مطالب حوزه

۱۳۹۹/۹/۲۶ - ۷ : ۲۵

FATF؛ حرکت از نو

۱۳۹۹/۹/۲۶ - ۷ : ۲۲

خلاصه مانیفست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای 1400؛ فرافکنی و فرار به جلو

اصلاح‌طلبان که در قالب شورای هماهنگی، ساز و کار انتخاباتی را تدوین می‌کردند، از نهاد اجماع‌ساز جدید برای انتخابات 1400 که با حضور 30 حزب و 10 شخصیت حقیقی تشکیل می‌شود، رونمایی کردند.
۱۳۹۹/۹/۲۴ - ۰ : ۵۶

دوئل جمهوری‌خواهان کنگره با ترامپ

مجلس سنا آمریکا روز جمعه لایحه عظیم سیاست دفاعی مورد مخالفت دونالد ترامپ را با اکثریت آرا تصویب کرد. سناتورها با ۸۴ رای موافق در مقابل ۱۳ رای مخالف از «قانون مجوز دفاع ملی» حمایت کردند و این لایحه را با بیش از اکثریت دوسوم که برای لغو وتوی احتمالی رئیس‌جمهور لازم است به تصویب رساندند.
۱۳۹۹/۹/۲۴ - ۰ : ۵۴

ضرغامی می‌خواهد زیر کدام میز بزند؟

گفته آمده تا زیر میز بزند! در جمع دانشجویان ارزشی در مراسم سالگرد 16 آذر هم گفته بود خودش را برای انتخابات آماده می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۲۳ - ۰ : ۴۳

بورس در جدال با مقاومت

۱۳۹۹/۹/۲۳ - ۰ : ۳۹

دفاع از پدرخوانده

۱۳۹۹/۹/۲۳ - ۰ : ۳۶

قمارآنلاین زیرسایه شبکه بانکداری الکترونیک

صاحبان سایت‌های فارسی قمار هرچند اکثرا در خارج از کشور هستند اما سال‌هاست با دور زدن سیستم‌های بانکداری الکترونیک کشور درآمدهای میلیاردی کسب کرده‌اند
۱۳۹۹/۹/۲۳ - ۰ : ۳۱

۵۸۳ میلیارد تومان برای یک ماه تبلیغ «بایا» در تلویزیون؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد آگهی‌های بایا در چندین قالب محتوا بین ۲۰ تا ۴۵ ثانیه و حتی ۶۰ ثانیه نیز پخش‌ شده است. اگر میانگین طول پخش این آگهی‌های تبلیغاتی را ۳۰ ثانیه در نظر بگیریم و همچنین با توجه به کاهش پخش این آگهی‌ها در روزهای اخیر، می‌توان برآورد کرد آگهی‌های بایا به‌طور متوسط روزانه ۱۲ بار از هر شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۲۱ - ۰ : ۳۸

فرصت و تهدید «چین‌هراسی»

هنگامی که جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، سوگند یاد کند- احتمالا با ماسکی بر صورت و با وجود خانواده و مقام‌هایی که با فاصله از یکدیگر ایستاده‌اند- او به کشوری خواهد نگریست که به عقیده خیلی‌ها در مسیر افول قرار دارد. مشکلاتی که موجب سوق دادن دونالد ترامپ به سوی ریاست‌جمهوری و حضور در دفتر بیضی‌شکل شد، از جمله افول طبقه متوسط و اختلاف داخلی مهلک، همچنان باقی است.