آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۱

افزایش قیمت در راه بازار خودرو است؟

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: بازار خودرو دیگر کشش افزایش شدید قیمت را ندارد. هفته آینده با افزایش قیمت دلار ممکن است، قیمت خودروها بین سه تا چهار میلیون تومان تغییر کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۱

واکنش الحشد الشعبی به حکم بازداشت ترامپ

سازمان الحشد الشعبی دیروز جمعه در واکنش به صدور حکم بازداشت رئیس جمهور آمریکا از این حکم شجاعانه حمایت کرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۱

یک ثروتمند اندونزیایی برای مبتلا نشدن به کرونا تمام بلیط‌های پرواز را خرید

یک ثروتمند اندونزیایی برای آن‌که حین پرواز به بیماری کووید-۱۹ مبتلا نشود، بلیط تمام صندلی‌های هواپیما را خرید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۱

آیا بحران قطر به طور کامل پایان یافته است؟

همان‌طور که انتظار می‌رفت چهل و یکمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس با قرائت بیانیه پایان بحران قطر همراه شد. صلح پر ابهامی که سؤالات زیادی را در خصوص محتوای توافقات برانگیخته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۰

سیگار کشیدن، امکان ابتلا به نوع شدید کووید-۱۹ را افزایش می‌دهد

پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدیدی نشان داده‌اند که سیگار کشیدن می‌تواند امکان ابتلا به نوع شدید کووید-۱۹ را افزایش دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۰

بازتاب بیانات امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های دنیا

خبرگزاری‌های غربی در پوشش سخنان دیروز رهبر انقلاب به تأکید ایشان بر اولویت برداشته شدن تحریم‌ها و ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس توجه کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۰

زلزله در بازار طلا

با اعلام رسمی ریاست جمهوری بایدن در آمریکا و پایان درگیری‌های اخیر در این کشور، دلار در برابر سایر ارزها تقویت شد و اونس طلا نتوانست قله قیمتی خود را در اختیار نگه دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۰

دستور رئیسی درباره طرح ساماندهی کوله‌بران؛ باید پیچ‌ها را باز کنیم

رئیس دستگاه قضا موضوع ساماندهی «کوله‌بری» را به عنوان یکی‌ از دغدغه های جدی خود در سفر به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: روز گذشته در جلسه مشترک با استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان دادگستری مقرر کردیم یک کارگروه از مسئولان عالی رتبه استانی توسط شخص استاندار تعیین شود و یک کار سریع و بسیجی از موضع درد شناسی و حل‌کردن دغدغه‌های مردم با نگاه‌های اقتصادی و اجتماعی و راه اندازی بازارچه مرزی انجام شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۰

«خورشید» مجید مجیدی در میان ۱۰ شانس اول شکار اسکار

نشریه ورایتی با انتشار فهرستی از فیلم‌هایی که در ردیف مدعیان کسب جایزه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار نود و سوم جای دارند، «خورشید» مجید مجیدی را در میان ۱۰ شانس اول جای داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۴۰

جوایز نوآوری CES 2021 به ۱۰ گوشی هوشمند رسید

انجمن فناوری مصرف کنندگان به عنوان برگزار کننده‌ی نمایشگاه CES، جوایز نوآوری CES 2021 را به ۱۰ گوشی هوشمند از برندهای سامسونگ، ایسوس، وان پلاس، LG و TCL اهدا کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت

طبق گفته نمایندگان مجلس قرار است در ماه آینده لیست مشمولان جدید سهام عدالت مشخص شود. بسیاری از افرادی که قبلا سهام عدالت نگرفته‌اند به دنبال ثبت‌نام هستند. روش تخصیص سهام عدالت جدید چگونه است؟
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

تحلیلگر آمریکایی که رهبر انقلاب از او نام بردند کیست؟

رهبر معظم انقلاب در بیانات دیروز جمعه خود به توطئه‌های آمریکا برای ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و بیان صریح آن از زبان یک تحلیلگر و کارشناس معروف آمریکایی اشاره کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

بررسی علل روانی خودکشی مهمان «ماه عسل»

یک روانشناس درباره چرایی خودکشی مهمان «ماه عسل» توضیحاتی داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

تمامی دوربین‌های پایتخت، خودروهای فاقد معاینه فنی را شناسایی می‌کنند

همزمان با ورود به فصل سرما و پدیده وارونگی هوا، آلودگی هوا در پایتخت افزایش می‌یابد. انجام معاینه فنی خودروها و موتورسیکلت‌ها و رفع ایرادات آن از جمله راهکارهای کاهش عدد شاخص کیفیت هوا هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

عرضه تخم‌مرغ فله‌ای ممنوع شد

دبیرکل انجمن ملی طیور اعلام کرد از ابتدای بهمن در تمام مراکز استان‌ها تخم مرغ به صورت بسته بندی عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

فکر نکنید حقوقی‌های بورس گرگ‌های وال‌استریت‌اند

حبیب آرین/ حسن کاظم‌زاده تحلیلگر بازار سرمایه، معتقد است حقوقی‌های بازار سرمایه همواره یک‌گام نسبت به حقیقی‌ها عقب‌تر هستند و تحت‌تاثیر فضای روانی حاکم به فروش سهام دست می‌زنند. او با تشریح رفتار دیگر بازیگران بازار سرمایه، یعنی سهامداران حقیقی، سیاست‌گذاران و بازارگردانان به خلأ تحلیل در بازار سرمایه تاکید می‌کند. مشروح این گفت‌وگو را در زیر بخوانید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۹

بیانیه گروه بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی؛ رصد فرایند صدور مجوز پرواز توسط متولیان فضای کشور

بخش مهمی از بررسی‌ها درباره سانحه بوئینگ اوکراینی به این پرسش اختصاص دارد که فرایند صدور مجوز پروازی در شرایطی که منجر به شلیک موشک به سمت آن شد، توسط بخش‌های اداره کننده فضای پروازی، شرکت هواپیمایی و کشور ناظر بر آن چه بوده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۸

سامسونگ گلکسی M02s با قیمت رقابتی معرفی شد

گلکسی ام ۰۲ اس – Galaxy M02s در قامت یک گوشی اقتصادی از راه رسید. سامسونگ گلکسی M02s علاوه بر باتری پرظرفیت، پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین سه‌گانه هم دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۸

معاون پرستاری وزارت بهداشت: وضعیت خانواده پرستاران، از نگرانی‌های مهم ما است

رئیس‌جمهور ترکیه، حمله حامیان رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به ساختمان کنگره را «بهت‌آور» خوانده و ابراز امیدواری کرد انتقال قدرت به رئیس‌جمهور منتخب این کشور، مسالمت‌آمیز باشد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰ : ۳۵

شاید احمدی‌نژاد خبری دارد!

محمود احمدی‌نژاد روز هفدهم دی ماه بار دیگر با نامه‌نگاری‌هایش در صدر اخبار قرار گرفت؛ او دو نامه یکی به حسن روحانی رئیس جمهور و یکی به سران کشور‌های منطقه نوشت و نسبت به وقوع «یک جنگ قریب الوقوع» در منطقه هشدار داد.