مطالب حوزه

۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۲۷

1+ 5 روایت از یک ترور

۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۲۴

نان قسطی

نانواهایی در زابل سیستان و بلوچستان، رودان هرمزگان و دشتی بوشهر وجود دارند که نان را قسطی می‌فروشند و مردمی که هر ماه منتظر واریز یارانه‌ها هستند تا با آن بدهی نان‌شان را بدهند.
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۲۶

سرمقاله رسالت/ هفت کلمه حرف حساب درباره بودجه 1400

« هفت کلمه حرف حساب درباره بودجه 1400 » عنوان سرمقاله روزنامه رسالت به قلم محمدکاظم انبارلویی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۲۶

سرمقاله کیهان/ چرا می‌گفتند نگویید دانشمند هسته‌ای؟!

« چرا می‌گفتند نگویید دانشمند هسته‌ای؟! » عنوان یادداشت میهمان در روزنامه کیهان به قلم دکتر محمدحسین محترم است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۲۶

سرمقاله خراسان/ «استعفا» آبرومندانه ترین عذرخواهی از مردم!

« «استعفا» آبرومندانه ترین عذرخواهی از مردم! » عنوان یادداشت روز در روزنامه خراسان به قلم سیدخلیل سجادپور است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۱۱

قره باغ؛ درس‌های استراتژیک تازه برای تهران

تحولات صحنه قره‌باغ و نهایتا توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان با نقش‌آفرینی مسکو و آنکارا، توانست فضای جدیدی در عرصه استراتژیک مرزهای شمالی و غربی ایران ایجاد کند. به بهانه تماس تلفنی هفته گذشته رؤسای جمهور ایران و ترکیه، آرایش فعلی را در گفت‌وگو با محمدعلی دستمالی، کارشناس روابط بین‌الملل که بر تحولات ترکیه متمرکز است، مورد بررسی قرار دادیم.
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۹

واردات نهاده‌های دامی؛ تجارتی انحصاری و پر سود در دست عده‌ای خاص

مشکل اصلی در واردات نهاده‌های دامی، وجود انحصار در این باره است، به‌طوری که این انحصار دلیل اصلی گرانی مرغ به شمار می‌رود، در همین رابطه طی خردادماه اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور در نامه‌ای به سرپرست وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار ایجاد شفافیت، رفع تبعیض و انحصار در حوزه ثبت سفارش و واردات نهاده‌های دامی شدند.
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۷

دبی جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر اسرائیلی

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد، از زمانی که امارات روابط خود را با تل آویو عادی کرده، دبی جولانگاه قاچاقچیان اسرائیلی شده است.
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۱۰ : ۲

روایت 'اندیشکده بروکینگز' از خواب بن سلمان برای عراق

اندیشکده بروکینگز در مقاله‌ای به قلم بروس ریدل و کاترین هاروی، نوشت: عربستان سعودی پس از دهه‌ها منزوی ساختن عراق، سرانجام به دنبال تعامل با همسایه شمالی خود است. سعودی‌ها چندان تمایلی به پذیرش دولت شیعه عراق ندارند. با این حال گذرگاه اصلی مرزی آرار پس از ۳۰ سال که به دلیل حمله عراق به کویت، بسته شده بود، سرانجام ماه گذشته بازگشایی شد.
۱۳۹۹/۹/۱۸ - ۹ : ۴۹

پیش بینی اقتصاد ۱۴۰۰ با نگاه به بودجه ۱۴۰۰

پس از انتشار لایحه بودجه ۱۴۰۰، اغلب منتقدین این بودجه را غیرواقعی خواندند و افزایش منابع بودجه‌ای ۱۴۰۰ را غیرقابل تحقق دانستند.
۱۳۹۹/۹/۱۷ - ۰ : ۳۰

برای ‌نجنگیدن، نه‌ جنگیدن

انتقام از آمران و عاملان ترور دانشمند هسته‌ای ایران باعث جلوگیری از تنش بیشتر و طمع‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تداوم ترورها و ایجاد ناامنی در کشور می‌شود
۱۳۹۹/۹/۱۷ - ۰ : ۲۷

ابتلا به سوگ جمعی

در 290روز گذشته بیش از 50 هزار نفردرپی ابتلا به کرونا جانشان را از دست داده‌اند