آخرين مطالب

۱۴۰۱/۵/۳ - ۲ : ۳۲

سازمان حمایت؛ همچنان مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اعلام کرد: مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و در موارد خاص پیشنهاد این سازمان برای تایید در ستاد تنظیم بازار مطرح می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۳ - ۲ : ۳۲

قیمت جدید برنج در بازار اعلام شد

فعالان بازار برنج اعتقاد دارند با افزایش فرایند برداشت از هفته آینده، می‌توانیم شاهد افت قیمت‌ها در شمال کشور و بازار باشیم.
۱۴۰۱/۵/۳ - ۲ : ۳۲

مرگ زودهنگام شفافیت بانکی با پنهان شدن تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد

به نظر می‌رسد مصوبه شورای پول و اعتبار به منظور حذف تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد تومان، هدف مهم وزارت اقتصاد و بانک مرکزی را در راستای شفافیت تسهیلات بانکی به حاشیه براند.
۱۴۰۱/۵/۳ - ۲ : ۳۱

یادداشت انبارلویی در روزنامه رسالت: قیمت ملک در تهران در دولت سیزدهم 10برابر شده

در گزارشی به نقل از روزنامه رسالت آمده است:طی ۸ ماه اخیر در تهران قیمت ملک ۱۰ برابر شده است. قیمت زمین و ملک هر ساله یک رشد نسبتا معقول نسبت به تورم داشته اما رشد ۱۰برابری آن خبر از یک توطئه می‌دهد که از حوصله تحلیل اقتصادی بیرون است.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۲۰ : ۳۳

مارک زاکربرگ باید درباره رسوایی کمبریج آنالیتیکا شهادت دهد

طبق شکایتی که در ایالت کالیفرنیا آمریکا علیه فیس بوک ثبت شده، مارک زاکربرگ و چند مدیر ارشد این شرکت باید درباره پرونده رسوایی کمبریج آنالایتیکا شهادت دهند.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۷ : ۲۴

رضا فیاضی: چهار دوز واکسن زدم اما بازهم به خاطر کرونا در بیمارستان بستری ام!

فیاضی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه بار دیگر به بیماری کرونا از نوع اُمیکرون گرفتار شدم و همین باعث شد تا در بیمارستانی در شهر تهران بستری باشم، حالم نسبتا بهتر است؛ البته درد کلیه دارم، به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید به زودی مرخص خواهم شد.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۴۲

ارزیابی یک اصلاح‌طلب از وضعیت فعلی جریان اصلاحات

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انجام فعالیت سیاسی حرفه‌ای در کشور ما کاملا پرهزینه است. افراد اگر بخواهند هزینه و فایده خود را محاسبه کنند مطمئنا موانع بزرگی برای پیوستن جوانان به جریان‌های سیاسی وجود دارد.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۴۱

واکنش سردار جوانی به همجمه ها علیه سپاه

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمرکز دشمن در جنگ شناختی بر مبنای تحریف و دروغ است، گفت: دشمن با این جعل و فریب در صدد تصرف و تحریف انقلاب بوده و با اندیشه‌سازی جعلی سعی در ایجاد فاصله در بین مردم که سرمایه اصلی نظام هستند، با خود نظام دارد.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۴۱

گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ اعلام وصول شد

گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۴۰

باقری درباره آخرین وضعیت مذاکرات به مجلس گزارش می‌دهد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود و گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای ارائه می‌دهد.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۲۲

موسوی: سفیر رژیم صهیونیستی بچه است و کار‌های بچگانه می‌کند

سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان گفت: مردم ایران و آذربایجان روابطی دلی و عاطفی دارند و عامل دین، مذهب، فرهنگ و تاریخ مشترک، آن‌ها را به هم پیوند داده است.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۹

ائمه جمعه سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: به همت دولت و مسئولان اعتبارات دولتی برای تکمیل ۲۵۰ مصلی در سراسر کشور فراهم شده است. مساجد در بخش آموزشی و اجتماعی و خدمات رفاهی با ارگانهای مختلف نیز همکاری داشته و دارند.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۸

اتهام زنیِ شاه اردن به ایران

شاه اردن ضمن اعلام اینکه همه کشورها خواهان روابط خوب با ایران هستند، تصریح کرد، این روابط باید بر اساس اصول احترام متقابل، حسن همجواری و احترام به حاکمیت باشد.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۷

توئیت سفیر چین درباره بازدید از منطقه آزاد انزلی

سفیر جمهوری خلق چین در تهران گفت که ایران می‌تواند نقش مهمی در یک کمربند و یک جاده ایفا کند.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۷

تمجید دیپلمات ایرانی از استقلال رای و خودباوری کشورهای عربی در برابر آمریکا

رییس دفتر حافظ منافع ایران در مصر، گفت: کشورهای عربی به سطحی از استقلال رای و خودباوری رسیده اند که به آمریکا با صراحت نه بگویند.
۱۴۰۱/۵/۲ - ۱۴ : ۶

سفرای جدید معرفی شدند؛ اعزام معاون شمخانی به نیویورک

سفرای جدید ایران در لهستان، گرجستان، سیرالئون، چک، لبنان و هندوستان و نماینده‌های دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک و ژنو منصوب شدند.
۱۴۰۱/۴/۲۸ - ۱۳ : ۲۸

شش تاکتیک جدید مهار تورم

بررسی‌ها نشان می‌دهد تاکتیک‌های پولی برای مهار تورم فعال شده است. تنظیم نرخ بهره در بازار بین بانکی و عملیات بازار باز متناسب با شرایط اقتصادی، کنترل تسهیلات‌دهی و ترازنامه بانک‌ها متناسب با وضعیت سلامت بانک‌ها، کاهش اضافه برداشت‌بانک‌ها و تنظیم حجم ریپو، برخی از تاکتیک‌های به‌کارگرفته‌شده برای کنترل رشد نقدینگی و مهار تورم است. نکته قابل توجه این است که سیاستگذار پولی نظیر بانک‌های مرکزی دنیا باید برنامه خود را برای فعالان اقتصادی به شکل شفاف توضیح دهد و هدف‌گذاری تورم را تشریح کند.
۱۴۰۱/۴/۲۸ - ۱۳ : ۲۸

جهش در روابط اقتصادی ایران و روسیه؛ از تجارت آزاد تا پیمان پولی

در دولت سیزدهم شاهد جهش در روابط اقتصادی بین ایران و روسیه هستیم تا جایی که بزودی تجارت آزاد و پیمان پولی دو جانبه بین ایران و روسیه رقم می خورد.
۱۴۰۱/۴/۲۸ - ۱۳ : ۲۷

دارویار؛ ذبح طرح خوب با اجرای فاجعه بار

اولین روز های اجرای طرح دارویار برای اصلاح یارانه دارو داد مردم را از اجرای ناقص طرح درآورد.
۱۴۰۱/۴/۲۸ - ۱۲ : ۵۲

پیش‌بینی وزیر نفت عراق؛ قیمت نفت تا چندین سال بالای ۱۰۰ دلار است

وزیر نفت عراق، پیش بینی کرد که نفت تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ دلار در هر بشکه معامله شود و تا چندین سال آینده نیز در سطح بالایی باقی بماند.