آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۵

پاسخ پورابراهیمی به اظهارات جهانگیری درباره ارز 4200 تومانی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی قبل از تشکیل شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بوده است، گفت: آدرس غلط به مردم ندهید، برخی تصمیمات شما هزینه های سنگینی را به کشور تحمیل کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۵

منشور بی‌وطنی

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۵

حمایت مجلس از اقدام دولت: قانون اقدام راهبردی را کامل اجرا کنید

۱۹۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای خواستار تداوم اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها شدند و از صنعت هسته‌ای کشور برای غنی‌سازی اورانیوم ۲۰ درصد قدردانی کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۵

موز کیلویی ۱۰ هزار تومان ارزان شد

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت موز خبر داد و گفت: با واردات گسترده موز از هند قیمت هر کیلو موز ۱۰ هزار تومان ارزان شد. در دو هفته گذشته قیمت موز در میادین مرکزی کیلویی ۳۸ هزار تومان بود که حالا قیمت این میوه به ۲۸ هزار تومان رسیده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۴

تکلیف «تمساح» مرکز خرید تهران مشخص شد

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران بیان کرد: تمساح اوپال بعد از بحث‌هایی که پیش آمد، به مرکز اصلی نگهداری در باغ کنتیا منتقل شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۴

بازیگر «ابد و یک روز» : من واکسن ایرانی کرونا را می‌زنم

بازیگر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» گفت: هر واکسنی خطرات خود را دارد و نمی توان گفت که نمونه های خارجی بی خطر هستند، اما ترجیح من استفاده از نمونه داخلی است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۴

تراکنش‌های بدون کد یا شناسه ملی از اوایل بهمن ماه پذیرش نمی‌شوند

طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، مهران محرمیان در‌خصوص شناسایی هویت تراکنش‌های بانکی گفت: از ۵ بهمن‌ماه امسال، تمام تراکنش‌های بدون کد شهاب در «ساتنا» برگشت می‌خورند. این اقدام تاثیری بر فعالیت مشتریانی که اطلاعات هویتی ایشان نزد بانک‌ها و موسسات اعتباری موجود است، نخواهد داشت و صرفا حساب‌ها و تراکنش‌هایی را که فاقد شناسه ملی هستند را متاثر خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۴

پروژه تازه عربستان؛ شهری بدون خیابان و خودرو

حکومت عربستان قصد دارد شهری بسازد که در آن به خیابان و خودرو نیاز نباشد. این بخشی از پروژه اقتصادی عظیمی است که در کرانه دریای سرخ پا می‌گیرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۳

پاسخ کنایه آمیز فائزه هاشمی به برادرش محسن: به تو حق می دهم چون برای خودت آینده ای ترسیم کرده ای

فائزه هاشمی در نامه ای پاسخ انتقادات برادرش را داد و گفت: به او حق می دهم چون برای خودش آینده ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۲

روند طلای جهانی صعودی شد

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر عقب نشینی بازارهای سهام آسیایی در واکنش به تحولات سیاسی واشنگتن و افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافت.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۲

ایران نگران طاق کسری

به دنبال تخریب بخش دیگری از طاق کسری، مشهورترین بنای بازمانده از دوران ساسانی نه مقامات عراقی و نه مقامات ایرانی اقدام خاصی انجام نداده و از همین رو کمپین‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی برای رسیدگی به این بنای ارزشمند شکل گرفته است
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۲

دیپلمات برجامی در راس «سیا»

جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، ویلیام برنز دیپلمات آمریکایی دوره باراک اوباما را برای ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برگزید. برنز از نزدیک در دولت اوباما بر سر برجام همکاری داشت و از او به عنوان مرد پشت پرده مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در عمان طی سال‌های ۹۰ تا ۹۲ یاد می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۱

تحقق صادرات 22 میلیارد دلاری غیر نفتی کشور

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه صادرات غیرنفتی امسال در 9 ماهه به 26 میلیارد دلار رسید، گفت: ظرفیت صادرات خدمات فنی و مهندسی ما به کشورهای آفریقایی و خاورمیانه 10 میلیارد دلار برآورد می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۱

ترامپ به تلگرام آمد

رئیس‌جمهور آمریکا که در جریان حمله اخیر هوادارانش به کنگره از شبکه‌های اجتماعی مختلفی بیرون گذاشته شده، یک کانال در تلگرام راه انداخته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۰

جزئیات بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در شورای نگهبان

یک عضو شورای نگهبان به ارائه گزارشی درباره بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه این نهاد پرداخت.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۰

روایت «برنز» از مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا

ویلیام برنز، معاون پیشین وزارت خارجه امریکا، به عنوان گزینه پیشنهادی جو بایدن، رییس‌جمهور منتخب برای هدایت سازمان CIAمعرفی شد. گفته می‌شود این نخستین‌بار است که یک دیپلمات ارشد مدیریت سازمان جاسوسی CIA را برعهده می‌گیرد. اما داستان سوابق حرفه‌ای این دیپلمات دست‌کمی از یک رمان دلهره‌آور جاسوسی ندارد.