آخرين مطالب

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۲

کنایه محمد مهاجری به ثروت صادق محصولی و جبهه پایداری

محمد مهاجری در مورد انتخاب صادق محصولی به عنوان دبیر کلی جبهه پایداری می گوید: تعبیرتان درباره ثروت افسانه‌‌ای محصولی را نمی‌دانم چقدر درست است؛ گرچه همین میزان ثروت هم که شاید افسانه‌‌ای نباشد، برای یک پاسدار مسئله‌دار است. وقتی او با این ثروت دبیرکل جبهه پایداری می‌شود، به این معناست که در این جریان هم نظام سرمایه‌مداری حاکم شده؛ درحالی که بدنه این جبهه مدعی عدالت‌مداری است. ‌ این جبهه جز اینکه به آدم‌های قدرت‌طلب تبدیل شوند، اتفاق دیگری برایشان رخ نمی‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۲

دونالد ترامپ از سینما هم حذف می‌شود؟!

پس از تعلیق دائمی دونالد ترامپ از توییتر و فیس بوک، درخواست‌های زیادی برای حذف وی از فیلم «تنها در خانه ۲» مطرح شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۲

موسویان: بایدن باید به نقش مخرب آمریکا در خاورمیانه پایان دهد

کنفرانس مجازی دو روزه 'آینده جهان بعد از کرونا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا' توسط موسسه قرن ۲۱ و مجله گلوبال بریف برگزار شد. در بخش خاورمیانه، نبیل فهمی وزیرخارجه پیشین مصر و سید حسین موسویان استاد دانشگاه پرینستون و تنی چند از کارشناسان خاورمیانه حضور داشتند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۱

پراجکت سیندیکیت: ترامپ را فورا از قدرت عزل کنید

'ژان وارنر مولر'، استاد علم سیاست در دانشگاه پرینستون آمریکا در مقاله‌ای برای 'پایگاه خبری پراجکت‌سیندیکت'، خواستار حذف فوری ترامپ از قدرت و ممنوع سازی دائمی فعالیت‌های سیاسی وی به دلیل اقدام اخیر طرفدارانش در حمله به ساختمان کنگره آمریکا شده است. او در این رابطه می‌نویسد:
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۱

آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت؛ سامانه جدید بارشی در راه است

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در چهار روز آینده جوی آرام در اغلب مناطق کشور کماکان حاکم خواهد بود، بیان کرد: پیامد این جو آرام، تداوم غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر کرج، تهران، قم، اراک اصفهان، تبریز و مشهد است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۰

رشد تولید خودروهای تجاری‌ در 9 ماه گذشته

این روزها که آلودگی هوا همچنان گریبان شهروندان ایرانی در کلانشهرها به‌خصوص تهران را چسبیده، اهمیت اسقاط خودروهای فرسوده بیش از پیش خود را نشان می‌دهد، به‌ویژه فرسوده‌های سنگین. این در حالی است که هرچند تیراژ تجاری‌ها در ۹ ماه امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرده، با این حال تولید زیر ظرفیت انجام می‌شود و به هیچ‌وجه پاسخگوی خیل عظیم فرسوده‌ها نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۱ : ۳۰

مقصر قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» کیست؟

روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر درباره ادعای عوامل «دیدن این فیلم جرم است» و نسبت قاچاق آن به نسخه بازبینی فجر، روشنگری کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۵

تداوم آلودگی هوا در ۱۰ کلانشهر

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از تداوم آلودگی هوا در ۱۰ کلانشهر تا اواخر وقت پنج‌شنبه (۲۵ دی ماه) خبر داد و نسبت به خودداری از تردد غیرضروری و ضرورت مدیریت نوع سوخت واحدهای صنعتی در سطح و حومه کلانشهرها تاکید کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۵

واردات خودروی دست‌دوم به کجا رسید

واکاوی مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد تنها مجوز واردات خودروهای کارکرده در مناطق آزاد صادر شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۴

۴ سناریوی مجلس برای افزایش حقوق کارمندان

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ جزئیات ۴ سناریو برای افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۴

حمیداوی: موضوع علی کریمی سکرت بماند!

مالک باشگاه شهر خودرو به فرم پر کردن برای علی کریمی واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۴

تزریق ۲۵۰۰ میلیارد از صندوق توسعه ملی به بورس

مدیرعامل صندوق توسعه ملی از تزریق ۲۵۰۰ میلیارد تومان، در مرحله دوم حمایت این صندوق از بورس تا پایان سال، خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۴

سه گام مهم برای تقویت صنعت خودرو

مقام مسئول اسبق در صنعت خودرو معتقد است: در حال حاضر شورای رقابت با نظام قیمت گذاری خود انحصار ایجاد و فضای رقابتی را دچار مشکل کرده است و می گوید بازار انحصار دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۴

واکنش انصاری به ادعای باز شدن چشم آیت الله مصباح درهنگام غسل دادن

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه در یک برنامه زنده تلویزیون کسی ادعا کند فرد مرده چشم هایش را باز کرده و نگاه مهربانانه ای کرده و دوباره چشم هایش را بسته است، هرکس بشنود می خندد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۴

نظر وزیر صمت درباره احتمال همکاری خودروسازان ایرانی با چینی ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در تلاشیم امکانی فراهم شود تا شرکت‌هایی که می‌توانند، خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب در داخل تولید کنند؛ ما گام به گام در جهت تحقق این سیاست پیش می رویم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۳

نخبه‌ای که اولین نیروی دریایی ایران را به‌وجود آورد

کشورمان در تاریخ چند هزار ساله خود مفاخر و بزرگان زیادی را تربیت کرده و رشد داده است. این بزرگان در همه زمینه ها فعالیت داشتند؛ در زمینه نظامی، سیاسی، پزشکی و اجتماعی. یکی از این بزرگان که مایه غرور برای کشورمان است امیرکبیر نام دارد که امروز بیستم دی ماه سالروز به شهادت رسیدن اوست.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۳

علامت مهم کاهش انتظارات تورمی به روایت رئیس کل بانک مرکزی

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی به چند نکته درخصوص متغیرهای پولی اشاره کرد و افزود: توقف رشد «پول» و کاهش رشد دوازده ماهه آن در آذر ماه نسبت به آبان، علامت مهمی از کاهش انتظارات تورمی است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۳

فرمول شورای رقابت قیمت خودرو را گران می‌کند؟

دبیر انجمن خودروسازان در خصوص اثرات فرمول جدید شورای رقابت بر بازار توضیحاتی داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰ : ۴۳

حامیان ترامپ سناتور گراهام را به 'خیانت' متهم کردند

لیندسی گراهام جمهوریخواه در فرودگاه ریگان از سوی حامیان ترامپ دوره شد و آنها این سناتور را به 'خیانت' در قبال رئیس جمهوری آمریکا متهم کردند.