مطالب حوزه

۱۳۹۹/۹/۹ - ۱۰ : ۱۵

نزنیم می‌زنند

نتانیاهو سال 2018 در یک نمایش تلویزیونی با نشان دادن عکس شهید فخری‌زاده، برنامه رژیم صهیونیستی برای ترور این شهید را علنی کرد
۱۳۹۹/۹/۹ - ۱۰ : ۱۲

مسیر صعب CFT و پالرمو

۱۳۹۹/۹/۸ - ۹ : ۳۹

ویک: سیاست خارجی ترامپ با عدم انسجام شروع شد و تمام می‌شود

تیم امنیت ملی دونالد ترامپ در آخرین روزهای کاری خود در حالی مشغول به امور است که این کار را با همان حالت دمدمی مزاجی و عدم انسجامی که مشخصه سیاست خارجی ترامپ بوده، انجام می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۸ - ۹ : ۳۶

مقصد بعدی ماجراجویی‌های اردوغان کجاست؟

'تماس تلفنی پادشاه عربستان با رئیس‌جمهور ترکیه قبل از شروع نشست گروه۲۰ در ریاض و توافق دو طرف برای حل اختلافات از طریق مذاکره به نظر نمی‌رسد تنها با هدف مشارکت شخص رئیس‌جمهور ترکیه در نشست بوده باشد بلکه تلاشی برای کاهش خطرات نقش روزافزون ترکیه در جهان اسلام و تأثیرات منفی آن بر منافع عربستان به ویژه در سایه شکست دونالد ترامپ، هم‌پیمان دو کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزی ترکیه در بحران آذربایجان و ارمنستان است.'
۱۳۹۹/۹/۶ - ۱۱ : ۳۲

اخبار صدا و سیما؛ دریای دوغ و خبرهای کلیشه‌‌ای

کیومرث طهماسبی/ اگر کسی خبرهای رادیو و تلویزیون را دنبال کند؛ بی شک از خودش می پرسد، چرا این همه ما نگران احوالات و زندگی آمریکاییان و اروپاییان هستیم؟ ولی ذره ای از این نگرانی در مورد خودمان و همسایگانمان در اخبار روزانه دیده نمی شود.
۱۳۹۹/۹/۶ - ۰ : ۱۰

اندیشکده اسرائیلی: دموکرات ها متخصص کمک به ایران برای عبور از بحران ها هستند

الکس جاف در اندیشکده بگین سادات اسرائیل نوشت: متحدان آمریکا نتوانسته اند خوشحالی خودشان از کنار رفتن رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه را پنهان کنند. از آنجا که به احتمال زیاد بایدن در ژانویه روی کار خواهد آمد، متحدان واشنگتن در خاورمیانه و سایر کشور‌ها نیاز به بررسی پیامد‌های روی کار آمدن دولت بایدن دارند.
۱۳۹۹/۹/۵ - ۱۱ : ۱۹

مگر قحط‌ الرجال است

۱۳۹۹/۹/۵ - ۱۱ : ۱۹

نسخه اصلی تعطیلی ضربتی