آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۳۰

پادشاه عمان احکام جدید انتقال قدرت و تعیین ولیعهد را صادر کرد

رسانه‌های رسمی عمان دیروز دوشنبه اعلام کردند، سلطان این کشور علاوه بر قانون جدید پارلمان، اساسنامه جدیدی برای سازوکار انتقال قدرت و تعیین ولیعهد اعلام کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۳۰

وزیر خارجه جرج‌بوش: دیگر خود را جمهوری‌خواه نمی‌دانم

وزیر امور خارجه آمریکا در دوره رئیس جمهور اسبق این کشور گفت دیگر خود را عضو حزب جمهوری‌خواه نمی‌داند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۹

شیوه فعالیت تالارها پس از یک سال بازگشایی

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران گفت: بازگشایی تالار‌ها به این معنی نیست که مهمانی برگزار می‌شود، بلکه فقط مجوز فعالیت به صنوف این رسته داده شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۹

واکنش ضرغامی به اظهارات جنجالی صدیقی درباره آیت الله مصباح

عزت الله ضرغامی در حساب توییتر خود نوشت: «اگر به خاطر پخش کلمه 'رقص' عذرخواهی می کنیم، به طریق اولی باید از نقل 'داستان غسال' هم عذرخواهی کنیم.»
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۸

سردار تنگسیری: تجاوز به حریم ما با واکنش سریع مواجه خواهد شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در خلیج‌فارس و دریای عمان نیروهای ما در هوشیاری کامل هستند، گفت: تجاوز به حریم خاکی، آبی و هوایی ما با واکنش سریع مواجه خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۸

نگرانی از آشوب در مراسم تحلیف بایدن؛ پلیس نیویورک نیروی کمکی اعزام می‌کند

گزارشی حاکی است که اداره پلیس شهر نیویورک، ۲۰۰ نیروی خود را به محل بر‌گزاری مراسم تحلیف بایدن در واشنگتن به منظور کمک به پلیس محلی اعزام خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۸

خروج مهاجران افغانستانی از ایران رکورد زد

بازگشت مهاجران افغانستانی از ایران در سال ۲۰۲۰ به رقم بی‌سابقه‌ی ۸۰۰ هزار نفر رسید. این بیشترین میزان بازگشت مهاجران افغانستانی در سالیان اخیر است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۷

توئیت قالیباف درباره 3 مصوبه مهم کمیسیون تلفیق

رئیس مجلس از تصویب سه مصوبه در کمیسیون تلفیق بودجه بدون رای مخالف خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۷

وزیر نفت: تحریم ها رفتنی است

وزیر نفت گفت: تحریم‌ها مردنی و رفتنی هستند، اما از ظرفیت‌هایی که به‌وجود آوردیم دست نخواهیم کشید و آنها را ساماندهی و تقویت می‌کنیم؛ ظرفیت امروزمان در بخش فروش نفت، انتقال نفت و دریافت پول نفت به هیچ وجه با ابتدای سال 97 و آغاز تحریم‌ها قابل مقایسه نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۷

چین به پامپئو: پاسخی دندان‌شکن در انتظارتان است

وزارت خارجه چین هشدار داد که اگر پمپئو از مواضع خود در قبال تایوان عقب‌نشینی نکند، جواب دندان شکنی در انتظارش خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۶

یکی از سردسته‌های حمله به کنگره آمریکا دادگاهی می‌شود

«نیک اوچز» رهبر و بنیان‌گذار شاخه «هاوایی» گروه «پسران مغرور» که در حمله به کنگره آمریکا دست داشت، دادگاهی می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۶

همه برنامه‌های «دهه فجر» امسال هم اجرا می‌شود

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به برنامه هایی که در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است اشاره کرد و افزود: نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ تکبیر این مناسبت مهم و مهمانی لاله ها و...از جمله ویژه برنامه هایی است که تدارک دیده خواهد شد و برگزاری آن قطعی خواهد بود و همگان بدانند مراسم انقلاب امسال با قوت برگزار خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۶

افشاگری «چریک پیر» درباره طرح یکدست سازی حاکمیت

بهزاد نبوی گفت: پروژه یکدست سازی حاکمیت، از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری در سال۸۸ کلید خورد و با اقداماتی که صورت گرفت، «دولت انقلابی» در انتخابات پیروز شد. این پروژه با حبس و حصر رقبای انتخاباتی و اصلاح طلبان، پس از آن انتخابات و سپس با ردصلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی، نامزد دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال۹۲، تداوم یافت.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱ : ۲۵

شناسایی ٣٢ عامل آمریکایی؛ پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای علیه آمریکا تشکیل شد

وکیل پرونده شهدای هسته‌ای ایران از تشکیل پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای علیه آمریکا خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲ : ۵۱

دفاع تمام قد سلحشوری از اظهارات جنجالی فائزه هاشمی

پروانه سلحشوری نماینده سابق مجلس در یادداشتی به تحلیل اظهارات فائزه هاشمی رفسنجانی و واکنش های اصلاح طلبان و اصول گرایان درباره آن پرداخت.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲ : ۵۱

پای تمساح به یک مرکز خرید در غرب تهران باز شد!

در پی انتشار تصاویری از نگهداری از یک تمساح کوچک در حوضچه کوچکی در مرکز خرید اوپال در غرب تهران، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: سازمان حفاظت محیط زیست و اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در حال پیگیری این مساله هستند تا علت انتقال تمساح به این مرکز خرید را بررسی کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲ : ۵۱

خطر حذف قیر ایران از بازار 200 میلیون دلاری ترکیه و گرجستان

عضو هیئت مدیره انجمن قیر آذربایجان شرقی گفت: از سال گذشته شاهد از دست رفتن بازار200 میلیون دلاری صادرات قیر ایران به ترکیه و گرجستان هستیم، درحالی که قیر عراق با گازوئیل یارانه‌ای ایران، از مرز ایران به ترکیه صادر می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲ : ۵۰

گورباچف درباره آیت الله چه گفت؟

آخرین سفیر ایران در شوروی در کتاب خاطرات خود تحت عنوان «ماموریت در مسکو» به ماجرای ملاقات خود با گورباچف پس از فروپاشی اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲ : ۵۰

نماینده مجلس: واکسن های آمریکایی و انگلیسی سرطان زا و عقیم کننده هستند

علی اصغر عنابستانی گفت: جناب رئیس جمهور می‌گویند چنان گران کردیم که مردم نفهمیدند؛ آقای روحانی مردم خوب می‌فهمند اما به واسطه نجابت و نظام، ضعف عملکرد پرتکرار شما را تحمل می‌کنند؛ شما اشتباه فهمیده‌اید که کشور را به این ورطه غلط انداخته‌اید؛ شما اشتباه فهمیده‌اید که در کشوری که سال‌ها است پرچمدار واکسن‌سازی است برای تامین واکسن چشم امید به دشمن دوخته‌اید و دست دانشمندان ما را برای تولید واکسن بسته‌اید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۹

پیش بینی صادرات ۵ میلیارد دلاری به افغانستان

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات از گمرکات شرق ایران به افغانستان، از رقم سه میلیارد دلار در سال گذشت و انتظار می رود تا پایان سال ۱۴۰۰ به پنج میلیارد دلار برسد.