مطالب حوزه

۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۹ : ۵۴

جزئیات حملات ناکام موشکی به خاک سوریه

در آخرین ماه از ریاست جمهوری ترامپ، رژیم صهیونیستی از سمت شهر طرابلس و سواحل لبنان تلاش کرد بار دیگر برخی پایگاه‌های نظامی را در خاک سوریه هدف قرار دهد که با واکنش سامانه دفاع هوایی ناکام ماند.
۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۹ : ۵۳

جنگ برجامی در واشنگتن

۱۳۹۹/۱۰/۵ - ۱۰ : ۵۴

کنایه‌های روزنامه حامی دولت درباره رفراندوم‌بازی روحانی

یک روزنامه حامی دولت از رئیس‌جمهور خواست مردم را با بازی‌های سیاسی و رفراندوم‌بازی سرگرم نکند و اذهان را از عملکرد دولت منحرف نسازد.
۱۳۹۹/۱۰/۵ - ۱۰ : ۵۴

آیا گردن اراذل و اوباش را خواهیم شکست؟

علیرضا ترک همدانی/ ‪چندی پیش در پی بالا گرفتن موج سرقت‌های خشن در مناطق مختلف، رئیس پلیس پایتخت اظهار داشته که ' گردن اراذل و اوباش را خواهیم شکست' این اظهارات ایشان هر چند باعث تشفی خاطر بزه دیدگان این جرائم می‌گردد، اما ادامه دنباله‌دار این خشونت‌ها بیانگر این امر است که با وجود زحمات شبانه روزی این عزیزان، این موضوع تنها با تاکیداتی چنین پایان نخواهد یافت.
۱۳۹۹/۱۰/۵ - ۱۰ : ۵۳

پاسخی با رنگ و بوی سیاسی

۱۳۹۹/۱۰/۴ - ۱۰ : ۱۴

واکسن کرونا پشت‌سد FATF

۱۳۹۹/۱۰/۴ - ۱۰ : ۱۳

لندن گیت

شناسایی گونه جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس، هراس زیادی را در میان کشورهای همسایه این کشور و در میان سایرین ایجاد کرده است. انگلیس که پیش از مرحله پاندمی، به همراه تبلیغات ضدشرقی، کشورهای بلوک شرق از جمله ایران و چین را به سوءمدیریت و فریب افکار عمومی متهم می‌کرد، حالا خود در تیررس انتقادها قرار دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۴ - ۱۰ : ۱۱

گره تهیه واکسن کرونا برای ایران کجاست؟

گره تهیه واکسن کرونا برای ایران کجاست؟ خیابان پنسیلوانیا واشنگتن، خیابان میرداماد تهران یا بلوار ایوانک شهرک غرب.
۱۳۹۹/۱۰/۳ - ۸ : ۴۱

دلایل حملات تند به عادل فردوسی‌پور

در شرایطی که صدا و سیما با نادیده انگاری علایق مخاطبان خود، عادل فردوسی‌پور را از گزارشگری محروم کرده است و به تازگی علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما از خارج از مدار بودن فردوسی‌پور سخن گفته که دلیل بر حذف او بوده است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اقدامی غیرمنتظره از عادل فردوسی‌پور برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس با اولسان هیوندا در صفحه اینستاگرامی خود دعوت کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱ - ۳ : ۱۴

نوبت به پدرخوانده رسید