آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۷

آیا «ترامپ آلمان» جایگزین قدرتمندترین زن جهان می شود؟

فردی قرار است جایگزین «موفق ترین» صدراعظم تاریخ آلمان شود که با موضع گیری های غیرمنتظره و برخی اظهارات جنجالی خود در سخنرانی ها و مصاحبه های مطبوعاتی، در محافل سیاسی و مطبوعاتی این کشور به «ترامپ آلمان» شهرت یافته است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۷

موز در سرازیری قیمت افتاد؛ سبزی گران شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت هر کیلو موز با افت ۴ هزار تومانی به ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان رسیده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۷

چرا برخی نگران تصویب FATF هستند؟

با نزدیک‌شدن به زمان تصمیم‌گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخالفان پیوستن ایران به گروه ویژه اقدام مالی همچنان بر مواضع خود پافشاری می‌کنند و امیدوار هستند این‌گونه ایران را همچنان در لیست سیاه نگه دارند. اینکه ماندن ایران در لیست سیاه و گشایش‌نیافتن مراودات تجاری با دنیا چه سودی برای مخالفان دارد، خیلی مشخص نیست؛ اما اینکه مخالفت‌ها جنبه سیاسی دارد یا منافع اقتصادی، برای گروهی خاص بسیار مطرح شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۷

موافقت کمیسیون تلفیق با اخذ مالیات از خودروهای لوکس

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ جزئیات جلسه امروز این کمیسیون درباره اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خودروهای لوکس را تشریح کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۶

رئیس‌جمهور چین به ارتش: آماده نبرد باشید

رئیس جمهور چین در جریان بازدید از یک مراسم نظامی به نیروهای مسلح این کشور دستور داد هر لحظه آماده نبرد باشند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۶

گمانه زنی ها درمورد حداقل حقوق سال آینده کارگران

نماینده کارگران در شورای عالی کار می‌گوید که پرونده افزایش حقوق امسال هنوز بسته نشده اما با توجه به فرا رسیدن زمستان، کارگران منتظر تعیین افزایش حقوق سال آینده هستند. با توجه به تورم ۳۰ درصدی در آخرین نرخ اعلامی، به نظر می‌رسد محتمل‌ترین سناریو رشد نزدیک به ۳۰ درصد باشد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۶

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و کاهش دما

سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار از وزش باد شدید و کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در جنوب شرق کشور و متلاطم شدن دریای عمان و تنگه هرمز خبر داده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۶

توکلی: FATF در مجمع رأی نمی‌آورد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی نمی‌آورد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۵

کمک ۵۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اردن

کنگره آمریکا با اختصاص نیم میلیارد دلار کمک اضافی به اردن جهت حفاظت از مرزها موافقت کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۵

سرباز وفادار گرفتار بین ترامپ و قانون اساسی

'او وفادارترین سرباز دونالد ترامپ بوده که با تعهد، از این رهبر غیرقابل پیش بینی از وضعیتی پر آشوب به وضعیتی دیگر، حمایت کرده است.'
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۵

بانک مرکزی روش برخورد با قماربازان و قمارخانه‌داران را اعلام کرد

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اشاره به شناسایی و مسدود کردن 4500 پایانه فروش فعال در خارج از کشور، درخصوص برخورد با قماربازان گفت: کسانی که اولین بار است در عمل مجرمانه قمار مشارکت می‌کنند، پیامک هشدار، بار دوم پیامک اخطار و دفعه سوم علاوه بر پیامک اخطار حساب بانکی آنها مسدود می‌شود و پرونده کسانی به کرات اقدام به قمار کنند به دادگاه ارسال می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۵

بن‌سلمان: برنامه هسته‌ای ایران صلح منطقه را تهدید می‌کند

ولی‌عهد سعودی در یک سخنرانی که به اجلاس آشتی با قطر معروف شده است، به لفاظی علیه ایران پرداخت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۵

بازار داغ 'چند می‌گیری جای من امتحان بدی'

کرونا در کنار همه تحولاتی که داشته، شیوه تقلب‌کردن‌های دانش‌آموزان و دانشجویان را هم تغییر داده است. محدودیت‌های کرونایی و مجازی‌شدن کلاس‌ها و امتحانات مدارس، فرصت سوء‌استفاده را برای برخی ایجاد کرده است تا حاضر شوند خودشان را به جای دانش‌آموزان جا بزنند و در امتحانات آنلاین شرکت کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۴

ضرغامی: روحانی مجسمه فیلترینگ است؛ جرأت دارید چاپ کنید؟

عضو شورای عالی فضای مجازی می‌گوید: کاری ندارم که آقای روحانی که خودش را طرفدار فضای مجازی می‌دانست، خودش اصولا مجسمه فیلترینگ است، جرأت می‌کنید اینها را چاپ کنید؟ آقای روحانی اساسا نمی‌تواند حرف مخالف را بشنود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۴

ترامپ در روز تحلیف بایدن کجا خواهد رفت؟

یک روزنامه اسکاتلندی خبر داده یک هواپیمای نظامی آمریکایی که گاهی ترامپ با آن سفر می‌کند، قرار است یک روز قبل از مراسم تحلیف بایدن، به شهر «گلاسگو» جایی که تفریحگاه وی در آن قرار دارد وارد شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۴

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از زبان سخنگوی وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور به ۸۶ درصد رسیده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۳

کمالوندی: توانایی غنی سازی ۴۰ تا ۶۰ درصد را داریم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه توانایی غنی سازی ۴۰ تا ۶۰ درصد را داریم، گفت: در حال حاضر برای برداشت اورانیوم ۲۰ درصد از ماشین‌های IR1 استفاده می‌شود و ۶ آبشار را به این کار اختصاص داده‌ایم و این ظرفیت را داریم که از سانتریفیوژهای IR4 و IR2M و IR6 نیز استفاده کنیم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۲

واکنش وزیر جنگ صهیونیست‌ها به غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ایران به عنوان یک چالش جهانی و منطقه‌ای یاد کرده و خواستار اقدامات جهانی بیشتر برای مقابله با غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم توسط ایران شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۱

فرجام جنگ روانی آمریکا علیه ایران

در روز‌های اخیر و در شرایطی که دونالد ترامپ، آخرین روز‌های ریاست جمهوری خود را در کاخ سفید می‌گذراند ایالات متحده آمریکا در منطقه تحرکاتی را شروع کرد. از اعزام بمب افکن تا زیردریایی و برخی اقدامات در خاک عراق که صدای اعتراض محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران را هم درآورد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۱

گام بلند ایران برای لغو تحریم‌ها

بالاخره روند آغاز غنی‌سازی 20‌درصد در تاسیسات فردو، رسما آغاز شد؛ اقدامی که طبق قانون لغو تحریم‌ها هدفش تلنگر به کشورهای غربی برای عمل به تعهدات برجامی و منتفع ساختن ایران از امتیازات این معاهده است.