مطالب حوزه

۱۳۹۹/۱۱/۹ - ۱۱ : ۷

قانون ملاک است نه منافع جناحی

« قانون ملاک است نه منافع جناحی » عنوان سرمقاله روزنامه حمایت نوشته حسین ارجلو است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
۱۳۹۹/۱۱/۷ - ۷ : ۴۰

لابی سنگین علیه برجام

کمتر از یک هفته پس از آغاز به کار دولت دموکرات جو بایدن در آمریکا، صهیونیست‌ها لابی‌گری‌ها و تلاش‌هایشان را با هدف سنگ‌اندازی در مسیر احیای برجام و دیپلماسی بین تهران و واشنگتن شدت بخشیده‌اند. شنبه شب مئیر بن‌شابات و همتای آمریکایی‌اش جیک سولیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا تلفنی درباره ایران گفت‌وگو کردند.
۱۳۹۹/۱۱/۷ - ۷ : ۳۹

دی آندریا واقعا کجاست؟

۱۳۹۹/۱۱/۷ - ۷ : ۳۸

موج انفجار یک سیلی

۱۳۹۹/۱۱/۷ - ۷ : ۳۳

سفر رئیس موساد به واشنگتن، بدون فرش قرمز

بنفشه غلامی/ در نخستین هفته از آغاز به کار «جو بایدن»، مقامات اسرائیلی خبر دادند که بزودی «یوسی کوهن»، رئیس موساد راهی امریکا می‌شود تا در دیدار با رئیس جمهوری جدید امریکا، شروط امنیتی تل‌آویو را برای وی که موضعی متفاوت با «دونالد ترامپ» در مسائل مربوط به اسرائیل و فلسطینیان دارد، بازگو کند. اما این سفری است که برخلاف دوران ترامپ، فرش قرمزی در انتظار او به عنوان یک مقام اسرائیلی نخواهد بود.
۱۳۹۹/۱۱/۴ - ۸ : ۲۶

پیشنهادات بن‌سلمان به مکرون در ازای جلب نظر بایدن و فشار بر ایران!

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که محمد بن‌سلمان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آینده خود با توجه به روی کار آمدن دموکرات‌ها، پیشنهاداتی را در ازای وساطت امانوئل مکرون میان او و تیم جو بایدن و همچنین تشدید فشار‌های پاریس بر تهران مطرح کرده است.
۱۳۹۹/۱۱/۱ - ۹ : ۲۸

حضور زنان در مدیریت؟ - اصولگرایان باور ندارند

در آستانه اغلب انتخابات‌های ریاست جمهوری در دو دهه گذشته، موضوع نامزدی زنان در انتخابات‌ها و مسأله رجل سیاسی مورد بحث قرار می‌گیرد. اکنون و در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ نیز، تعیین تکلیف واژه رجل سیاسی در معرض سوال قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۱۱/۱ - ۹ : ۲۷

انگار مسخ و بی‌حس شده‌ایم

کسری نوری سردبیر پیشین روزنامه شهروند/ زندگی با تلخکامی و شنیدن اخبار ناگوار در این روزها؛ یک اتفاق نیست. واقعیتی جاری است که به سبک زندگی‌مان تبدیل شده.
۱۳۹۹/۱۱/۱ - ۹ : ۲۴

گزارش‌های میلیاردی شورای نظارت

در لایحه بودجه 1400 برای شورای نظارت بر صداوسیما با شش عضو، هشت‌میلیاردو 334 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده که 43 درصد بیشتر از بودجه سال 1399 است. این شورا که دو نفر به انتخاب رئیس‌جمهور ایران، دو نفر به انتخاب رئیس قوه قضائیه و دو نفر به انتخاب مجلس، عضو دارد؛ قرار است فقط برای تهیه 25 گزارش در سال 1400، سه‌میلیاردو 218 میلیون تومان بودجه بگیرد. یعنی برای تهیه هر گزارش رقمی معادل 128 میلیون تومان بودجه خواهند داشت.
۱۳۹۹/۱۱/۱ - ۹ : ۱۶

چهل‌سالگی‌ ‌«444 روز»

۱۳۹۹/۱۱/۱ - ۹ : ۱۰

روایت نشریات اصلاح‌طلب از بازی ارزی دولت

یک روزنامه اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان روحانی نوشت: پنج سال طول می‌کشد تا قیمت دلار به 15 هزار تومان کاهش یابد!
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱ : ۲۵

چشم‌های از حدقه بیرون‌زده!

حسین شریعتمداری/ 1- قدرت خیره‌کننده موشک‌ها و پهپادهای سپاه که روز جمعه، در رزمایش «پیامبر اعظم(ص) 15» به نمایش درآمد، بازتاب گسترده در سراسر جهان داشت. ملت‌های مسلمان
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱ : ۲۵

مقصران حال ناخوش بورس