آخرين مطالب

۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۷

تفقه در قرآن کریم برای معرفی زندگی موفق

فرهنگسرای اندیشه مجموعه محصول تصویری «راهکارهای زندگی موفق» را با محوریت سبک زندگی اسلامی برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده است
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۷

تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان

امروزه در عصر تکنولوژی، از جمله ابزارهای جدید و رو به رشد، رسانه اجتماعی است. رسانه‌ اجتماعی راهی برای انتقال یا به اشتراک‌گذاری اطلاعات با مخاطبان گسترده است. به عبارتی رسانه‌های اجتماعی توصیف ابزارهای آنلاین است که افراد برای به اشتراک گذاشتن محتوا، مشخصات، نظرات، دیدگاه‌ها، تجربیات و افکار خود استفاده می‌کنند. با افزایش محبوبیت وب سایت های شبکه های اجتماعی مردم بیش از گذشته با یکدیگر در ارتباط هستند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۷

کامبیز مهدی‌زاده: رئیسی به روحانی دفتر نمی داد، رهبری دستور دادند

داماد حسن روحانی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دفتر رهبری مکانی در نزدیکی منزل آقای روحانی به عنوان دفتر از سوی دولت به ایشان اختصاص داده شد. این در حالی است که اقای رئیسی مخالف این کار بودند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۷

گلایه صریح هاشمی‌طبا از تهدیدات علیه روحانی؛ برجام را نمی‌توانند به کرسی بنشانند

مصطفی هاشمی‌طبا با اشاره به حملات نمایندگان مجلس به روحانی گفت: متاسفانه، مجلس ما مدت‌ها است از حرف‌های زشت، بی‌خود و تهمت استفاده می‌کند. اگر آقای روحانی کار خلافی کرده است باید محاکمه شود و در دادگاه به اتهامات او بررسی کند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۷

فعال اصلاح‌طلب: مسئولان دولتی با مسئولان دولت قبل مناظره کنند

علی‌محمد نمازی معتقد است که اکنون در یک سالگی دولت رئیسی بهترین فرصت است تا مسئولان دولتی به مناظره با مسئولان دولت قبل بپردازند و به بحث «بانیان وضع موجود» پایان دهند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۷

مضرات گیاهخواری طولانی مدت+ اینفوگرافیک

چندین نوع گیاه‌خواری وجود دارد که بسته به نوع آن، جهت‌گیری گیاه‌خواران در برابر حیوانات دامی و فراورده‌های دامی متفاوت است. اما گیاهخواری در کنار مزایایی که دارد، باعث ایجاد مشکلاتی در درازمدت برای بدن می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۶

عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین گفت: این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت ‌تکذیب کرده‌اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل ‌در دستور کار ‌قرار ندارد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۶

پای معاملات رمز ارز در ایران از بی قانونی می لنگد!

با گذشت چندین سال از ایجاد بازار ارزهای دیجیتال، معاملات رمز ارز در ایران همچنان بدون قانون است.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۶

سازمان هواپیمایی کشوری: فروش دلاری بلیت هواپیما تخلف است

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری؛ فروش ارزی بلیت هواپیما به اتباع خارجی لغو شده و با متخلفان برخورد کرده و خواهیم کرد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۶

قیمت مرغ از نرخ مصوب پیشی گرفت؟

در حالی عنوان می‌شود که قیمت مرغ در هر کیلو از مرز ۷۵ هزار تومان عبور کرد که تولیدکنندگان تأکید دارند سود افزایش قیمت مرغ در سطح خرده‌فروشی‌ها بیشتر به جیب واسطه‌گران می‌رود و تولیدکنندگان همچنان در حال زیان‌دهی هستند. آیا شکاف قیمت بین عرضه و تقاضا، زمینه‌ساز کمبود مرغ در بازار می‌شود؟
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۶

فرمول محاسبه کمیسیون مشاوران املاک کشور تغییر کرد

فرمول حق الزحمه مشاوران املاک از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که براساس آن تعیین کمیسیون بنگاه‌های املاک بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی که سبب ذی‌نفع شدن بنگاه‌ها از گرانی مسکن می‌شد، لغو شد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۶

قیمت انواع میوه و صیفی اعلام شد

رییس اتحادیه مرکزی میوه‌وتره‌بار تهران، قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی‌جات را بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار را اعلام کرد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۵

یارانه‌ ها براساس اطلاعات ۹ سال قبل پرداخت می‌شد!

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات پایگاه ایرانیان از سال ۹۲-۹۳ و در دولت گذشته به‌روزرسانی نشده بود و یارانه‌ها بر همان اساس واریز می‌شد که به‌روزرسانی این اطلاعات از یک ماه و نیم گذشته آغاز شده است.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۵

آئین نامه واردات خودرو محرمانه شد؟!

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تاییدیه شورای نگهبان و موافقت دولت با واردات خودرو گفت: آئین نامه اجرایی در هیئت دولت در حال تدوین و محرمانه است، مجلس نیز از آئین نامه اطلاعی ندارد و نمی‌داند به چه شکل نوشته شده است.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۵

سیگاری‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد در سه ماه مالیات دادند

براساس عملکرد سه ماهه درآمدهای مالیاتی در سالجاری، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات از مصرف سیگار اخذ شده است.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۴

«شبنم‌ قلی‌خانی» سفیر حفاظت از آهوی ایرانی شد

برنامه «نیم قرن حفاظت» با شعار «هر ایرانی، یک محیط بان» یکشنبه دوم مرداد میزبان شبنم قلی‌خانی بازیگر کشورمان خواهد بود.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۴

کاربران ایرانی به دنبال لغو محدودیت Safe Search در گوگل!

بررسی نتایج گوگل ترندز نشان می‌دهد جستجوی عبارت 'Safe Search' و نحوه غیرفعالسازی آن در تیرماه با رشد فزاینده‌ای همراه شده است. این قابلیت جدیدترین اقدام وزارت ارتباطات دولت سیزدهم برای مردم بوده که موتورهای جستجو مثل گوگل، کاربران را به مثابه کودک تصور می‌کنند و نتایج جستجو را فیلتر شده به آنها نشان می‌دهند. آهنگ جدید «معین زد»، «دعای عرفه»، «شهره لرستانی» و «وریا غفوری» نیز از دیگر عبارت‌های پرسرچ گوگل در ماه گذشته بودند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۳

تحلیل نقوی حسینی از تأثیر مثبت سفر پوتین به ایران بر روند مذاکرات

سید حسین نقوی حسینی گفت: سفر آقای پوتین به ایران می‌تواند تأثیر مثبتی بر به نتیجه‌رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌ها داشته باشد زیرا غربی‌ها مصمم‌تر می‌شوند که به هر شکل موضوع را به سرانجام برسانند.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۲

دیدار نماینده سازمان ملل در عراق با سفیر ایران

جنین پلاسخارت نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق با محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد دیدار و گفت و گو کرد.
۱۴۰۱/۵/۴ - ۵ : ۳۲

افشاگری از اقدامات تخریبی نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی علیه ایران

رسانه رژیم صهیونیستی به سرمایه گذاری نهادهای مختلف این رژیم برای آموزش زبان فارسی و فرهنگ و جامعه ایران به جوانان صهیونیستی برای جاسوسی از ایران اشاره کرد.