آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۲

همکاری ایران، روسیه و ترکیه برای کاهش نفوذ آمریکا در منطقه

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی از همکاری ایران، ترکیه و روسیه در برابر دشمنان مشترک خود در غرب خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۲

پیش‌بینی رئیس اسبق کنگره آمریکا درباره دهه آتی

به گفته یک قانونگذار بازنشسته آمریکایی، پاندمی کرونا یکی از موضوعات مهمی بود که در کل سال تیتر جهانی اخبار بود و اکنون که جهان وارد دهه جدیدی می‌شود، این مساله تقریبا در صدر توجه بین‌المللی باقی خواهد ماند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۲

حذف امتیاز گوشی مسافری و پستی

آن طور که معاون فنی گمرک ایران می‌گوید طی تصمیمات اخیر و ابلاغ آن دیگر هیچ مزیتی برای ورود گوشی‌های مسافری و پستی وجود نداشته و بیش از یک گوشی وارده از طریق پست، مرجوع خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۱

نیویورک تایمز: استراتژی ترامپ در قبال ایران تغییر کرده است؟

اریک اشمیت (با همکاری دیوید ای. سنجر)-نیویورک تایمز/ پنتاگون به طور ناگهانی تصمیم گرفت ناو هواپیمابر «نیمیتز» را از منطقه خاورمیانه و آفریقا به خانه فرا بخواند که این امر نشان از تغییر استراتژی طولانی مدت با رویکرد «بازدارندگی» از حمله احتمالی ایران به نیروها و دیپلمات های آمریکایی در خلیج فارس داشت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۱

عصبانیت نتانیاهو از آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی در ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی به اقدام کشورمان در راستای غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۱

مشاور امنیت ملی بایدن توافق با طالبان را تایید کرد

نامزد پیشنهادی مشاور امنیت ملی جو بایدن توافقنامه آمریکا و طالبان را تایید کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۱

لس‌آنجلس تایمز: نادیده گرفتن ترامپ نشدنی است

«اولین پیش‌نویس تصمیمات سال نوی من، با قول متوقف کردن نوشتن در مورد دونالد ترامپ، بعد از ترک کاخ سفید، آغاز شد اما مانند بسیاری دیگر از تصمیمات سال نو، عمل به آن قول احتمالاً غیرممکن است- بیشتر از این جهت که ترامپ صحنه سیاسی را ترک نمی‌کند و همین حالا هم در حال معاشقه با نامزدی در ۲۰۲۴ است.»
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۴۰

ذوالفقاری: محدودیت‌ ها تا ریشه کن شدن کرونا ادامه می ‌یابد

رییس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه نباید نسبت به بیماری عادی انگاری شود، گفت: محدودیت‌ها تا ریشه کن شدن بیماری ادامه می‌یابد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۸

جهانگیری: انتقال پایتخت نباید محدود به انتقال مرکز سیاسی باشد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه وقتی موضوع انتقال پایتخت مطرح می‌شود، باید به صورت جامع مورد بحث و بررسی قرار گیرد، گفت: نباید این موضوع محدود به انتقال مرکز سیاسی از تهران باشد چرا که مسائل تهران و جمعیت ساکن در این کلانشهر را نمی توان نادیده گرفت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۸

بازیگرانی که هنوز پایشان به شبکه نمایش خانگی باز نشده است

بیشتر دوست دارید بازی کدوم بازیگر رو در سریال‌های نمایش خانگی ببینید؟
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۷

دستور رئیس قوه قضائیه برای پیگیری آلودگی هوا

رئیس قوه قضائیه گفت: هوای پاک و محیط زیست از حقوق عامه است و در برابر نقض حقوق عامه نباید سکوت کرد و اجازه داد مردم به خاطر ترک فعل برخی مسئولان و عدم اجرای قانون آسیب ببینند، دادستان کل کشور باید این موضوع را از طریق معاونت حقوق عامه پیگیری کند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۶

چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟

در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۴

تاکید روحانی بر الکترونیکی شدن خدمات سلامت

ییس جمهور تصریح کرد که تا ۲۰ اسفند خدماتی که در بخش سلامت ارایه می شود به صورت الکترونیک ارائه و تکمیل شود تا مردم در رفاه بیشتری قرار بگیرند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۳

نامه مهم دادستان به رئیس بانک مرکزی در خصوص ضبط اموال وام گیرندگان

دادستان کل کشور طی نامه‌ای به رئیس‌ کل بانک ‌مرکزی در راستای حمایت از تولید بر اجرای رای وحدت رویه شماره ۷۹۴ دیوان عالی کشور تاکید کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۱

پرداخت کمک هزینه بیمه بیکاری و فوت بیمه شدگان غیرحضوری شد

پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم و اخذ درخواست کفالت و بازرسی؛ خدمات غیرحضوری جدیدی هستند که سازمان تأمین اجتماعی از امروز در دسترس مردم قرار داد. با سه خدمتی که امروز رونمایی شد تعداد خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ به ۲۰ خدمت رسید.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۳۰

ایران یک کشتی با پرچم کره جنوبی را توقیف کرد

ایران یک فروند کشتی با پرچم کره جنوبی را در خلیج فارس توقیف کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۲۹

چگونه از آفتاب ویتامین D بگیریم؟

ویتامین D یک ویتامین منحصر به فرد مورد نیاز بدن ما است که بهترین منبع دریافت آن نور خورشید است. این ویتامین وقتی در معرض نور آفتاب قرار می گیرید از کلسترول موجود در پوست ساخته می شود برای همین است که دریافت نور کافی خورشید برای حفظ سطح مطلوب ویتامین D در بدن نقش مهمی ایفا می کند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۲۷

نقوی حسینی: قالیباف دوست دارد دستور از بالا به پایین بدهد

سید حسین نقوی حسینی گفت: فراکسیون‌ها با قالیباف جلسه می‌گذارند و به تفاهمی با او می‌رسند و شاید پیشنهاد دهند که اگر قرار است نامزد ریاست‌جمهوری شود، نامزد هیئت‌رئیسه نشود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۲۵

سردار حاجی‌زاده از هدف آمریکا در منطقه پرده برداشت

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها می خواهند کشورهای منطقه فاقد ارتش و نیروهای مسلح باشد تاکید کرد: هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰ : ۲۳

انتقادات کنایه‎‌آمیز محسن آرمین از سپاه و دستگاه‌های امنیتی

محسن آرمین گفت: اگر شما توانستید از سپاه درباره دستگاه کرونایاب مستعان سوال بکنید می توانید درباره مسائل کشور از رییس جمهور نظامی هم بازخواست کنید اگر شما توانستید در باره عملکرد بانک‌های وابسته به نیروهای نظامی و علت و میزان ورشکستگی آن‌ها و محل پرداخت مبالغ هنگفت زیان آن‌ها سؤال کنید می‌توانید در باره مسایل کشور از رئیس جمهور نظامی هم بازخواست کنید. آیا امروز کسی اجازه دارد در باره عملکرد نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش در جنگ سؤال بکند؟