آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۸

شانسی تاریخی که سینمای ایران از دست داد!

احمد طالبی‌نژاد می‌گوید، اگر «آرامش در حضور دیگران» و «گاو» در زمان خودشان امکان اکران عمومی پیدا می‌کردند، احتمال می‌رفت موج نوی دیگری به وجود آید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۸

نصب بیلبورد شهید سلیمانی در نزدیکی مقر سابق تفنگداران آمریکایی

یک فعال رسانه ای لبنانی از نصب تصویر شهید سلیمانی در نزدیکی مقر سابق تفنگداران دریایی ارتش آمریکا خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۸

گمانه زنی درباره نقش موسوی خوئینی‌ها در سازوکار جدید اصلاح طلبان

قرار است اصلاح طلبان در کنار سید محمد خاتمی از چند نفر دیگر به عنوان «اجماع ساز» استفاده کنند. آنها درباره این افراد و نقش آنها نوضیحی نداده اند؛ اما بر اساس اخبار یکی از این افراد ظاهراً موسوی خوئیینی هاست، اگر نقشی که قرار است به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان «۳۰+۱۰» واقعی باشد. می توان ادعا کرد؛ موسوی خوئیینی ها پس از ناکامی های سال های اخیر اصلاح طلبان از حاشیه به متن آمده و قصد نقش آفرینی علنی دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۸

ممنوعیت فروش تخم مرغ فله‌ای لغو شد

بنا بود از ابتدای بهمن تخم مرغ تنها به صورت بسته بندی وارد شبکه توزیع شود اما روز گذشته این تصمیم لغو شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۷

۱۷۵ دیپلمات باسابقه وزارت خارجه آمریکا خواستار برکناری ترامپ شدند

175 دیپلمات باسابقه وزارت امور خارجه آمریکا با امضای نامه ای با محکوم کردن دونالد ترامپ رئیس جمهوری به علت تحریک به هجوم خشونت آمیز به ساختمان کنگره در روز ۶ ژانویه (۱۷دی ماه) خواستار بررسی مقام های بلندپایه دولت در باره برکناری ترامپ شدند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۷

تشخیص کرونای انگلیسی با کیت ‌های ایرانی

رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه کیت های داخلی قابلیت تشخیص کرونای انگلیسی را دارند اظهار داشت: کیت های موجود در کشور می تواند کرونای موجود در کشور را تشخیص دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۷

گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ در رنگ‌های متنوع رخ نشان داد

رندرهای قبلی، ما را با طراحی سامسونگ گلکسی ای ۳۲ آشنا کرده بودند؛ حالا اما می‌توانیم گوشی Galaxy A32 5G را با رنگ‌های متنوع در تصاویر مطبوعاتی ببینیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۷

همتی:‌ برای خرید واکسن کرونا تابع وزارت بهداشت هستیم

رییس کل بانک مرکزی گفت:‌ بانک مرکزی بدون سفارش وزارت بهداشت هیچ اقدامی را برای خرید واکسن انجام نمی‌دهد، اقدامی را هم که تاکنون انجام داده براساس قراردادی بوده که وزارت بهداشت با سازمان بهداشت جهانی برای خرید واکسن مشترک «کواکس» داشته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۷

انتقاد کیهان از انتصاب ساره بیات و محسن کیایی به عنوان داوران جشنواره فجر

مدیران سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، برخلاف استاندارد جشنواره‌های معتبر جهانی، باز هم افرادی در دوران افول و ضعف را به‌عنوان هیئت داوری این جشنواره منصوب کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۶

تغییر شناسنامه فرش ایرانی در ترکیه و امارات

نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف از تغییر شناسنامه فرش ایرانی در ترکیه و امارات عربی خبر می‌دهد و می‌گوید: عملا صادرات فرش ایرانی به آمریکا صفر است اما امارات متحده عربی، ترکیه و پاکستان با تغییرِ مدارکِ (گواهیِ مبدا فرشِ ایران) را به آمریکا صادر می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۶

وعده تازه لوکاشنکو با مردم بلاروس

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس اعلام کرد که اصلاحات قانون اساسی تا پایان سال جاری میلادی نهایی و سپس به همه‌پرسی ملی گذاشته می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۶

سقوط بی‌سابقه مسکن در آذر

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۵

از ملانیا خبری نیست!

ملانیا ترامپ بعد از شورش‌های روز چهارشنبه آمریکا در کنگره ناپدید شده و از ۱ ژانویه (۱۲ دی) در معرض عموم نبوده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۴

'شکر' 1500 تومان گران‌تر شد

در حالی که قیمت مصوب شکر در آبان‌ماه امسال برای مصرف کننده 8 هزار و 700 تومان اعلام شد، اما با توقف توزیع شکر با قیمت مصوب، قیمت این کالای مصرفی در بازار گران‌تر شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۳

گزارش مرکز آمار از نرخ باروری در کشور

میزان باروری از 1.75 فرزند در سال 90 به حدود 2.7 فرزند در سال 96 رسیده است. سپس این شاخص در سال 98 به میزان 1.8 فرزند کاهش پیدا کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۳

بیانیه مداخله‌جویانه پمپئو برای سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی

وزیر امورخارجه آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه همزمان با سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی بیانیه ای منتشر کرده و خواستار پاسخگویی ایران به این حادثه شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۳

ناوالنی پشت ترامپ درآمد

مخالف غرب‌گرای دولت روسیه، حذف حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا پس از حادثه هفته گذشته در کنگره را محکوم کرد و آن را نوعی سانسور دانست.