مطالب حوزه

۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۵

داستان عجیب ترور برادر «کیم جونگ اون»

'استفان سیلور*' منتقد سینمایی 'اندیشکده نشنال اینترست'، در گزارشی، به فیلم مستند 'عوامل ترور' به کارگردانی 'رایان وایت' پرداخته که سعی دارد از جنبه‌های مختلف، در مورد حادثه ترور 'کیم جونگ نام' برادر رهبر کره شمالی، آگاه بخشی کند. وی این فیلم را روایتگر داستانی عجیب می‌داند که می‌تواند برای مخاطبان بین‌المللی نیز عمیقا جالب باشد. او در این رابطه می‌نویسد:
۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۵

شکاف در اردوگاه جمهوری‌خواهان آمریکا

سناتور «میچ مک‌کانل»، رهبر جمهوری‌خواهان سنا در گسستی آشکار از ترامپ به جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب، پیروزی وی را تبریک گفت. این سناتور به هم‌حزبی‌های خود توصیه کرد که با طناب ترامپ به چاه نروند و در عوض به او بپیوندند. این اقدام او پیامی آشکار برای پایان دادن به تلاش‌های حزب برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات است.
۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۴

مسافرت خارجی به برهوت؟

ترکیه با بازگشایی تمامی مرزهای خود برای ورود گردشگران خارجی به مسافران جهان چراغ سبز سفر نشان داده و این امر منجر به برگزاری تورهای سفر به ترکیه از سوی آژانس‌های مسافرتی شده است. اما باتوجه به اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا در ترکیه و اتخاذ اقدامات سختگیرانه دولت این کشور برای مقابله با کرونا، بازار گردشگری ترکیه عملا در این ایام کرونایی به برهوتی برای مسافران تبدیل شده است.
۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۱۴

دستور اصلاحات

با نزدیک شدن فصل بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی اصلاح ساختار بودجه‌نویسی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است که روز گذشته جزئیات این طرح به تصویب رسید. نمایندگان با تصویب و قانونی کردن مفاد این طرح، قصد دارند لایجه بودجه‌1400 را در چارچوب این اصلاحات ساختاری بررسی کنند.
۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۳

این سیاست یتیم است

۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۲

ابهامات در قیمت‌گذاری خودرو به روش کلینیک

در لاتاری خودروسازان 3 برابر یارانه کشور به جیب دلالان سرازیر شد
۱۳۹۹/۹/۲۶ - ۷ : ۲۵

همسویی مدعیان اصلاحات با آمریکا و اروپا علیه طرحی که خواستار انجام تعهد غربی­‌هاست!

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «سهم‌‌ بهارستانی‌ها از مذاکرات»نوشته است: « مذاکره با آمریکا را خلاف منافع ملی می‌دانند و مخالف آن هستند؛ مگر اینکه در تیم مذاکره‌کننده قرار بگیرند»