آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۳۰

همه علیه فائزه

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۳۰

توقف استخراج رمز ارز در مزرعه رفسنجان

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: بنا به درخواست مردم شریف ایران، ماینر رفسنجان دیروز خاموش شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۳۰

تلاش واتس‌اپ برای جلب اعتماد مجدد کاربرانش

برنامه واتساپ پس از اعلام اینکه داده‌های کاربران را با شرکت فیسبوک درمیان می‌گذارد، به دنبال مهار عواقب ناشی از این بروزرسانی است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۹

واکنش محسن هاشمی به خبر دستگیری 2 شهردار منطقه در تهران

رئیس شورای شهر تهران درباره ماجرای دستگیری شهردار منطقه ۲ گفت: شهردار منطقه ۲ به دادگاه احضار شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۹

صد بارک ‌الله!؛ طعنه رییس مجلس به دولت

جلسه سران قوا روز گذشته به میزبانی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی ، رییس قوه قضاییه و با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رییس‌جمهور و محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. جلسه مشترک سران قوا مدت‌هاست که به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در بالاترین سطح سه قوه کشور و به منظور هماهنگی قوا برگزار می‌شود. در نشست روز گذشته آخرین اوضاع و تحولات داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی بررسی و سران سه قوه درباره راهکارهای حل مسائل کشور با یکدیگر گفت‌وگو و تبادل‌نظر ‌کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۹

کامی که با شکر گران تلخ شد

از ابتدای امسال قیمت شکر تحت تاثیر عوامل مختلف چندبار دچار تغییر قیمت شد که عمده‌ترین این اتفاق مربوط به رکود کارخانه‌های تولید شکر از جمله نیشکر هفت تپه می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۹

مصلحت مرزبندی با رادیکالیسم

اگر تا همین یکی، دو روز پیش نظرخواهی برگزاری می‌کردیم و از کارشناسان سیاسی، جامعه‌شناسان یا اهالی رسانه می‌پرسیدیم «در جغرافیای ایران آیا کسی وجود دارد که از شکست و حذف دونالد ترامپ ناراحت باشد؟» همگی اذعان می‌کردند که بعید است کسی دل در گرو ایران داشته باشد و از پیروزی ترامپ در انتخابات و تداوم دوران ریاست‌جمهوری او خوشحال و بابت شکست وی ناراحت باشد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۸

فعال اصولگرا: طبق نظرسنجی‌ها شانس پیروزی رئیسی بالاتر بقیه اصولگرا‌ها است

کریمی اصفهانی گفت: برخی ها ضمن آنکه در مجموعه ائتلاف ها وارد می شوند، ستاد انتخاباتی هم راه می اندازند که این کار بسیار زننده ای است چون کار خوبی نیست که طرف هم در فرایند وحدت باشد و هم متفرق کار کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۸

درخواست دو وزیر صهیونیست از بایدن؛ اشتباهات اوباما درباره ایران را تکرار نکن

دو وزیر کابینه رژیم صهیونیستی و عضو حزب لیکود، به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا هشدار دادند که اشتباهات دولت قبل درباره ایران را تکرار نکرده و با تهران مماشات نکند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۸

انتقاد شدید سایت اصولگرا به ولایتی

رجانیوز نوشت: سخنان آقای ولایتی در فاصله سالهای 94 تا 97 درباره برجام موجود است. روح حاکم بر همه آن سخنان، ارائه یک برساخته موفق از برجام بود که در اثر آن هم سایه جنگ از کشور دور شده و هم مشکلات اقتصادی کاهش خواهد یافت.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۸

نماینده مجلس: قرار نیست که واکسن ایرانی کرونا به تایید سازمان جهانی بهداشت برسد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به استفاده برخی کشورهای منطقه از واکسن فایزر گفت: آن‌ها مزدوران و جیره‌خواران آمریکا هستند و معلوم نیست که آن واکسنی که به آنان داده‌اند را به ما هم بدهند. ضمن اینکه فایزر قبل از ارائه واکسن از هر کشوری تعهد می‌گیرد که اگر این واکسن عوارضی داشت، آن کشور حق شکایت ندارد. آنها خودشان هم به واکسن مشکوک هستند و چگونه ما نگران و مشکوک نباشیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۷

اشتباه محاسباتی در پرداخت یارانه معیشتی کرونا

در حالی که سخنگوی دولت از واریز یارانه معیشتی کرونا برای ۴۹ میلیون نفر خبر داده اما فقط ۳۴ میلیون نفر این یارانه را دریافت کرده‌اند، آیا ۱۵ میلیون نفر از دریافت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی جامانده‌اند؟
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۷

اریک ترامپ پدرش را قربانی می‌داند!

اریک ترامپ در پی توقف تعامل چندین سازمان با پدرش در پی اعتراضات مرگبار چند روز پیش در کنگره آمریکا، این رئیس جمهور آمریکا را قربانی 'فرهنگ طرد کردن' می‌داند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۷

شهروندان بی‌دفاع

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۷

واکنش ایران به تروریستی خواندن انصارالله یمن توسط آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن توسط آمریکا را آخرین تلاش های دولت ترامپ برای تکمیل نقش مخرب خود در جنگ تحمیلی و شرم آور یمن و به بن بست کشاندن راه حل سیاسی و مذاکرات صلح خواند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۶

تعیین اجاره دلاری ممنوع

رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: با هر نوع تخلف در بازار مسکن و اجاره از جمله دریافت سکه و دلار به جای اجاره برخورد خواهیم کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۶

ظریف: شرمنده اینهمه محبتم

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی اینستاگرامی از ابراز محبت یکی از افسران بازنشسته ارتش قدردانی کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۵

بدریخت‌انگاری در قیاس با خط کش اینستاگرام

هریک از ما یک یا چند اختلال روانی در وجود خود داریم. این البته بدیهی است چون از محیط خانواده‌هایی می‌آییم که آدم‌هایش هزار و یک جور محرومیت و نقص داشته‌اند. از آنجا که این مسئله همه‌گیر است، شاید هرگز متوجه مشکلات درونی خود نشده باشیم. ضرورتی هم ندیده‌ایم برای درمان به روان‌شناس مراجعه کنیم اما در بزرگ‌سالی، گاهی شرایط محیطی سبب می‌شود آن اختلال کوچک به اندازه‌ای بزرگ و دست‌وپاگیر ‌شود که زندگی‌مان را مختل ‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۵

کرونای جهش یافته در ۵۰ کشور مشاهده شد

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که نسل جدید ویروس کرونا در ۵۰ کشور سراسر جهان مشاهده و ثبت شده است و این بسیار نگران کننده است.