. بی‌دلیل نیست که آن‌ها در یک بازه زمانی واحد، پیام‌های متعددی را به فضای عمومی مخابره می‌کنند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۱

یادداشت علی ربیعی درباره کارشناسانی که صداوسیما مطرح‌شان کرد و الان به معضل تبدیل شده‌اند

علی ربیعی در روزنامه اعتماد نوشت: یک سیستم اجتماعی هوشمند و هوشیار، تلاش می‌کند تا با ایجاد آرامش محیطی به فعالیت خود بپردازد به خصوص در دورانی که سیستم دچار بحران‌های متعدد یا نقاط ضعف اساسی است، رویکرد ایجاد آرامش در جامعه اولویت می‌یابد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۰

ابطحی: بانوان محجبه در موضوع گشت ارشاد بیشترین رنج را می‌برند

یک عضو مجمع روحانیون مبارز درباره گشت ارشاد گفت: به عنوان کسی که لباس دین بر تن دارد می گویم، حس می کنم همه این رفتارها و بگیروببندها و اجبارها، ضربه اولیه و مستقیم خود را به دیندارها می زند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۰

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اعتراض‌های روزانه در کشور نشانه نارضایتی مردم است

علی‌محمد نمازی معتقد است که اکنون در یک سالگی دولت رئیسی بهترین فرصت است تا مسئولان دولتی به مناظره با مسئولان دولت قبل بپردازند و به بحث «بانیان وضع موجود» پایان دهند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۰

نماینده مجلس: می‌خواهند با گشت ارشاد، مردم را از گرانی و تورم غافل کنند

علیرضا بیگی گفت: گشت ارشاد احساس ناامنی اجتماعی را تقویت می کند در شرایطی که چپاول های بزرگ در کشور رخ می دهد، سرقت ها و ناامنی در کشور بیداد می کند و فضای مجازی اینگونه است با راه اندازی گشت ارشاد به مردم و حقوقشان ظلم می کنیم.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۰

احتمال درخواست آمریکا از بلژیک برای استرداد اسدالله اسدی به این کشور

ایالات متحده علیه معاهده تبادل مجرمان بین ایران و بلژیک موضع‌گیری کرده و به نوشته روزنامه تایمز بروکسل، آمریکا مدعی ست از آنجا که اسدالله اسدی «قبلاً آمریکایی‌ها را نیز هدف قرار داده» برای درخواست استرداد او به آمریکا محمل قانونی وجود دارد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۴۰

باراک: توان ایران برای شکست اسرائیل را هرگز نباید دست‌کم گرفت

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای به توانایی ایران برای شکست دادن رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۹

اژه‌ای: من جز خدمت به مردم و نظام هدف دیگری ندارم

رئیس قوه قضاییه گفت: من جز خدمت به مردم و نظام هدف دیگری ندارم و با توجه به اینکه در دهه پنجم انقلاب هستیم دیگر بسیاری از خطاها از ما پذیرفته نیست لذا باید به یکدیگر کمک کنیم تا به صورت شایسته به نظام و مردم خدمت‌رسانی کنیم.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۸

دستاورد جدید سپاه در عرصه توان نظامی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به رادارگریز شدن قایق های جدید و تندروی نیروی دریایی سپاه گفت: ما بدنه‌های قایق هایمان را رادار گریز کردیم و سعی این است که از بدنه‌های ساخت داخل استفاده کنیم.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۸

هراس صهیونیست‌ها از پیشرفت ایران در پرتاب ماهواره به فضا

توانمندی جمهوری اسلامی ایران در پرتاب ماهواره به فضا واکنش صهیونیست‌ها را به همراه داشت.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۸

پاسخ دهی به بیش از ۶۶ میلیون استعلام از طریق تبادل برخط اطلاعات با دستگاه های متولی یا ناظر در سال گذشته

برای ارائه گزارش عملکرد و آشنایی بیشتر با این مجموعه به سلسله گفت و گوهایی پرداخته که در این راستا با دکتر بهرام حسن زاده مدیرکل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی به گفت و گو پرداختیم که در ذیل می خوانید.