آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۲

هیأتی آمریکایی عازم مغرب می‌شود

رسانه‌های مغربی خبر دادند که هیأتی آمریکایی به ریاست دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک به منظور زمینه‌سازی برای افتتاح کنسولگری آمریکا در صحرای غربی وارد مغرب می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۲

شاهکار ایرانی‌ها در بازار ملک ترکیه

کاهش ۹ درصدی خرید ملک در ترکیه توسط خارجی‌ها درحالی صورت می‌گیرد که شهروندان ایرانی با قرار گرفتن در رتبه اول خرید ملک در این کشور، در ۱۱ ماهه امسال با رشدی ۳۸ درصدی ۶ هزار و ۴۲۵ فقره ملک خریداری کرده‌اند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۲

ساعت دربی تغییر کرد

در جلسه هماهنگی برگزاری دربی ساعت این مسابقه تغییر کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۲

گشایش در بورس، با بازگشت آمریکا به برجام

یک کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است: تقویت بورس بهترین منبع تامین مالی دولت به حساب می‌آید و تحت هر شرایطی این بازار برای رساندن نقدینگی به جیب دولت حمایت خواهد شد؛ از این رو در سال آینده نیز شرایط این بازار مطلوب و سودآور خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۲

خبر خوب دیوان عدالت اداری برای افرادی که نامادری شهید هستند

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، نامادری شهید بدون قید مدت حضانت و نگهداری از شهید، از حداقل حقوق کارکنان دولت بهره مند می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۱

عصبانیت مصر از امارات

روزنامه صهیونیستی«هاآرتص» نوشت که آشتی چهار کشور عربی با قطر ضربه دیگری به رئیس‌جمهور مصر بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۱

توئیتر حساب‌ برخی نزدیکان ترامپ را هم به‌طور دائم مسدود کرد

شرکت توئیتر، حساب‌های کاربری شماری از نزدیکان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را به‌خاطر اشتراک‌گذاری پیام‌های نادرست و تنش‌زا مسدود کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۱

از چاپلین تا انیشتین؛ نوه های مشاهیر چقدر راه آن‌ها را ادامه دادند؟

فرزندان هنرپیشه‌ها، نویسندگان و سیاستمداران برجسته غالباً راه آنها را دنبال می‌کنند. اما نوه‌ها چطور؟ معلوم می‌شود که آنها نیز کم و بیش همین کار را می‌کنند. آیا نوه افراد مشهور به اندازه مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان جذاب، با استعداد و الهام‌بخش هستند؟
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۱

نقل قول یک خبر عجیب از سوی نایب رییس مجلس در مورد قیمت دلار

نایب رئیس اول مجلس گفت: شنیدم که با اینکه ما منابع ارزی داریم، بعضاً این منابع ارزی برای روی کار آمدن بایدن حفظ شده است که با تزریق آن قیمت ارز برای چند ماه تا ۱۱ هزار تومان کاهش یابد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۰

پیشنهاد مایکروسافت برای جایگزین واتس‌اپ

مایکروسافت: به جای واتس اپ از اسکایپ استفاده کنید
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۰

رویانیان: مگر روسای قبلی فدراسیون فوتبال چکار کردند که کریمی نمی‌تواند انجام دهد؟

مدیرعامل اسبق پرسپولیس از کاندیداتوری کریمی و مهدوی‌کیا در فدراسیون فوتبال حمایت کرد: من ممکن است در گذشته با کریمی زاویه داشتم و اختلافاتی داشتیم ولی این موضوع نه از ارزش‌های کریمی کم می‌کند. ما دشمنی که با هم نداریم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۹

جرج کلونی: خانواده ترامپ به زباله دان تاریخ رفتند

بازیگر معروف هالیوود در واکنش به شورش‌های ویرانگر در کاخ کنگره آمریکا اعلام کرد، دیگر خانواده ترامپ به زباله دان تاریخ رفتند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۸

سهم هر ایرانی از پول‌های بلوکه‌شده چقدر است؟

پایگاه خبری آسیا تایمز حجم کل دارایی‌های خارجی بلوکه‌شده ایران را ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد کرده است. برای درک بزرگی این عدد، مبلغ ۱۰۰ میلیارد دلار را با محاسباتی تبدیل به موضوعات قبال فهم‌تری کردیم تا مشخص شود اگر این عدد آزاد می‌شد تا چه حد می‌توانست در اقتصاد کشور اثرگذار باشد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۷

نرخ بیکاری در پاییز ۹۹ اعلام شد

براساس اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری در پاییز امسال به رقم ۹.۴ درصد رسید که نسبت به پاییز سال گذشته ۱.۲ درصد کاهش یافته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۷

دستمزد بالای «رضا عطاران» چطور پرداخت می شود؟

سید ضیا هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در برنامه هفته گفت:
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۷

طرحی برای پنج ساله شدن سربازی به صورت داوطلبانه

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در طرحی پیش‌بینی شده است به افرادی که پنج سال به صورت داوطلبانه به خدمت سربازی بروند، معادل ۹۰ درصد حقوق کارکنان رسمی حقوق پرداخت شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۶

کارمندان دولت و شرکت‌های دولتی چقدر مالیات نمی‌دهند؟

در حالی که محاسبات کارشناسی نشان می‌دهد حداقل مالیات بر حقوق کارکنان بخش عمومی(دولت و شرکت‌های دولتی) باید بیش از 25 هزار میلیارد تومان باشد، دولت در لایحه بودجه 1400، این رقم را کم‌تر از 16 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۵

واکنش مخالفان برجام به غنی سازی ایران در عرض ۲۴ ساعت

دو نماینده مجلس بر این باورند که باوجود غنی سازی دولت در ظرف 24 ساعت، برجام همچنان ایران را در حوزه هسته ای عقب انداخته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۴

سردار محمد: می‌توانیم جای خالی جهاد سازندگی را پر کنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه از وقتی که جهاد سازندگی با یک تدبیر اشتباه از سیستم و نظام کشور حذف شد روستاها و مناطق کمتر برخوردار متولی ندارند، گفت: می‌توانیم جای خالی جهاد سازندگی را پر کنیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۳۴

سردار جعفری: به معاونانم گفتم سردار سلیمانی فرمانده سپاه است

فرمانده سابق کل سپاه گفت: به معاونت‌های سپاه گفته بودم فرض کنید حاج‌قاسم فرمانده کل سپاه است و شما خودتان را معاون حاج‌قاسم بدانید و هر کمکی که می‌خواهید به من کنید به حاج‌قاسم کنید.