مطالب حوزه

۱۳۹۹/۹/۲۱ - ۰ : ۳۶

امکان تحقق وعده دلار ۱۱ هزار تومانی؛ آخرین وعده رئیس

نرخ ارز یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور است. قیمت ارز در بازار آزاد، افزایش و کاهش آن پیامدهای مهم اقتصادی در تولید و تجارت ایران خواهد داشت چراکه نرخ ارز در اقتصاد ایران همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و هر نوسان قیمتی در این بازار اثرات مستقیم و غیرمستقمی را بر معیشت افراد جامعه و اقتصاد داشته است.
۱۳۹۹/۹/۲۱ - ۰ : ۲۶

دفاع از جمهوریت

۱۳۹۹/۹/۲۱ - ۰ : ۲۵

روحانی: بگذارید مردم شاد باشند!/ آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست

آقای روحانی تاکید کرده است که «بگذارید ملت شادمان و فعال باشند»؛ در شرایطی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی ناشی از سوءمدیریت، دست و پنجه نرم می‌کنند، این قبیل اظهارات، چیزی جز نمک پاشیدن بر زخم مردم نیست.
۱۳۹۹/۹/۲۰ - ۰ : ۴۶

پشت پیچ تند تورم

۱۳۹۹/۹/۲۰ - ۰ : ۴۵

حرکات موزون به رشته‌های المپیک اضافه شد!

اعلام جزئیات حضور ورزشکاران در پاریس؛ کشتی ماند، کاراته حذف شد!
۱۳۹۹/۹/۲۰ - ۰ : ۴۵

قالیباف - محمد؛ احتمال نبرد درون‌جناحی

محمود صادقی:
اصولگرایان با حرکات حاد و نطق‌های داغ سعی در حفظ پایگاه رای 20 درصدی‌شان دارند

امیررضا واعظ آشتیانی:
اصولگرایان نباید با کاندیدای ناشناخته به میدان بیایند
۱۳۹۹/۹/۲۰ - ۰ : ۴۴

نفوذ خزنده آل‌سعود در عراق؛ ازعوامل انتحاری تا سرمایه‌گذاری

رژیم سعودی که تا همین یکی دو سال قبل به عراق عوامل تکفیری و انتحاری می‌فرستاد تا غیر نظامیان و کودکان این کشور را در خیابان‌ها قتل عام کنند، اکنون شدیدا تلاش می‌کند که به حوزه‌های اقتصادی عراق نفوذ کند.
۱۳۹۹/۹/۲۰ - ۰ : ۴۴

پیام دیپلماتیک بودجه 1400 با منافع ملی سازگار نیست

لایحه بودجه 1400 که دولت هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، با واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای از کارشناسان اقتصادی مواجه شده است تا جایی که بسیاری از نمایندگان مجلس بر ضرورت رد آن از سوی پارلمان تأکید دارند.
۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۳۳

اصلاح‌ اصلاحات

۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۳۲

مثلث وقاحت

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک نسبت به تصمیم ایران برای نصب سانتریفیوژهای جدید در تاسیسات غنی‌سازی نطنز ابراز نگرانی کردند.
۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۳۲

بازی دو گانه سعودی با اسرائیل

شاهزاده ترکی فیصل آل‌سعود در نشست امنیتی بحرین، اسرائیل را به تندی مورد انتقاد قرار داد. این شاهزاده شناخته‌شده سعودی با بیان اینکه اسرائیل یک قدرت استعمارگر غربی است، اعلام کرده است: «هرگونه قرارداد عادی‌سازی باید به فلسطینی‌ها در رسیدن به کشور مستقل‌شان کمک کند.» با این حال آندره کریگ، استاد کینگ‌کالج لندن می‌گوید که سعودی‌ها از یکسو در پشت پرده به بده‌بستان می‌پردازند؛ اما در انظار عموم به اسرائیل حمله می‌کنند تا با این کار خود نشان دهند که همچنان آرمان فلسطین را فراموش نکرده‌اند.
۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۳۱

ایران حضور کشورهای منطقه در مذاکرات برجامی را نمی‌پذیرد

قیمت اونس طلا در نیمروز دیروز سه‌شنبه، تقریباً بدون تغییر بود اما بیت‌کوین با افت قیمت ۲.۵ درصدی به کانال ۱۸۰۰۰ رسید.
۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۳۰

گوآیدو کارش تمام است

باز داستان تکراری انتخابات ونزوئلا و تحریم آن مطرح شد. هر بار در ونزوئلا انتخابات برگزار می‌شود، اپوزیسیون دولت مادورو، انتخابات را به اتهام تقلب تحریم می‌کند. با این حال نیویورک‌تایمز بر این باور است که پیروزی قریب‌الوقوع حزب مادورو در انتخابات پارلمانی باعث تضعیف خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون می‌شود؛ او که قرار بود با کمک آمریکا رهبری کشورش را در جهت ساقط کردن دولت مادورو به عهده بگیرد. در این راستا با توجه به مشارکت نزدیک به ۳۲درصد در حدود ۵/ ۶۷درصد به افراد نزدیک به مادرو رای دادند.
۱۳۹۹/۹/۱۹ - ۰ : ۲۸

ذبح عدالت آموزشی در بودجه 1400

نگاهی به دخل و خرج آموزش 1400 نشان می‌دهد؛ ردیف بودجه موبوط به بخش عدالت آموزشی ۳۰ برابر کمتر از رشد بودجه مربوط به صندوق حمایت از موسسان مدارس غیردولتی است.‌