آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۳ : ۳۱

مذاکره با امریکا در حدی نبود که به رابطه منجر شود

محسن‌هاشمی در گفت‌و‌گویی به سخنان مرتضی نبوی درباره گفت‌و‌گوی رهبر انقلاب و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد رابطه با امریکا پاسخ داد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۳ : ۳۰

هلال‌احمر: ۱۵۰ هزار دوز واکسن فایزر طبق نظر وزارت بهداشت توزیع می‌شود

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره اینکه چه کسانی مشمول دریافت ۱۵۰ هزار دوز واکسن فایزر می شوند بیان کرد: این افراد براساس سیاست‌های وزارت بهداشت مشخص می‌شوند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۳ : ۳۰

تشخیص ویروس جهش‌یافته با تست‌‌ کرونا امکان‌‌پذیر است؟

رئیس آزمایشگاه مرجع کشوری کووید۱۹ انستیتو پاستور ایران با بیان این‌‌که جهش جدید ویروس کرونا باعث افزایش ۵۰ تا ۷۰ درصدی سرایت‌‌پذیری آن شده درباره روش‌‌های تشخیص این ویروس جهش‌‌یافته توضیحاتی ارائه کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۳ : ۳۰

ترامپ مدعی تقلب در دور دوم انتخابات سنای جورجیا شد

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد در دور دوم انتخابات سنای ایالت جورجیا، حزب دموکرات در حال تقلب برای دستیابی به پیروزی است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۳ : ۲۹

ادعای رسانه خبری در مورد جدی شدن کاندیداتوری رییسی

یک رسانه خبری مدعی شد که در محافل سیاسی شنیده می شود احتمال نامزدی ایشان قوت گرفته است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۹ : ۴۴

افت ۱۰ میلیون تومانی سهام عدالت ظرف پنج ماه

در پایان معاملات دیروز بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی سهم‌های شاخص‌ساز بیش از ۵۰۰ هزار تومان افت کرد و به ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۹ : ۴۳

سرلشکر موسوی: کوچکترین هدف ما اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان باید به فکر بیفتند تا دچار محاسبات غلط نشوند، گفت: کوچکترین هدف ما در ضربه‌ انتقام سخت، اخراج و بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۹ : ۴۳

قیمت هر کیلو مرغ ۲۰ هزار تومان شد

نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار تومان و مرغ گرم ۲۰ هزار تومان است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۹ : ۴۳

هاشمی‌طبا: معلوم نیست خاتمی به انتخابات ورود کند یا نه

مصطفی هاشمی‌طبا گفت: من در حال حاضر نیروهای اصلاح‌طلب را فاقد برنامه‌ای راهبردی می‌بینم و هنوز نتوانسته‌اند به برنامه‌ای جامع دست یابند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۱

ثبت رکورد جدید توسط ترامپ با ۵۰۰ دروغ در یک روز!

ستون نویس روزنامه آمریکایی «واشنگتن پُست» ضمن ارائه آماری از ادعاهای دروغین و گمراه‌کننده ترامپ در سال ۲۰۲۰ نوشت وی با بیش از ۵۰۰ ادعا در یک روز، رکورد جدیدی را ثبت کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۱

طراحی جدید استوری اینستاگرام وب را ببینید

اینستاگرام از زمان خریده شدن توسط فیس بوک پیشرفت های ویژه ای داشته است. در مدت اخیر آن ها دایرکت و استوری را به نسخه وب اینستاگرام اضافه کردند. امروز اما خبر از طراحی جدید استوری اینستاگرام وب می رسد. طراحی که به نظر من تجربه کاربری اینستاگرام وب و البته احتمالا تجربه کاربری اینستاگرام روی تبلت ها را متحول خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۱

کرونای انگلیسی برنامه جانسون را بهم ریخت

دولت انگلیس دیروز سه‌شنبه اعلام کرد، نخست‌وزیر این کشور سفر آینده رسمی خود به هند را در پی شیوع سریع نوع جدید ویروس کرونا در این کشور که او را ناچار به تحمیل قرنطینه تازه ملی کرده، لغو کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۱

صحبت‌های محسن هاشمی درباره ارتباط با آمریکا و ماجرای گفتگوی آیت الله با رهبر انقلاب

محسن هاشمی گفت: روش و منشی که آیت الله هاشمی رفسنجانی مبتنی بر یک حکمرانی خوب در چهارچوب واقع گرایی و عقلانیت دنبال می کرد، می توانست با جست و جوی مصحلت مسائل کشور را طوری پیش ببرد که کمترین هزینه برای مردم وجود داشته باشد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۰

عدم تایید واگذاری سهام شرکت 'ایران مال' توسط بانک مرکزی

بانک مرکزی مراتب عدم تایید فروش بخشی از سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به شرکت حامی کیان‌سازه را به بانک آینده ابلاغ کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۰

'سازمان تعلیم و تربیت کودک' در راه است

وزیر آموزش و پرورش گفت: وظیفه سازمان تعلیم و تربیت کودک محدود به تعلیم و تربیت در مهدکودک نیست و آموزش خانواده را مدنظر دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۰

دلیل عدم حضور «اکبر عبدی» با گریم زنانه در جشنواره فیلم فجر

عدم حضور فیلم تازه اکبر عبدی در فهرست متقاضیان جشنواره سی و نهم فجر باعث شد مجری طرح این فیلم درباره این موضوع توضیحاتی را ارائه کند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۰

سرلشکر باقری: پاسخ جانانه‌ای به کوچکترین خطای دشمن می‌دهیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اینکه ایران قصد تهاجم به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، گفت: در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده‌ایم و دستان نیروهای مسلح قهرمان بر روی ماشه ها قرار دارد و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کند، حتما پاسخ جانانه‌ای خواهند گرفت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۵۰

تغییر حکم شرعی کاشت ناخن برای سود بیشتر!

میل به آراستگی و زیبایی مسئله‌ای جدا ناپذیر از زنان در طول تاریخ بوده است. در هر دوره‌ای زنان برای زیباتر شدن از ابزار‌های مختلفی استفاده می‌کردند. این ابزار‌ها به مرور زمان متنوع‌تر و بیشتر شد، به طوی که اگر در گذشته این ابزار تنها خلاصه در استفاده از سرمه و حنا و… می‌شد، اما امروزه به کاشت ناخن و مژه و ابرو و.. رسیده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰ : ۴۹

رویترز: ایران در رزمایش جدید انواع پهپادهای بومی را به نمایش گذاشت

یک خبرگزاری انگلیسی به انجام رزمایش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نوشت،ایران با وجود تحریم‌های بین‌المللی و عدم واردات تسلیحات، صنایع نظامی خود را توسعه داده است.