آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۵

توضیحات فرزند کروبی درباره استعفای پدرش از دبیر کلی حزب اعتماد ملی

حسین کروبی درخصوص اینکه آیا شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: باید قبول کند، چون وقتی کمیسیون ماده 10 احزاب، آقای کروبی را رد صلاحیت کردند، خیلی صریح گفتند و حتی در نامه هم نوشتند که حزب باید ظرف مدت 3 ماه دبیرکل جدید خود را انتخاب کند. اگر اعضای حزب با این موضوع موافقت نکنند، فعالیت حزب معلق خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۵

تحقیق و توسعه برای طراحی سوخت جدید راکتور تهران آغاز شد

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از آغاز فعالیت تحقیق و توسعه برای طراحی نوع ارتقا یافته سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۴

خواهران بسیجی دانشگاه آزاد خواهان محاکمه دختر آیت الله شدند

معاونت‌های خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در بیانیه‌ای از اظهارات اخیر فائزه هاشمی انتقاد و‌خواستار اقدام قوه قضاییه در این خصوص شدند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۴

همه قراردادها با شرکت‌های ترامپ در نیویورک لغو می‌شود

شهردار نیویورک از تلاش برای لغو همه قراردادها با شرکت های وابسته به دونالد ترامپ در پی حادثه حمله به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۳

پیدایش نگاه کشفی به انتخابات ریاست‌جمهوری

احمد مازنی: برخی با نگاه کشفی تصور می‌کنند رئیس‌جمهور از سوی خدا تعیین می‌شود
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۳

قطار دستگیری ها به پایتخت رسید؛ بازداشت ۲ شهردار منطقه در تهران

شهرداران مناطق ۲ و۸ شهرداری تهران دستگیر شدند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۲

برق ۴ نهاد دولتی در تهران قطع شد

با هدف تامین برق مورد نیاز بخش خانگی، دیروز (چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه) برق چهار سازمان دولتی شهر تهران که همکاری لازم را در کاهش مصرف برق نداشتند، توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قطع شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۲

فائزه به روایت خودش

فائزه هاشمی در مصاحبه‌های مختلف درباره خودش و خانواده هاشمی زیاد صحبت کرده است. بخشی از روایات او از خودش را در ادامه می‌خوانیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۹ : ۲۱

رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان: تدابیر برکناری ترامپ به سنا ارجاع می‌شود

رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا دیروز در مصاحبه ای تصریح کرد: تدابیر برکناری ترامپ این هفته به مجلس سنا ارجاع می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۷

سرعت اینترنت ایران هم تراز کشورهای جنگ زده!

سایت اسپیدتست، گزارشی از وضعیت سرعت اینترنت در ۱۷۶ کشور جهان منتشر کرده است. گزارشی که نشان می‌دهد بهترین سرعت اینترنت در جهان مربوط به کشور سنگاپور است. کشوری که سرعت اینترنت ثابت آن ۲۴۱ مگابایت بر ثانیه است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۷

واکنش رئیس جمهور به حاشیه‌های بررسی لایحه بودجه 1400

رئیس جمهور بر ضرورت افزایش تعامل میان مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و توجه به واقعیات کشور در لایحه بودجه تاکید کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۶

«نون خ» یا «پایتخت»، سریال نوروزی شبکه یک کدام است؟

تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: همچنان گزینه پخش نوروزی هستیم و پخش دو سه قسمت پایانی سریال «پایتخت» خللی در پخش سریال ما ایجاد نمی کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۶

طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

طلای جهانی دیروز نوسان قیمت عجیبی را پشت سر گذاشت و بازارهای ایران هم از این نوسان قیمت متاثر شد؛ این در حالی است که از نیمه ظهر، قیمت انس جهانی طلا و دلار روند نزولی به خود گرفت و چنانچه بازار طلا به ثبات برسد تقاضا برای خرید مصنوعات طلا افزایش می‌یابد لذا سقوط زیاد نرخ طلا دور از انتظار است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۶

سینا مهراد: «آقازاده» پیرم کرد!

در هفتمین قسمت از مستند «بوی خون» سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال «آقازاده» از کاراکتر خود گفته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۶

معیارهای شناسایی اشخاص حقیقی نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان مشخص شد

«کارگروه تعامل» اصلاح‌طلبان، معیارها و اولویت‌های انتخاب اشخاص حقیقی برای عضویت در نهاد اجماع ساز را به تصویب رساند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۶

واکنش واتس‌اپ به حواشی اخیر

پس از بالا گرفتن موج پاک کردن واتس اپ و انتقال به جایگزین هایی مانند سیگنال به نظر می رسد که واتس اپ احساس خطر کرده است. ما شاهد جوابیه واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید هستیم. جوابیه ای که دانسته های قبلی ما را تایید می کند. البته حالا به صورت غیررسمی می توان متوجه شد که واتس اپ چه اطلاعاتی از ما را به فیس بوک می دهد و چه اطلاعاتی از ما را به فیس بوک نمی دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶ : ۵۵

کاهش مشارکت به خاطر عملکرد مدعیان اصلاحات بود نه رد صلاحیت‌ها!

روزنامه سازندگی در مطلبی به قلم عضو شورای مرکزی کارگزاران نوشت: «نظارت استصوابی باعث کمرنگ شدن نقش و حضور مردم می‌شود. با این رد صلاحیت‌های استصوابی دیدیم انتخابات مجلس یازدهم چه نتیجه‌ای داشت. در برخی از حوزه‌ها در مرحله دوم انتخابات، فرد با 2 هزار رأی وارد مجلس شده است.»